Centraal Moderatortopic

07-06-2018 10:21 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Zouden jullie de titel van mijn topic: 'Buurman slaat mijn kind', willen veranderen in 'buurman slaat mijn kind niet'? Het bleek gelukkig mee te vallen...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
VickyP schreef:
24-07-2018 08:25
Zouden jullie de titel van mijn topic: 'Buurman slaat mijn kind', willen veranderen in 'buurman slaat mijn kind niet'? Het bleek gelukkig mee te vallen...
De titel is aangepast!

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Het topic 'Wie van deze dames wilneen 21 jarige jongen ontmaagden' is verwijderd i.v.m. hengelen.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Never mind
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Wilt u mijn account verwijderen? Ik ben gehackt en blijf vervelende e-mails ontvangen.
lou28 schreef:
24-07-2018 09:46
Wilt u mijn account verwijderen? Ik ben gehackt en blijf vervelende e-mails ontvangen.
We hebben je hierover een email gestuurd.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

hebjehaarookweer schreef:
24-07-2018 06:31
Mods, kunnen jullie niet ingrijpen in het topic ‘ex wordt steeds vervelender’ op de kinderpijler? De TO en haar kind bevinden zich in een zeer penibele situatie, maar er zitten daar een paar beroepszuigers die het topic een heel andere kant op blijven sturen en de hulpvraag compleet ondersneeuwen.
Je krijgt hier voor het geringste een waarschuwing of ban maar iemand die continu dog-whistle gebruikt gaat blijkbaar vrijuit? Ook nog eens ontzettend off-topic geklets die kant noch wal raakt. Mods, hebben jullie dat in de gaten?
Loullah schreef:
24-07-2018 12:25
Je krijgt hier voor het geringste een waarschuwing of ban maar iemand die continu dog-whistle gebruikt gaat blijkbaar vrijuit? Ook nog eens ontzettend off-topic geklets die kant noch wal raakt. Mods, hebben jullie dat in de gaten?
Wil je de desbetreffende reacties staffen? Dan nemen we - zo nodig - maatregelen.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Zoals zojuist per mail aangegeven (maar ik begrijp dat het via de mail niet meer kan) wil ik graag op anoniem. Alvast bedankt!
Hoi! Kunnen jullie mijn topic: seks na vroegkinderlijk misbruik verplaatsen van seks naar de psyche pijler? Bedankt alvast!
Noaeliza schreef:
24-07-2018 15:21
Hoi! Kunnen jullie mijn topic: seks na vroegkinderlijk misbruik verplaatsen van seks naar de psyche pijler? Bedankt alvast!
Hi Noaeliza,

Het topic is verplaatst.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Het topic 'Zoen vergelijken met keukenapparaat' is verwijderd omdat het een dubbel topic was. Hier kan je nog meelezen en -praten in het topic: relaties/zoen-vergelijken-met-keukenapp ... 9/28778534

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

ModeratorViva schreef:
23-07-2018 23:39
Wat is precies je vraag? Ik kan het helaas niet direct terug vinden.

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Kan een mod niet loepen? Het gaat om het verzoek van een andere forummer om deel 2 van n topic dat op actueel stond te verplaatsen.
Vriendelijk.
Anoniem0755, die net een topic heeft geopend onder de pijler Psyche is Matis94 die afgelopen weekend een permaban heeft gekregen, en het lef heeft om weer in het topic van Noor te gaan posten, terwijl deze al bijna niet meer wilde reageren door zijn vuile taal en topicvervuiling.

Hij heeft precies hetzelfde verhaal als van het weekend.
'Ik ben het zat' is verwijderd ivm terugkerende gepermabande.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

ModeratorViva schreef:
24-07-2018 18:21
'Ik ben het zat' is verwijderd ivm terugkerende gepermabande.

Die teruggekeerde gepermabande mag dan ook wel weer een ban krijgen, lijkt me.
LoVaKo schreef:
24-07-2018 17:15
Anoniem0755, die net een topic heeft geopend onder de pijler Psyche is Matis94 die afgelopen weekend een permaban heeft gekregen, en het lef heeft om weer in het topic van Noor te gaan posten, terwijl deze al bijna niet meer wilde reageren door zijn vuile taal en topicvervuiling.

Hij heeft precies hetzelfde verhaal als van het weekend.
Vond het al opvallend dat ie alleen in dat topic en z’n eigen topic reageerde.
'MOM JEANS grotere maat' is verplaatst naar mode.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

'Kun je verse echte bagels kopen in Amsterdam?' is verplaatst naar eten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Hallo mods,

Mag ik op anoniem?

Bedankt
Is het jullie opgevallen mods, dat een geanonimiseerd account wel zichtbaar blijft als laatstgeposte forummer? Oftewel, de naam blijft zichtbaar.
lise1985 schreef:
25-07-2018 11:40
Is het jullie opgevallen mods, dat een geanonimiseerd account wel zichtbaar blijft als laatstgeposte forummer? Oftewel, de naam blijft zichtbaar.
Hi lise1985,

Daar zijn wij ons inderdaad bewust van. Omdat het vaak maar om een heel korte periode gaat dat de accountnaam zichtbaar is, wordt hier voor nu geen hoge prioriteit aan gegeven om het op te laten lossen.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Mods, wordt er nog iets aan die pagina-aanduiding gedaan? Ik bedoel die stippeltjes. Zoals ik al eerder zei, de vorige update was dat binnen een mum van tijd opgelost en nu heb ik het al drie keer gevraagd zonder anwoord.
Als zoiets simpels niet wordt opgelost krijg ik het idee dat er helemaal geen bugs opgelost worden.
@prada
Wat bedoel jij nou toch steeds met die stippeltjes? Heb je het inderdaad al een aantal keer zien vragen maar ik heb nog steeds geen flauw idee waar je het over hebt. :confused:
prada schreef:
25-07-2018 13:50
Mods, wordt er nog iets aan die pagina-aanduiding gedaan? Ik bedoel die stippeltjes. Zoals ik al eerder zei, de vorige update was dat binnen een mum van tijd opgelost en nu heb ik het al drie keer gevraagd zonder anwoord.
Als zoiets simpels niet wordt opgelost krijg ik het idee dat er helemaal geen bugs opgelost worden.
Hi prada,

Wat bedoel je precies met stippeltjes? Zou je de CM hierover willen mailen (communitymanager@viva.nl) met een screenshot?

Dank alvast!

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven