Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Voldemort op negeer.
Damned if I don’t
Pofferdorie, ik kan dat vieze beest inderdaad niet meer loepen :O

Ik ga meteen iedereen loepen om te zien of ze me onder de negeer hebben. Echt, iedereen.
Lady*Voldemort schreef:
18-07-2018 17:31
Het is ook een rare bedoening natuurlijk. Waarom zou ik iemand die mij onder de negeer heeft niet mogen loepen? Ik heb diegene toch niet onder de negeer?

Het is dan ook geen negeer maar een blokkeer. En dan klopt het weer wel.
Het is blokkeren idd.
Damned if I don’t
Lady*Voldemort schreef:
18-07-2018 17:43
Pofferdorie, ik kan dat vieze beest inderdaad niet meer loepen :O

Ik ga meteen iedereen loepen om te zien of ze me onder de negeer hebben. Echt, iedereen.
Have fun :rofl:
Ik ben ook al een paar forummers tegengekomen die ik niet kon loepen. Geen idee meer wie precies en of ze nieuw waren. Ofwel de bug, ofwel sta ik onder de negeer. Ik lig er iig niet wakker van.
Life is short. Eat dessert first.
Grappig, ik sta ook bij iemand onder de negeer. :)
Hoe moet zo'n topic eruit zien voor iemand die de ene na de andere blokkeert?

Afbeelding
anoniem_370003 wijzigde dit bericht op 18-07-2018 20:01
9.30% gewijzigd
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Strontvervelend al die neptopics op kinderen, blèh. Het houdt ook maar niet op!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
18-07-2018 19:41
Heel irritant ja.
Nouschi schreef:
18-07-2018 19:41
Na anderhalf jaar is het niet meer zo leuk inderdaad.
Lady*Voldemort schreef:
18-07-2018 20:02
Na anderhalf jaar is het niet meer zo leuk inderdaad.
Zo lang al!? Pfffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maar ik ben er even niet hoor. Zoon is voor het eerst van zijn leven alleen op pad, met de trein. En zometeen moet ie dus terug. Met overstap. Heenweg is prima verlopen, hij kwam precies in het dorp aan waar ie moest wezen. Maar het blijft spannend natuurlijk :P
Lady*Voldemort schreef:
18-07-2018 20:29
Maar ik ben er even niet hoor. Zoon is voor het eerst van zijn leven alleen op pad, met de trein. En zometeen moet ie dus terug. Met overstap. Heenweg is prima verlopen, hij kwam precies in het dorp aan waar ie moest wezen. Maar het blijft spannend natuurlijk :P
Spannend hoe oud is zoon?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
18-07-2018 20:32
Spannend hoe oud is zoon?
Dertien. En een joekel van een ADHD. Plan was dus om dit moment even uit te stellen tot ie een jaar of 27 was, maar dat bleek niet reëel :proud:
Lady*Voldemort schreef:
18-07-2018 20:34
Dertien. En een joekel van een ADHD. Plan was dus om dit moment even uit te stellen tot ie een jaar of 27 was, maar dat bleek niet reëel :proud:
Ja zeg, wie is er nou de baas thuis?
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
prada schreef:
18-07-2018 14:32
Ik had dit eraan toegevoegd maar weet niet of je het gelezen hebt.

Edit: Als bij het laatste bericht het vlaggetje al roze is moet je het wel even grijs maken en opnieuw aanklikken om het roze te maken. Want zoals ik al eerder zei, als het roze is zonder dat je dat zelf gedaan hebt werkt het niet.
Ja had het gelezen hoor, goed bezig! :D
Mispoes!
Lady*Voldemort schreef:

Die van mij laatst ook met de trein (zonder joekel) en bij een station was er, het was al donker, een clown ingestapt :O . Toen was ie maar een moeder met kind op gaan zoeken en daar bij gaan zitten, dat leek hem dan het veiligst.

"Ja, mam, want jij zei toch altijd, als je ooit kwijt raakt dan zoek je een moeder met kind op, die helpen je wel ".

Fijn als je af en toe merkt dat er nog iets van opvoeding is blijven hangen :proud:
Lady*Voldemort schreef:
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
18-07-2018 20:56
Ja had het gelezen hoor, goed bezig! :D
Ik ga bet zo ook eens uitproberen, erger me er ook al tijden aan. Zat net nog eens te denken over die vlaggetjes die er al staan, die zullen toch niet openbaar zijn? 😆😂 maw: Als ik zo'n vlaggetje weghaal, dat dan het topic bij de persoon die het vlaggetje 'aangemaakt' heeft uit de bookmarklijst verdwijnt 🙄
Solomio schreef:
18-07-2018 20:52
Ja zeg, wie is er nou de baas thuis?
Nou ja, tot nu toe gaat het goed. Als ie over drie minuten niet vergeet uit te stappen ben ik dik tevreden.
Hij heeft trouwens wel veel klachten over het gehalte van de gesprekken in de trein. Over tieten en depressie en zo.
Ik geloof dat de 'toon meer' weer eens in deweg zit, maar als ik sneller op de juiste pagina uitkom is dat al winst 😁
Lady*Voldemort schreef:
18-07-2018 22:24
Hij heeft trouwens wel veel klachten over het gehalte van de gesprekken in de trein. Over tieten en depressie en zo.
Sorry.
Life is short. Eat dessert first.
|Courage| schreef:
18-07-2018 19:38
Grappig, ik sta ook bij iemand onder de negeer. :)
Hoe moet zo'n topic eruit zien voor iemand die de ene na de andere blokkeert?

Afbeelding
Soms hang ik te lang in een topic en krijg ik sterke negeerneigingen.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Hehe, zoon is thuis. En hij is meteen doorgestoomd naar bed :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven