Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 21 juli 2018 om 20:46
Kind van dr moeder.Lady*Voldemort schreef: ↑21-07-2018 20:45Haha, dat had ik laatst met mijn doorgaans nogal verlegen en timide dochter die ineens een mail op poten verstuurde naar het uitzendbureau omdat ze haar loon maar niet ontving![]()
Heb je nu al eens een ander huis?Lady*Voldemort schreef: ↑21-07-2018 20:45Haha, dat had ik laatst met mijn doorgaans nogal verlegen en timide dochter die ineens een mail op poten verstuurde naar het uitzendbureau omdat ze haar loon maar niet ontving![]()
Foutloos toch zeker?Lady*Voldemort schreef: ↑21-07-2018 20:45Haha, dat had ik laatst met mijn doorgaans nogal verlegen en timide dochter die ineens een mail op poten verstuurde naar het uitzendbureau omdat ze haar loon maar niet ontving![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 21 juli 2018 om 20:49
Je probeert een plaatje te quoten en dat gaat niet want je hebt nog geen plakrechten.
zaterdag 21 juli 2018 om 21:01
Lady*Voldemort schreef: ↑21-07-2018 20:50Nee er zat één vervoegingsfout in. Was ze nog heel boos over, want die zag ze toen ze net op 'verzenden' had geklikt. Het arme schaap.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 21 juli 2018 om 21:34
Lady*Voldemort schreef: ↑21-07-2018 20:49Je probeert een plaatje te quoten en dat gaat niet want je hebt nog geen plakrechten.
Ah oké haha even vergeten dat ik een nieuwe nick heb, dankje!
Mispoes!
zaterdag 21 juli 2018 om 23:22
Ik vind dat gedoe rond "diagnoses" dan weer overdreven.
Wikipedia:
"Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist."
"Eigenlijk heeft ieder mens weleens een licht narcistische inslag, maar als iemands gedrag hier te sterk door bepaald wordt, kunnen er problemen met de omgeving ontstaan. Dan kan er sprake zijn van een psychische aandoening, bijvoorbeeld een narcistische persoonlijkheidsstoornis."
Je kan dus gewoon iemand een narcist noemen zonder dat je psychiater hoeft te zijn.
Wat een gezeur ook altijd over die "officiële diagnose". Omdat iemand daar ooit over beginnen mekkeren is... Net zoals de wet van wuiles of het noemen van "meneer"...
zondag 22 juli 2018 om 07:44
Wat mij dwars zit is dat zusters zegt met wat narcistische kenmerken volgens de psych dat andere constant er op zit te hameren met linken neer zetten dat zij het bijna beter weten dan een psych. Lees hier eens, lees daar eens doe dit, doe dat.
En ze zijn zo zeker van zich zelf want dat hele topic met over sterk zijn op relaties word steeds gehamerd over narcisme.
Ga dit eens kijken, dan lees je je alvast in, hier wat you tubes over hoe je man zich gedraagt, Hoeveel mensen die op dat topic reageren gaan écht geloven dat partner narcisme heeft als er steeds linken worden neergezet wat ze zogenaamd moeten gaan bestuderen.
En hoe langer ze doorgaan op dat topic hoe enger het word
ZO en nu eerst de hond uit laten.
En ze zijn zo zeker van zich zelf want dat hele topic met over sterk zijn op relaties word steeds gehamerd over narcisme.
Ga dit eens kijken, dan lees je je alvast in, hier wat you tubes over hoe je man zich gedraagt, Hoeveel mensen die op dat topic reageren gaan écht geloven dat partner narcisme heeft als er steeds linken worden neergezet wat ze zogenaamd moeten gaan bestuderen.
En hoe langer ze doorgaan op dat topic hoe enger het word
ZO en nu eerst de hond uit laten.
zondag 22 juli 2018 om 08:18
aliva schreef: ↑21-07-2018 23:22Ik vind dat gedoe rond "diagnoses" dan weer overdreven.
Wikipedia:
"Iemand die narcistisch gedrag vertoont, noemt men een narcist."
"Eigenlijk heeft ieder mens weleens een licht narcistische inslag, maar als iemands gedrag hier te sterk door bepaald wordt, kunnen er problemen met de omgeving ontstaan. Dan kan er sprake zijn van een psychische aandoening, bijvoorbeeld een narcistische persoonlijkheidsstoornis."
Je kan dus gewoon iemand een narcist noemen zonder dat je psychiater hoeft te zijn.
Wat een gezeur ook altijd over die "officiële diagnose". Omdat iemand daar ooit over beginnen mekkeren is... Net zoals de wet van wuiles of het noemen van "meneer"...
Het is gewoon een modewoord. Vroeger noemde je dat een egoïst. Net zoals autist ineens een modewoord was. Iedereen die een beetje in zichzelf gekeerd is was ineens een autist. Het zal allemaal wel.
zondag 22 juli 2018 om 08:21
In feite heb je gewoon een vervelende vent getroffen, en daar komt bij dat scheiden vrij staat, ook zonder een diagnose op te plakken.