corrigerende tik

05-03-2009 22:35 464 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo, ik heb net mn zoontje een duw gegeven omdat hij de hond steeds mishandeld en ik heb het erg vaak tegen hem gezegd dat hij de hond met rust moet laten nu werd het me teveel en heb hem geduwd /geknepen .

ik voel me erg schuldig .heeft iemand tips om ervoor te zorgen dat hij die hond niet meer mishandelt? en dat ik niet meer duw/knijp
Mijn oudste zoon vind een boek lezen trouwens vreeeeeselijk saai en dom, maargoed alles wat niet bestuurd word door een of ander progje is saai en dom. Jammer voor hem
quote:intiem schreef op 10 maart 2009 @ 08:58:

[...]

Had je nachtdienst?

Of had Zwiebje dat voor je gecreëerd ?Nee, zo'n hoge koorts, het zweet liep over me heen. Ik kon er gewoon niet van slapen! En het was heel eenzaam op het forum!
Ik vind dat helemaal geen emotionele chantage eigenlijk Dangeensuus, meer realistisch. Gedrag heeft consequenties, zo gaat het ook in de grote mensenwereld.

Je hebt de meer sadistische variant hierop, dat gaat natuurlijk een paar onwenselijke stappen verder. En werken op schuldgevoel en zuigen word ik zelf niet blij van dus doe ik het ook niet bij mijn kind.
quote:Zwieber schreef op 10 maart 2009 @ 09:50:

[...]

Nee, zo'n hoge koorts, het zweet liep over me heen. Ik kon er gewoon niet van slapen! En het was heel eenzaam op het forum!

En ik was ook al naar bed! Sowwy .

Hoe voel je je nu? Beterschap (f) .
Maakt niet uit feli, voel me nog steeds ellendig.

*rent naar wc*
Mijn vader heeft me juist weleens willen verbieden om nog te lezen en gedwongen naar buiten te gaan, niet als straf want ik was echt bijna nooit stout maar omdat het hem frustreerde dat vanaf dat ik kon lezen, ik mijn leven doorbracht achter een boek .
Blegh, shit voor je Zwieber. Ik hoop dat het snel voorbij gaat!
quote:Feliciaatje schreef op 10 maart 2009 @ 10:04:

Blegh, shit voor je Zwieber. Da's wel een hele accurate beschrijving

Buikgriep?
quote:Zwieber schreef op 10 maart 2009 @ 10:02:

Maakt niet uit feli, voel me nog steeds ellendig.

*rent naar wc*Ohw . Nie leuk. Snel maar uitzieken dan
quote:Feliciaatje schreef op 10 maart 2009 @ 10:03:

Mijn vader heeft me juist weleens willen verbieden om nog te lezen en gedwongen naar buiten te gaan, niet als straf want ik was echt bijna nooit stout maar omdat het hem frustreerde dat vanaf dat ik kon lezen, ik mijn leven doorbracht achter een boek .haha, ja hier ook. Ik was een boekenwurm. Gek genoeg is er weinig van over.
quote:dangeensuus schreef op 10 maart 2009 @ 09:42:

Nee een boek lezen is geen straf, zeer zeker niet. Ben een enorme voorstander van lezen, de kinderen zijn dan ook rijkelijk voorzien van allerlei boeken. Het niet kunnen msn-en, telefoneren, sms-en ( en bellen voor school ofzo kan natuurlijk altijd) of wii-en is een ware straf. Mijn kind blert dan altijd dat ie niks te doen heeft, waarop mijn standaard antwoord is: ga maar een boek lezen:-dOk, was gewoon even benieuwd, thanks, ik begrijp je.
Zwieb, beterschap!
Dank Leo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven