Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen.

28-11-2017 11:43 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat velen allang hadden zien aankomen ( ik niet trouwens) gaat nu gebeuren, Prins Harry stapt in het huwelijksbootje. Prins Charles en de Koningin zijn volgens de media blij met het nieuws. Toch vraag ik me stiekem af of ze echt wel zo blij zijn :

- Meghan is al eerder getrouwd geweest.
- De sexy scenes die ze speelde in Suits lieten heel weinig aan de verbeelding over
- Ze heeft een afro Amerikaans moeder met dreadlocks ( lijkt me ook wel een dingetje daar aan dat stijve Engelse hof)

Ik ben erg benieuwd hoe zij het gaan doen als Prinses daar aan dat hof.
Misschien is het juist wel goed dat Harry trouwt met een vrouw die wat meer levenservaring heeft, zij is niet zo naïef zoals zij moeder destijds was.
Ik verwacht ook niet dat zij zoveel schandalen zal veroorzaken zoals lady di destijds heeft gedaan, maar dat zal de tijd uitwijzen.
Ik zeg in ieder geval gefeliciteerd !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
iris1969 schreef:
23-07-2018 21:55
Ik heb je filmpje gemist, maar ik ben er van overtuigd dat het jouw versie van hilarisch is en ik zie dat mijn "fans" die onder mijn negeerknop zitten ook al weer gretig aan komen snellen om hun in hun ogen ongetwijfeld zeer "geestige" reactie te geven, dus ik ben blij dat ik weer een beetje kleur aan hun saaie leventje heb kunnen geven.

Geniet nog maar eventjes volop dames, want mijn forumvakantie komt er weer aan en over wie moeten jullie dan zeuren en klagen op het forum en in jullie roddelhoekje?
Je maakt jezelf ietsje te belangrijk.

Jammer dat je weggaat :hihi:
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
23-07-2018 22:02
Je maakt jezelf ietsje te belangrijk.
Ietsje ????
Jammer dat je weggaat :hihi: ja, nou : de slingers hangen al.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
fashionvictim schreef:
23-07-2018 22:01
Het was geen filmpje, maar een songtekst gebaseerd op het liedje Gelukkig hoef ik het niet met Andries Knevel te doen.

En ja, zelf moet ik er inderdaad elke keer weer heel hard om lachen. En ik denk zelfs, maar misschien overschat ik je daarmee ontzettend, dat jij daar inmiddels toch hopelijk zelf ook om kunt lachen?
Joh ik vind dit forum ondertussen 1 bron van vermaak en ik neem helemaal niets meer serieus.

Als jij bij mij moet denken aan Andries Knevel (en ik dacht al dat je dat liedje bedoelde) dan ben ik alleen maar heel blij voor je dat ik je aan het lachen heb kunnen maken.

Ik vind het liedje erg grappig en ik vind het sowieso erg amusant dat je mij daarin denk te herkennen, want als je me IRL zou spreken zou je weten hoe ongelofelijk je de plank daarmee misslaat. Het is alsof ik bij een liedje van Frans Bauwer aan jou zou moeten denken.
anoniem_91778 wijzigde dit bericht op 23-07-2018 22:14
0.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
23-07-2018 22:12
Joh ik vind dit forum ondertussen 1 bron van vermaak en ik neem helemaal niets meer serieus.

Als jij bij mij moet denken aan Andries Knevel (en ik dacht al dat je dat liedje bedoelde) dan ben ik alleen maar heel blij voor je dat ik je aan het lachen heb kunnen maken.

Ik vind het liedje erg grappig en ik vind het sowieso erg amusant dat je mij daarin denk te herkennen, want als je me IRL zou spreken zou je weten hoe ongelofelijk je de plank daarmee misslaat. Het is alsof ik bij een liedje van Frans Bouwer aan jou zou moeten denken.
Bedoel je nou Bob de Bouwer? :rofl:
.
impala schreef:
23-07-2018 22:13
Bedoel je nou Bob de Bouwer? :rofl:
Bob de Rooy? :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
God save FV, het topic heeft 3000 berichten, ze kan een slotje vragen.
Of eerst nog eea wissen? Keuzes, keuzes...
.
:furious:
impala schreef:
23-07-2018 22:17
God save FV, het topic heeft 3000 berichten, ze kan een slotje vragen.
Of eerst nog eea wissen? Keuzes, keuzes...
Eerst een totale meltdown, want dat is een klassieker vóór het wissen :-D

Zal ik anders alvast beginnen? :steam: :swear: :thunder: :furious:

En nu jij FV.....
En wat moet het frustrerend zijn voor sommige dames om te broeden op een mooie sneer en dan te moeten wachten tot je gequote wordt voordat het onderwerp van je sneer het leest.

Ik zou bijna medelijden met ze krijgen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de TO niet hoor dames.

En met jouw permissie zet ik het graag weer terug hoor.

Ze is een kille tante
Haar bedoelingen zijn slecht
Voor geld en status is ze met de hele wereld in gevecht
Ja, t is gewoon trash, ondanks al haar poen
Gelukkig hoeft ze het niet met die enge Amand te doen...

Ook ik moet het ontgelden
Als ik er wat van zeg
De een noemt me racist
De ander juist obsessed
Maar zelfs al zit ik snikkend
Op een bank in het plantsoen
Dan denk ik
Toch fijn dat ik het nooit met Amand heb hoeven doen!
fashionvictim wijzigde dit bericht op 23-07-2018 22:34
75.11% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
iris1969 schreef:
23-07-2018 22:28
En wat moet het frustrerend zijn voor sommige dames om te broeden op een mooie sneer en dan te moeten wachten tot je gequote wordt voordat het onderwerp van je sneer het leest.

Ik zou bijna medelijden met ze krijgen :biggrin:
Grootheidswaanzin noemen ze dit toch?
Alle reacties Link kopieren
Wow...

Waar is het onderwerp ‘Meghan’ gebleven? Volgens mij hebben een aantal mensen hier bepaalde veronderstelde karaktereigenschappen van Meghan zelf ook. It takes one to know one (dan dus). :nut:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
fashionvictim schreef:
23-07-2018 22:28
Ik ben de TO niet hoor dames.

En met jouw permissie zet ik het graag weer terug hoor.

Ze is een kille tante
Haar bedoelingen zijn slecht
Voor geld en status is ze met de hele wereld in gevecht
Ja, t is gewoon trash, ondanks al haar poen
Gelukkig hoeft ze het niet met die enge Amand te doen...

Ook ik moet het ontgelden
Als ik er wat van zeg
De een noemt me racist
De ander juist obsessed
Maar zelfs al zit ik snikkend
Op een bank in het plantsoen
Dan denk ik
Toch fijn dat ik het nooit met Amand heb hoeven doen!

Liever met een paard,
of met een schaap of een kameel
Dan dat ik mijn lakens met die creepy Amand deel...
Tja er zijn mensen die in het verleden blijven hangen, dat blijkt maar weer uit je tekst.

Wel lief dat je de tijd neemt om een songtext te maken. Ook wel een beetje obsessief, maar ach het is je vergeven.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
23-07-2018 22:28
Ik ben de TO niet hoor dames.

En met jouw permissie zet ik het graag weer terug hoor.

Ze is een kille tante
Haar bedoelingen zijn slecht
Voor geld en status is ze met de hele wereld in gevecht
Ja, t is gewoon trash, ondanks al haar poen
Gelukkig hoeft ze het niet met die enge Amand te doen...

Ook ik moet het ontgelden
Als ik er wat van zeg
De een noemt me racist
De ander juist obsessed
Maar zelfs al zit ik snikkend
Op een bank in het plantsoen
Dan denk ik
Toch fijn dat ik het nooit met Amand heb hoeven doen!
Hoe bedoel je op de man en off topic? Bah wat laat jij je steeds meer kennen.
.
Enn schreef:
23-07-2018 22:34
Wow...

Waar is het onderwerp ‘Meghan’ gebleven? Volgens mij hebben een aantal mensen hier bepaalde veronderstelde karaktereigenschappen van Meghan zelf ook. It takes one to know one (dan dus). :nut:
OK Meghan, waar wil je het over hebben? We hebben ondertussen een breed scala aan onderwerpen. Take your pick.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
23-07-2018 22:40
OK Meghan, waar wil je het over hebben? We hebben ondertussen een breed scala aan onderwerpen. Take your pick.
Kleding. Ik ken alleen de foto’s en voor de rest ken ik haar niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
impala schreef:
23-07-2018 22:39
Hoe bedoel je op de man en off topic? Bah wat laat jij je steeds meer kennen.
En jij bent hier verbaasd over? Je hebt meer vertrouwen in sommige forummers dan ik.

Een mooie eigenschap, dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
23-07-2018 22:17
God save FV, het topic heeft 3000 berichten, ze kan een slotje vragen.
Of eerst nog eea wissen? Keuzes, keuzes...
Deze is niet op de man en off topic en zo ? Ik vind dat wat jij doet zo onder het kopje internetpesten kan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Enn schreef:
23-07-2018 22:42
Kleding. Ik ken alleen de foto’s en voor de rest ken ik haar niet.
Er is een feel good Meghan topic. Zonder gezeur, maar ook zonder reuring. Wellicht iets meer jouw smaak? :idee:
Het is hier erg raar.
vrouwjagersma schreef:
23-07-2018 22:46
Het is hier erg raar.
Welnee. Ik zit in 1 grote groundhog day. Toch grappig hoe vermakelijk het nog steeds is :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
23-07-2018 22:44
Er is een feel good Meghan topic. Zonder gezeur, maar ook zonder reuring. Wellicht iets meer jouw smaak? :idee:
Mwoah ... over smaak valt te twisten. ;)
Dus nee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
iris1969 schreef:
23-07-2018 22:43
En jij bent hier verbaasd over? Je hebt meer vertrouwen in sommige forummers dan ik.

Een mooie eigenschap, dat dan weer wel.
Oh, ik dacht dat je het allemaal heel amusant vond en dat we inmiddels heen en weer aan het incasseren waren. Maar het was de bedoeling dat alleen ik incasseerde?

My bad.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
23-07-2018 22:44
Deze is niet op de man en off topic en zo ? Ik vind dat wat jij doet zo onder het kopje internetpesten kan.
Ik niet, ik wacht op een reactie van fv die zei dat zij het nooit over huidskleur heeft gehad. Dat het topic nu 3000 berichten heeft komt haar vast goed uit, want dan kán ze niet meer reageren. Of ze had die onzin nog even snel kunnen wissen. Daar doelde ik op.

En dat vind jij vergelijkbaar met haar onder de gordel verwijzing naar iris en amand? En de rest van haar fraaie lied?
Right. O_O
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
23-07-2018 22:49
Ik niet, ik wacht op een reactie van fv die zei dat zij het nooit over huidskleur heeft gehad. Dat het topic nu 3000 berichten heeft komt haar vast goed uit, want dan kán ze niet meer reageren. Of ze had die onzin nog even snel kunnen wissen. Daar doelde ik op.
Dat zei ik niet. Je leest wel erg slecht, hoor. Is me al vaker opgevallen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
23-07-2018 22:49
Ik niet, ik wacht op een reactie van fv die zei dat zij het nooit over huidskleur heeft gehad. Dat het topic nu 3000 berichten heeft komt haar vast goed uit, want dan kán ze niet meer reageren. Of ze had die onzin nog even snel kunnen wissen. Daar doelde ik op. Yeah, right.

En dat vind jij vergelijkbaar met haar onder de gordel verwijzing naar iris en amand? En de rest van haar fraaie lied?
Right. O_O
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven