Ergerlijke facebookberichten deel 5

dinsdag 24 juli 2018 om 12:22
Die irritante filmpjes van dat kind dat scriptjes voorleest. Het kind kan er zelf niks aan doen maar zo ergerlijk.
Mila heet ze en het kanaal kcstauffer.
Er zijn verschillende mensen in mijn tijdslijn die het nog leuk vinden ook.
Er is een bijzonder ergerlijke met een oma
https://youtu.be/Jeql45zED4c

dinsdag 24 juli 2018 om 13:19
Die is inderdaad heel irritant. Het eerste filmpje dat ik er van zag vond ik leuk. Het blijft niet schattig, gevat of wat dan ook. Het wordt gewoon bloedirritant.Het-groepje schreef: ↑24-07-2018 12:22Die irritante filmpjes van dat kind dat scriptjes voorleest. Het kind kan er zelf niks aan doen maar zo ergerlijk.
dinsdag 24 juli 2018 om 14:25
Ik ken hem dan ook nog geen jaren.
En zo nu en dan voel ik mij schuldig en volg ik hem weer. Tot de volgende ochtend mijn timeline weer vol staat.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.

woensdag 25 juli 2018 om 13:19
Oh dat had ik laatst ook ja.
Ik plaatste zondag foto's van een uitje van zaterdag. Stond er ook duidelijk bij 'gisteren geweldige dag gehad'. En dan inderdaad iemand die reageert met 'veel plezier' en dan de volgende 'have fun'.
Pfff.......
woensdag 25 juli 2018 om 13:38
Hierop de plaatselijke pagina is de beheerder van het type ‘alsje de mensen kent waardeer je dieren meer’ oid.
Nu dus volop ‘het is warm je moet aan de honden/paarden/katten/egels/slakken/ vogels/olifanten denken’. Dat het asfalt heet is. Dat je water in je tuin moet zetten. Dat er een partytent (..) in weiland X moet komen voor schaduw voor de koeien.
En dan ál die ‘me kat is kwijt’ posts. Zelfs van 20 km verderop-met-een-rivier-er-tussen. Ik heb er wel eens wat van gezegd, dat het heel bijzonder zou zijn als Poekie de brug 10 km verderop zou nemen, of het pontje.
Maar toen was ik een kattenhater..
en dat zij besliste wat er op de pagina kwam. En bleef staan, ook al was Poekie weer gevonden, want dan moest er door mensen ‘oh wat fijn’ onder gezet kunnen worden. Of ‘gedeeld in Huppelkutterveen’ omdat ze niet eerst lezen.
Maar als je een leuke gratis activiteit plaatst in een dorp vlakbij, dan wordt het verwijderd ‘want dat heeft niks met plaats Y te maken’.
Een oproep van een van haar vriendinnen over ‘me kinderen vervelen zich en hun hebben geen geld om wat te doen’, daar mogen wel dingen buiten plaats Y genoemd worden.
Het is zelfkastijding dat ik nog lid ben van die groep..
Nu dus volop ‘het is warm je moet aan de honden/paarden/katten/egels/slakken/ vogels/olifanten denken’. Dat het asfalt heet is. Dat je water in je tuin moet zetten. Dat er een partytent (..) in weiland X moet komen voor schaduw voor de koeien.
En dan ál die ‘me kat is kwijt’ posts. Zelfs van 20 km verderop-met-een-rivier-er-tussen. Ik heb er wel eens wat van gezegd, dat het heel bijzonder zou zijn als Poekie de brug 10 km verderop zou nemen, of het pontje.
Maar toen was ik een kattenhater..
en dat zij besliste wat er op de pagina kwam. En bleef staan, ook al was Poekie weer gevonden, want dan moest er door mensen ‘oh wat fijn’ onder gezet kunnen worden. Of ‘gedeeld in Huppelkutterveen’ omdat ze niet eerst lezen.
Maar als je een leuke gratis activiteit plaatst in een dorp vlakbij, dan wordt het verwijderd ‘want dat heeft niks met plaats Y te maken’.
Een oproep van een van haar vriendinnen over ‘me kinderen vervelen zich en hun hebben geen geld om wat te doen’, daar mogen wel dingen buiten plaats Y genoemd worden.
Het is zelfkastijding dat ik nog lid ben van die groep..

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

woensdag 25 juli 2018 om 13:54
och ik heb nu iemand vriend gemaakt die alle kattenpagina's liked en deelt. En dan vooral die pagina's die namens de kat zijn geschreven; O wat heeft mijn baasje goed voor mij gezorgd door een nieuwe/krabpaal. nieuw speeltje of lekkere kattensnoepjes gekocht te hebben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

woensdag 25 juli 2018 om 15:16
Hahaha ja ik ken zelfs iemand met n eigen pagina van zijn hond, met de naam van die hond ook echt

woensdag 25 juli 2018 om 15:17
Daar verbaas ik mij dus ook over en dan die teksten er bij

woensdag 25 juli 2018 om 15:30
Daantje1970 schreef: ↑23-07-2018 11:03Een kennisje van mij zit in een land waar ze Engels praten. En nu moeten de facebookberichtjes ook allemaal in het Engels.![]()
Raar he. Maar als het dan ook nog goed Engels is dan vind ik het nog minder erg dan van die joekels van taalfouten en zinnen die voor geen meter kloppen.

woensdag 25 juli 2018 om 15:40
Ja, mijn nicht van 39 jaar oud

En die honden plaatsen ook foto's en berichtjes en ze schrijft dat ook in naam van de honden.
Zoiets als: "Baasje is net thuis gekomen, wat ben ik blij zeg, nu gaat ze me lekker knuffelen" ect.

woensdag 25 juli 2018 om 15:43
woensdag 25 juli 2018 om 16:55
Hier moet ik bekennen dat ik een zo'n kat volg. Het is Monty. Een kat met downsyndroom. Gewoon omdat hij zo apart is. En ik schaam mij er niet voor.

woensdag 25 juli 2018 om 18:53
Ik heb geen facebook, maar mijn drie cheetohs hebben een eigen instagram.... en bijna 19.000 volgers.

donderdag 26 juli 2018 om 00:32
Dat is net zoiets dat iemand een herinnering op de tijdlijn zet over iemand die een jaar geleden is overleden en iedereen begint te condoleren.

donderdag 26 juli 2018 om 19:42
Die pagina is echt zo on juf ank.

vrijdag 27 juli 2018 om 08:11
Iedere dag een nieuw schilderij in de verkoopgroep, ze is goed bezig.AbsolutelyFabulous schreef: ↑22-07-2018 09:54Zou het?
In de plaatselijke verkoopgroep iemand die een hele hoop zelfgemaakte schilderijen te koop zet. Bij de Action haal je voor een fractie van de prijs die zij vraagt, nog een veel mooier exemplaar.
Nu ook een bijpassend salontafeltje. Het blad is zelf geverfd, wit met grijs vlekkerig. Dan zijn er decoratief een paar blaadjes op geplakt. De pootjes van de tafel zijn half bespoten met grijze verf waardoor je het goedkope hout nog kan zien. Inclusief accessoires, dat zijn twee theelichtjeshouders, een fles en een soort bontje die je voor een paar euro bij de Action koopt, vraagt ze 150 euro. 150. Zonder de accessoires van een paar euro, is het 125 euro. Belachelijk.
anoniem_115512 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 08:50
1.21% gewijzigd