Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Strak Plan Pim. Ik had al gelezen dat die optie er zou komen (Windows Live groep), maar dat die er nog niet was. Als het goed is, zouden we ook de hele bliksemse boel moeten kunnen terugverhuizen.

Latermeernueten.
Alle reacties Link kopieren
Grmbl. De gerbil is ziek. Ze was al een paar dagen minder beweeglijk dan anders en hd na het verblijf bij Opa Bloes een dikke buik. En nu zagen we dat haar oogjes dicht zaten en dat er viezigheid uit haar onderkant kwam. JUK! Jongste helemaal verdrietig, ik de dierenarts gebeld. Blijkt het een baarmoederontsteking te zijn. AB gehaald, nu hopen dat ze het overleeft. Maar ik denk ut niet.

NAK update staat onder Asp-topic Pim. Misschien is Live inderdaad handiger. Ik heb ruzie met de Multiply-auto-uploader die elke scheet die ik laat upload. Niet handig; mijn computer is tergend traag geworden.

En nu moet ik weer werken. Was de hele dag al van plan maar Jongste ziek, Beestje ziek, 20 duizend andere dingen die moeten dus nu maar eens aan de slag. Blegh. Geen zin in.
Pim, je hebt een uitnodiging gestuurd om profielen aan elkaar te linken. Niet voor een nieuwe groep. Die moet je ff aanmaken nog dan...
Huh? Oh wat gek. Ik zag net al dat ik nog steeds het enige lid ben... Ga eens kijken wat ik dan moet doen. Iemand zin om (ook) te beheren?

Wat sneu, Bloes! (En vies..) Sterkte, hoop dat de AB snel aanslaat. Het gaat deze week niet echt lekker met de Cheershuisdieren zeg...

Hoe reageerden de jongens, Meave?
Nou, heb een nieuwe poging gewaagd...
Pimpel, ik heb op je hete mail een mail gestuurd met daarin een Cheersadressenbestand.
Huh?

Die adressen heb je toch gewoon overgeschreven in je adresboekje, dat in het linker bovenlaatje van de secretaire ligt?
Ik heb alleen nu geen adres van Xop. Wie wel? Heb kaart liggen en kan die nu niet posten? :(
quote:Toet schreef op 08 maart 2009 @ 21:59:

Pimpel, ik heb op je hete mail een mail gestuurd met daarin een Cheersadressenbestand.

Je bent een engel, Toet!

Envelop ligt geadresseerd klaar, Lil!
Kijk, een engel. Da's nou leuk
quote:kjong schreef op 08 maart 2009 @ 22:16:

Huh?

Die adressen heb je toch gewoon overgeschreven in je adresboekje, dat in het linker bovenlaatje van de secretaire ligt?

Ja, dan had jij het me toch ook wel even kunnen mailen?!?!

Goedenmorgen!

Koffie en Thee!

Ja, ik heb die adressen inderdaad ooit eens braaf overgenomen, maar ben vergeten te muteren bij verhuizingen.. Zo heb ik van Toet bijvoorbeeld alleen nog maar het oude adres (terwijl ik juist op het nieuwe een aantal keren langsgeweest ben en dat ook braaf in tomtom gezet heb )

Ik ga morgen eens kijken in onze N-N-AK Oké?

heeft die van jou dan meer lippen dan Orlando, Bambi?? Ik kan het niet zo zien, eigenlijk.

Toedels
Later is nu
Inderdaad niet echt huisdierengeluk in Cheers. Alhoewel; de gerbil leeft nog en lijkt wat opgeknapt. Ben nu toch aan het duimen voor de Ikea-ex (wiens baarmoeder vandaag verwijderd wordt ivm PAP4 ), misschien krijgt dat beest er ook wat van mee.

~pakt Nespresso van de bar en sloft naar het bureau~

Mado; succes met verhuizen mop! En met twee jochies die niet blij zijn.
quote:pimpel schreef op 08 maart 2009 @ 16:16:

Quote Mims: "Ik zag laat beide heren in een buisje spuiten.." Ooooh Aaaaah, mag ik als-je-blieft dat buisje zijn? Toe???

Jaa, Pimpel, zo kennen we je weer! Ben je ng steeds volhardend? Kom, nog maar eentje (vrij naar Dreamer )

Ik ben van trap gelazerd omdat ik uitgleed in haast om bij huilend kind te komen (krijg ik hiervoor een speciale aantekening in het Opofferende Moeders Logboek?) en sorry, maar ik had gisteren écht geen zin om naar de huisartsenpost te stiefelen. Vandaag gaat het ietsje beter al is hand nog steeds betrekkelijk onbruikbaar maar ja; dat soort dingen duren vaak lang. Denk niet dat er iets gebroken is of echt ingrijpend verschoven, dan zou ik toch wel iets meer door de grond moeten gaan vermoed ik. Alleen irriteer ik me zo dat ik nu veel laat liggen (letterlijk) en dat simpele dingen die echt noodzakelijk zijn om te doen (zelf gaan plassen, bij voorbeeld) achterlijk langdurige ondernemingen worden.

Zo, genoeg geklaagd

Baarmoederontsteking lijkt me veel erger, arme gerbil(lin)! Hoe vatten de bloesjes het op?

En wat heb jij nou gekookt Toet, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar
O shoot, ik moet ook huisarts bellen ivm uitgestreken uitslag, dat is ook zo. Ocharme Ikea-ex, shit. Ik duim met je mee Bloes. Virtueel dan, even noodgedwongen.
Moest gisteren ook erg lachten om buisjeswens van Pimpel

Recept:

7 grote aardappelen

1 courgette'

1 aubergine

2 vleestomaten

1 ui

2 teentjes knoflook

bakje biologisch gehakt

bakje biologische spekjes

stuk feta

150 ml yoghurt

bascilicum

oregano

peper

zout

paprikapoeder

een bakpan

een hapjespan

Schil de aardappelen en snijd elke pieper in ongeveer 5 dikke plakken.

Snij de aubergine in pinkdikke plakken en bestrooi met zout.

Snij de coorgette in dunne plakjes.

Snipper de ui.

Snipper de knoflook

Snij de vleestomaten in ongeveer vijf plakken

Doe de spekjes in de stoofpan (zonder boter of olie toe te voegen) en laat ze langzaam lekker uitbakken.

Pak daarna de bakpan en:

Bak het gehakt rul (zonder boter of olie) en voeg de ui, knoflook en beetje peper en zout toe. Bewaar het gehakt in een schaal/op een bord.

Dep de aubergine droog met keukenpapier, en bestrooi de andere kant met zout.

Bak de aardappelschijven even kort aan in een beetje boter. (moet waarschijnlijk in 2 of drie sessies) Bewaar ze in in een schaal/op een bord.

Dep de andere kant van de aubergine droog en bak ze in de bakpan snel even kort aan (er zit ws nog genoeg boter in de pan van de aardappels, en ook hier zal niet meteen alles er in één keer inpassen, doe het dan in twee keer).

Roer een beetje gehaktprut door de spekjes.

Leg er een laagje aardappelschijven boven op.

Leg er dan een laag aubergine boven op.

Strooi lekker met het potje bascilicum over de aubergine.

Leg er een laagje courgette schijfjes boven op.

Strooi lekker met de oregano.

Leg er een laagje gehakt overheen.

Vervolgens weer:

aardappelen

aubergine

bascilicum

courgette

oregano

gehakt

en eindig met een laag vleestomaten (en daarover heen nog een beetje van beide groene kruiden).

Deksel op de pan en op een klein vuurtje zo'n drie kwartier laten pruttelen tot alles lekker gaar is en alle smaken lekker doorgetrokken zijn.

Dan verkruimel je de feta door de yoghurt, even roeren en vlak voor serveren verdeel je het yoghurtkaasmengsel over de bovenkant van je stoofschotel. Strooi er paprika overheen en eet smakelijk (lekker met welke rauwkost of salade je dan ook maar lekker vindt!). mmmmmmmmmmmmmmmmmm!

Update; vegetarische variant heb ik ook wel eens gemaakt; neem vega gehakt ipv 'gewoon' gehakt. Doe dan twee van die bakjes, kruid het wat extra met iets meer knoflook en gebruik een rode ui. Onderste laag dan geen spekjes, maar dat vegagehakt. Dan wel boter of olie gebruiken om in te bakken
Bloes, sterkte deze week, met alles, volgens mij is het een drukke en heavy week voor je!
Lil, kom eens even naar werkmail?
Jullie zijn natuurlijk allemaal meteen aan het koken geslaan toen jullie mijn recept zagen en hadden daarom geen tijd meer om hier te komen forummen
Lil, ik heb voor zoon nog nummer 96.

Pim, ik heb voor zoon nog 11, 91, 127 en 255

Maeve, als je me je adres mailt krijg jij de rest .
mmm toetje, dat klinkt lekker inderdaad! Kan ik wele ens proberen!

Ach arme zieken....dit slaat dan op huisdieren en op mensen. Au lil, dat was wel erg overijverig van je!

Pff, alweer veer in het achterend gestoken gekregen op werk, nu is me zelfs direct naar mijn toekomstplannen gevraagd en een er is zelfs een potentiele funktie geopperd waar men me graag in zou zien. Bentos moet gewoon minder werken, ik wil dat, bentos wil dat, alleen baas van bentos weet dat nog niet (en of hij dat wil??). Helaas is bentos met dat soort zaken niet altijd even vlot en doortastend, dus geen idee wanneer dat gesprek er nou van komt.

Verder ben ik benieuwd hoe het klussen bij xop en mado verloopt en ben ik blij met het intiatief van pim voor N-NAK.
aaaarrrggghhhhhh, mijn eerste poging om lid te worden van de N-Nak lukte niet (pagina laadde niet). Nu probeer ik het opnieuw en zegt hij dat mijn uitnodiging om lid te worden is geannuleerd. Zeg het maar gewoon eerlijk tegen me als jullie me er niet bij willen hebben..... Dusseh, pim, wil je me opniew uitnodigen?
Wow Bentetje... dat is spannend! Van die functie dus, niet dat je niet in N-NAK kunt. Ik kan er wel in.. bleek zelfs een profiel te hebben bij live.. wow. Snap niet hoe en waarom.. of misschien wel, want ik heb 1 connectie

Ik heb trouwens geen msn meer.. zo raar. Elvis heeft laatst heel veel dingen weggegooid, die hij niet nodig vond (o.a. windows live, waardoor ik heel veel emails kwijt ben.. ) maar opnieuw installeren wil ook niet. Stom

(alsof ik het zoveel gebruik.. haha )

Ik weet verder geen zinnig woord te reageren. Ik schop LD van de tv weg, kan ik DWDD gaan kijken

toedels

Later is nu
Oei, dat moet ik ook nog even doen. En Bentetje; zonder jou géén AK hoor! ben erg nieuwsgierig naar carriere-plan, altijd leuk!

Lil, moppie toch, hoe kan ik nou zo over jouw gekneusde lijf heen lezen.....? Heel vervelend, knap snel op!

Gerbillette lijkt op te knappen door AB. Bloesjes waren erg verdrietig (en ik moest ook even slikken door de aanblik van dat beest) maar nu durven we wel te hopen dat ze beter wordt. Nou schijnt 3 jaar al bejaard te zijn voor die dingen. Maar we duimen dus leuk verder hier, voor huisdier-luck en gezondheid van mensen-lieverds.

Even de Bloesjes voorlezen. MM is er vanavond niet. En ik weet ineens bijna niet meer hoe het ook weer moet. Gaat snel joh; wennen aan mijn Lief in huis!
nou....carriereplan is een groot woord. Tijdens bezoekje vandaag aan baas om te praten over mijn praatje voor opperbazen volgende week werd me gevraagd of ik toekomstplannen heb. Ze zagen namelijk wel wat dingen voor me (en een andere collega) zitten. Vonden dat ik meer in mijn mars had om naast mijn huidige werk te doen en vroegen zich af of ik daat mogelijk interesse in zou hebben. Bovendien in hoeverre ik evt meer zou willen werken...het is slechts aftasten denk ik, maar toch, het is wel leuk om te horen hoe blij iemand is met je werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven