Lijf & Lijn alle pijlers

Te dik zijn etc deel 2

19-07-2018 19:00 2215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, heerlijk gegeten. Lamsgehakt rul gebakken met oa sumak en djinten. Tomaat en mais erdoor. Op een bietentortilla met ijsbergsla en raita van Griekse yoghurt met bietensap, knof en munt.
Kruiden zelf geteeld, gedroogd en gemengd. Groenten zelf geteeld, yoghurt zelf gefermenteerd en schaap eigenhandig geëlektrocuteerd, geslacht en uitgebeend. Natuurlijk. Zonder er door heen te zitten.
Nu een kopje eikeltjeskoffie van zelf geraapte eikeltjes.
Vriendelijk.
impala schreef:
24-07-2018 20:23
Fv?
Fashionvictim; )
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
24-07-2018 20:26
Fashionvictim; )
Die heeft het geprobeerd. Vrijwel iedereen op de negeer. Dat leidde tot een meltdown, dus ook geen aanrader :P

Zou hij vf bedoelen?
.
impala schreef:
24-07-2018 20:29
Die heeft het geprobeerd. Vrijwel iedereen op de negeer. Dat leidde tot een meltdown, dus ook geen aanrader :P

Zou hij vf bedoelen?
Ahja, kyliegate.

Waarschijnlijk bedoelt hij inderdaad vf.
impala schreef:
24-07-2018 20:29

Zou hij vf bedoelen?
Yep en toch nog steeds arrogant blijven, ik zou me echt doodschamen.
impala schreef:
24-07-2018 20:23
Fv?
Oh ja zie het nu ook VF moest het zijn.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ik negeer helemaal niemand, zou niet weten waarom, zelfs niet als de discussie zinloos blijft. Dooft vanzelf weer, behalve in dit topic dan.
Kunnen jullie dat gehak en gesneer over forummers die niet op dit topic schrijven ergens anders doen aub?
Vriendelijk.
zeefietser1 schreef:
24-07-2018 20:57
Ik negeer helemaal niemand, zou niet weten waarom, zelfs niet als de discussie zinloos blijft. Dooft vanzelf weer, behalve in dit topic dan.
Huh?
patatjedubbelmayo schreef:
24-07-2018 21:12
Kunnen jullie dat gehak en gesneer over forummers die niet op dit topic schrijven ergens anders doen aub?
En dus weer alleen hakken en sneren over de forummers in dit topic? :-D
iris1969 schreef:
24-07-2018 21:13
En dus weer alleen hakken en sneren over de forummers in dit topic? :-D
Wat jij wilt. Dit gesneer over FV rijmt echter totaal niet met oa je post over dat je zogenaamd schrikt van een :rofl:
Vriendelijk.
Je hebt wel gelijk hoor. Ik probeer me ook in te houden en dat lukt m.i. behoorlijk goed. Maar ja, waar 'anders' he? Op napraat? Je snapt het probleem daarmee lijkt me.
Anyway, point taken.
.
impala schreef:
24-07-2018 21:23
Je hebt wel gelijk hoor. Ik probeer me ook in te houden en dat lukt m.i. behoorlijk goed. Maar ja, waar 'anders' he? Op napraat? Je snapt het probleem daarmee lijkt me.
Anyway, point taken.
Nee. Ik snap t probleem niet. Lul gewoon niet over een ander. Simpel.
Vriendelijk.
24-07-2018 21:19
Wat jij wilt. Dit gesneer over FV rijmt echter totaal niet met oa je post over dat je zogenaamd schrikt van een :rofl:
Ja daar schrik ik van. Je kent duidelijk de achtergrond van mijn post niet en dat hoeft ook niet, want ik zal mijn opmerkingen over anderen in het gevolg via PB doen.

@Impala: je hebt PB.
24-07-2018 21:13
Huh?
Oh dat was gewoon algemeen, in alle discussies is iedereen wel eens een draaikont. En hier sowieso omdat heel het voeding gebeuren wetenschappelijk nog niet zo heel erg goed is onderzocht en nieuwe inzichten er dagelijks komen. Vaak ook met inkop onderzoeken. Iets wat wij allemaal allang weten maar waar nog nooit "officieel" onderzoek naar gedaan is.

Wat ik wel weet en heb dat zien gebeuren aan boord, als je een grote fles olijfolie per week over je salade heen dondert vanwege de gezonde keus, wordt je dik. Geldt ook voor de meesten die een pot mayonaise per week weg werken.
impala schreef:
24-07-2018 19:54
Je staat onder de negeer vanwege deze zich steeds herhalende op niks uitlopende 'discussies'. Ik heb daar geen zin meer in. Helaas had ik toch weer even gespiekt en nog gereageerd ook.
Jij schreef op 23 juli om 15.10:

Ik denk dat de meerderheid van de 50-plussers te dik is en zij flink zouden afvallen als ze brood (en drank! ) flink zouden verminderen. Van degenen die wel slank zijn, heeft een groot deel dat al gedaan.

Daar zeg je toch echt niet dat je afvalt van koolhydraten minderen. Sterker nog, je gaat er zelfs voor het gemak maar vanuit dat de slanke mensen dat al gedaan hebben. Blijkbaar is er geen andere mogelijkheid om slank te zijn/worden.
Dat verzin ik niet, dat schrijf je gewoon zelf.

Kun je me wel negeren, maar die op niks uitlopende discussies doe je toch echt zelf.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Brood minderen weet ik niet, drank minderen zeker wel. Bovendien zijn best veel bejaarden verborgen alcoholist.
Ach joh was gewoon een grapje. Gesneer en gehak neemt toch wel ergere vorm aan.

Over gehakt gesproken, morgen lekker zelfgemaakte hamburgers maken. Lekker! Met een gezonde salade uiteraard.
Solomio schreef:
24-07-2018 22:16
Jij schreef op 23 juli om 15.10:

Ik denk dat de meerderheid van de 50-plussers te dik is en zij flink zouden afvallen als ze brood (en drank! ) flink zouden verminderen. Van degenen die wel slank zijn, heeft een groot deel dat al gedaan.

Daar zeg je toch echt niet dat je afvalt van koolhydraten minderen. Sterker nog, je gaat er zelfs voor het gemak maar vanuit dat de slanke mensen dat al gedaan hebben. Blijkbaar is er geen andere mogelijkheid om slank te zijn/worden.
Dat verzin ik niet, dat schrijf je gewoon zelf.

Kun je me wel negeren, maar die op niks uitlopende discussies doe je toch echt zelf.
Ik quote je maar ff dan leest ze het tenminste
Vriendelijk.
zeefietser1 schreef:
24-07-2018 21:46
Oh dat was gewoon algemeen, in alle discussies is iedereen wel eens een draaikont. En hier sowieso omdat heel het voeding gebeuren wetenschappelijk nog niet zo heel erg goed is onderzocht en nieuwe inzichten er dagelijks komen. Vaak ook met inkop onderzoeken. Iets wat wij allemaal allang weten maar waar nog nooit "officieel" onderzoek naar gedaan is.

Wat ik wel weet en heb dat zien gebeuren aan boord, als je een grote fles olijfolie per week over je salade heen dondert vanwege de gezonde keus, wordt je dik. Geldt ook voor de meesten die een pot mayonaise per week weg werken.
Ah zo, snap het!
24-07-2018 22:27
Ach joh was gewoon een grapje. Gesneer en gehak neemt toch wel ergere vorm aan.
Geen geintjes om zo achter iemands rug te kletsen
Vriendelijk.
24-07-2018 22:28
Geen geintjes om zo achter iemands rug te kletsen
Dan moet je voor de gein maar eens op de Napraat gaan lijken :-D
24-07-2018 22:27
Ik quote je maar ff dan leest ze het tenminste
Volgens mij zit jij ook onder de negeer, als Impala tenminste niet stiekem spiekt :winkie:
Maar goed Brood of geen brood, that is the question.

Ik kan er in ieder geval geen wijs meer uit worden.
iris1969 schreef:
24-07-2018 22:40

Het maakt eigenlijk niet uit.
Niet te veel, verder doen waar jij je goed bij voelt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
iris1969 schreef:
24-07-2018 22:40

ik viel 25 kilo af op vier boterhammen per dag. Kan zomaar!
EDIT: niet alleen maar die vier boterhammen natuur!ijk ;-D
Ik geloof niet meer in sprookjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven