Welke naam past bij .......
maandag 13 januari 2014 om 12:35

zondag 8 juli 2018 om 18:06
Ooooh, Febe ♡. Zo zou mijn zoontje heten als het een meisje was geweest. Phoebe en Febe zijn toch twee verschillende namen? De eerste zou ik uitspreken als Fiebie en de tweede als Feebuh. Ik vind Febe superleuk maar niet zo mooi bij Thije. Als je dat tenminste uitspreekt als Tijjuh. Ik ken ook een Thije waarbij de uitspraak Tij is. En dan vind ik het weer wel leuk

maandag 9 juli 2018 om 16:28
Phoebe = Fiebe?? dat had ik niet verwachtNoPepsiPlease schreef: ↑08-07-2018 18:06Ooooh, Febe ♡. Zo zou mijn zoontje heten als het een meisje was geweest. Phoebe en Febe zijn toch twee verschillende namen? De eerste zou ik uitspreken als Fiebie en de tweede als Feebuh. Ik vind Febe superleuk maar niet zo mooi bij Thije. Als je dat tenminste uitspreekt als Tijjuh. Ik ken ook een Thije waarbij de uitspraak Tij is. En dan vind ik het weer wel leuk![]()
woensdag 18 juli 2018 om 20:53
Ik heb dit al in het jongensnamentopic gezet, maar misschien heeft iemand hier nog nuttige inbreng.
Nog iets meer dan een maand tot de uitgerekende datum van mijn tweede, en ik zit nog steeds met twijfels over de naam! De tijd gaat inmiddels echt dringen, dus graag hoor ik ook eens wat anderen vinden. De naam van mijn 3-jarige zoon is Lucas. Voor de tweede twijfelen we tussen Jonathan, Arthur en Ruben.
Alles past goed bij elkaar, vind ik dan. Maar ik kan geen keuze maken, over iedere naam valt wel iets te zeggen. Welke associatie hebben jullie bij elke naam? Mijn eigen twijfels zeggen dat ik Arthur misschien te klassiek vind, Jonathan te lang en Ruben te doorsnee, maar misschien hebben jullie nieuwe inzichten, in dat geval hoor ik ze graag! Hoe meer meningen hoe beter
Nog iets meer dan een maand tot de uitgerekende datum van mijn tweede, en ik zit nog steeds met twijfels over de naam! De tijd gaat inmiddels echt dringen, dus graag hoor ik ook eens wat anderen vinden. De naam van mijn 3-jarige zoon is Lucas. Voor de tweede twijfelen we tussen Jonathan, Arthur en Ruben.
Alles past goed bij elkaar, vind ik dan. Maar ik kan geen keuze maken, over iedere naam valt wel iets te zeggen. Welke associatie hebben jullie bij elke naam? Mijn eigen twijfels zeggen dat ik Arthur misschien te klassiek vind, Jonathan te lang en Ruben te doorsnee, maar misschien hebben jullie nieuwe inzichten, in dat geval hoor ik ze graag! Hoe meer meningen hoe beter

vrijdag 20 juli 2018 om 10:23
Of Nathan?
Aron vind ik er ook nog leuk bij passen.
Van je 3 namen heb ik niet echt een voorkeur, maar Ruben hoor ik wat vaker dus dan zou ik kiezen voor Arthur

dinsdag 24 juli 2018 om 07:02
Fem,liz,lot,Floor,Britt,Jet,Roos,Fien,Holadijee876 schreef: ↑23-07-2018 23:23Welke meisjes- en jongensnamen vinden jullie bij Maud passen?
Wij zoeken een korte (<= 6 letters) naam, niet te populair (geen top-10) en niet startend met een M of een S.
Ben benieuwd en alvast bedankt voor het meedenken![]()
Juul,Nina,Hanne,Pien,Pip,Imme,Imke,
Vera,
Tije,Dean,Owen,Pim,Koen,Niek,Bram,Teun,Sven,Cas,Luuk,Mees,Tom,Lars,

dinsdag 24 juli 2018 om 11:19
donderdag 2 augustus 2018 om 16:14
Ik zoek een jongensnaam die past bij Doria.n. Ik zoek een nederlandse naam, die z'n Nederlands uitgesproken kan worden. En die naam mag niet populair zijn. Daarnaast mag het geen verkleining hebben zoals ie of tje en het mag niet eindigen op een dubbele medeklinker.
Ik hoop dat iemand een leuke kan verzinnen:)
donderdag 2 augustus 2018 om 19:08
MateoFrederika-Jael schreef: ↑02-08-2018 16:14Ik zoek een jongensnaam die past bij Doria.n. Ik zoek een nederlandse naam, die z'n Nederlands uitgesproken kan worden. En die naam mag niet populair zijn. Daarnaast mag het geen verkleining hebben zoals ie of tje en het mag niet eindigen op een dubbele medeklinker.
Tobin
Ebian
Jerre
Eldin
Tiago
Mathis
Sverre
Jurgen
Ronan
Tristan
Jurgen
Thieu