Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Waar is Leo gebleven?
impala schreef:
22-07-2018 10:34
Omdar iris nu wordt afgerekend op iets waar deze forumheld jarenlang om werd bejubeld. Had haar naam ook niet kunnen noemen, maar het leek me nogal relevant.

En hoe bedoel je "steeds"?
Noem eens een andere kwestie dan? Is er niet. Ik heb het verder nooit over leo, sinds haar vertrek.
Er is een verschil tussen Eleonora ZIJN en haar WILLEN ZIJN.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
22-07-2018 10:58
Precies.
Kan me ook niet herinneren dat Leo constant met YouTubefilmpjes en diagnoses liep te strooien.
Glitterplaatjes dan weer wel.

Daar zo ook een diagnose voor moeten komen.

Ik ben sowieso wel voor een banproof woord wat de diagnose 'dwangmatige diagnosesteller' aangeeft.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Jonari schreef:
22-07-2018 11:02
Precies.
Kan me ook niet herinneren dat Leo constant met YouTubefilmpjes en diagnoses liep te strooien.
IN glitterplaatjestopics :idee:
Jonari schreef:
22-07-2018 11:02
Precies.
Precies en de wereld kan wel wat glitterplaatjes gebruiken.
Wat irritant al die neppe topics gekopieerd van andere websites. Haren oud en dan nu op viva geplakt. Waarom? Wat is de lol daar dan van?
Kijken met je vrienden wie de meeste reacties krijgt op je nep-topic??
Een zebra is geen paard met strepen
Ik gok dat het een onderzoek is naar de veranderende moraal op fora o.i.d.

Kijken of zoveel jaar later de reacties anders zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
22-07-2018 11:05
Daar zo ook een diagnose voor moeten komen.

Ik ben sowieso wel voor een banproof woord wat de diagnose 'dwangmatige diagnosesteller' aangeeft.
DDS ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
feow schreef:
22-07-2018 11:14

Of Viva zelf die voor content zorgt door OP's te recyclen?

Dan ga ik me afvragen wat er nog meer allemaal gecopypast is hier van andere fora. :wtf: er waren dus nog meer topics?
feow schreef:
22-07-2018 11:14

Dat zou grappig zijn... jammer voor de onderzoekers zijn er een paar viva-ers super snel met Google :whip:
Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
RégineFilange schreef:
22-07-2018 11:16

Dan ga ik me afvragen wat er nog meer allemaal gecopypast is hier van andere fora. :wtf: er waren dus nog meer topics?
Jep, nog minstens twee :(
RégineFilange schreef:
22-07-2018 11:16

Afgelopen donderdagmiddag heb ik er in het mod-topic rechtstreeks naar gevraagd. Het werd natuurlijk ontkend.
Veel is afkomstig van Ouders van nu (ook Sanoma) (dit is ook een tvp).
nounou
zazamaenade schreef:
22-07-2018 11:26
Afgelopen donderdagmiddag heb ik er in het mod-topic rechtstreeks naar gevraagd. Het werd natuurlijk ontkend.
Jep! Zo stijgen ze natuurlijk wel in de hits als je googelt op dat onderwerp.

Zo irritant, moet je eerst kijken of er niet al een topic ergens anders was voordat je kunt reageren.

Kunnen ze niet kijken naar IP? Kan me niet voorstellen dat er ineens veel verschillende mensen op het idee komen zoiets te doen...
Jamaarhoe schreef:
22-07-2018 11:29
Jep! Zo stijgen ze natuurlijk wel in de hits als je googelt op dat onderwerp.

Zo irritant, moet je eerst kijken of er niet al een topic ergens anders was voordat je kunt reageren.

Kunnen ze niet kijken naar IP? Kan me niet voorstellen dat er ineens veel verschillende mensen op het idee komen zoiets te doen...

Ach, het zou ook een clubje verveelde pubers kunnen zijn die er een wedstrijdje van maken, (wie krijgt er de meeste reacties) zoals iemand hier al eerder suggereerde.
En dat we het er hier over hebben zou dan ook weer heel leuk voor ze zijn. Al die 'suffe wijven' die niks anders te doen hebben ;-)
zazamaenade wijzigde dit bericht op 22-07-2018 11:35
10.68% gewijzigd
nounou
zazamaenade schreef:
22-07-2018 11:26
waarom er dan naar vragen als je het antwoord toch niet gelooft?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zazamaenade schreef:
22-07-2018 11:33
Ach, het zou ook een clubje verveelde pubers kunnen zijn die er een wedstrijdje van maken, (wie krijgt er de meeste reacties) zoals iemand hier al eerder suggereerde.

Er wordt hier met neptopics e.d. wel vakker gesuggereerd dat het pubers zijn, 'is het nog vakantie?' enzo, maar zouden de pubers van nu echt bezig zijn met fora? Dat is toch hopeloos ouderwets en iets van hun moeder?

Ik heb hier wel vaker achterdochtig gedaan en een aluhoedje opgezet, maar ik vermoed dan meteen een slinks plan van Viva zelf ofzo.
rosanna08 schreef:
22-07-2018 11:34
waarom er dan naar vragen als je het antwoord toch niet gelooft?

Omdat ik benieuwd was of er antwoord zou komen, en wat het zou zijn.
Bovendien vind ik het niet verkeerd om die dingen te benoemen, en wel op het mod-topic, in plaats van elders.
nounou
RégineFilange schreef:
22-07-2018 11:35
Er wordt hier met neptopics e.d. wel vakker gesuggereerd dat het pubers zijn, 'is het nog vakantie?' enzo, maar zouden de pubers van nu echt bezig zijn met fora? Dat is toch hopeloos ouderwets en iets van hun moeder?

Ik heb hier wel vaker achterdochtig gedaan en een aluhoedje opgezet, maar ik vermoed dan meteen een slinks plan van Viva zelf ofzo.

Geen idee, eerlijk gezegd ken ik niet zoveel pubers meer.
Ik zie wel af en toe op andere fora spottende stukjes over dit forum, dus ik zou het me kunnen voorstellen.
Weer eens wat anders dan rotjes afsteken of belletje trek, en juist leuk omdat het iets van hun moeder zou kunnen zijn, voor sommige pubers, dan.
nounou
zazamaenade schreef:
22-07-2018 11:37
Omdat ik benieuwd was of er antwoord zou komen, en wat het zou zijn.
Bovendien vind ik het niet verkeerd om die dingen te benoemen, en wel op het mod-topic, in plaats van elders.
Maar jij denkt echt dat een mod topics van 'Ouders van nu' kopieert en hier neerzet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
22-07-2018 11:45
Maar jij denkt echt dat een mod topics van 'Ouders van nu' kopieert en hier neerzet?
Áls t gebeurt dan vast niet door ene mod maar door een hippe nieuwe functie als “junior online content creator” :)
Nouschi schreef:
22-07-2018 11:45

Niet 'echt denken' maar het is niet helemaal onmogelijk om wat meer verkeer te krijgen op het forum.
De beetje leuke of serieuze nieuwe topics zijn niet bepaald in de meerderheid, de laatste maanden.
Vooral omdat 'Ouders van nu' ook van Sanoma is vond ik het apart.
Maar goed, dit speculeren heeft uiteindelijk niet veel zin, je komt er toch niet achter.
nounou
zazamaenade schreef:
22-07-2018 11:44
Geen idee, eerlijk gezegd ken ik niet zoveel pubers meer.
Ik zie wel af en toe op andere fora spottende stukjes over dit forum, dus ik zou het me kunnen voorstellen.
Weer eens wat anders dan rotjes afsteken of belletje trek, en juist leuk omdat het iets van hun moeder zou kunnen zijn, voor sommige pubers, dan.
Ja op FOK, maar daar zitten ook geen pubers.
impala schreef:
22-07-2018 10:40
Ik heb die vergelijking inderdaad precies 1x eerder gemaakt. Thats it.

Itt tot het geklaag en gezeur over Iris dat maar dóór en dóór gaat. Vrijwel dagelijks hetzelfde gezuig door dezelfde mensen.

Beide irritant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven