Ik wil regen!

maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?

donderdag 26 juli 2018 om 20:54
Hoezo, heb je een regendoucheje?

Dat was mijn eerste haiku.

donderdag 26 juli 2018 om 20:55
Ik las het verhaalzazamaenade schreef: ↑26-07-2018 20:50Geen boomkrekels hier
Alleen dorstige vogels
een verdronken muis
Van de dorstige muis die
In de gieter verdronk (damn it, net te lang)
Zo sneu! Wij hebben een paar schotels met water buiten gezet voor de vogels en de egels en zo. Tot nu toen zien we er alleen maar wespen drinken

anoniem_63dd656acb052 wijzigde dit bericht op 26-07-2018 21:02
3.93% gewijzigd

donderdag 26 juli 2018 om 20:59
In de eerste instantie schrok hij ervan, maar hij richt zich op mij en ziet dat ik er relaxed op reageer, dus doet hij dat nu ook, maar hij zit wel lekker dichtbij me, de held.zazamaenade schreef: ↑26-07-2018 20:57Oh, daar houd ik zo van, flink onweer![]()
Je bent hopelijk niet bang ? En je kat ?

donderdag 26 juli 2018 om 21:04
Wat een klappen waren dat hè? Echt nog geen seconde na de lichtflits.Westerpaviljoen schreef: ↑26-07-2018 21:02Oude Noorden is kletsnat
Maar wat helemaal vreemd is, recht boven mijn huis meerdere bliksems en baby slaapt overal doorheen.
donderdag 26 juli 2018 om 21:05
Westerpaviljoen schreef: ↑26-07-2018 21:02Oude Noorden is kletsnat
Maar wat helemaal vreemd is, recht boven mijn huis meerdere bliksems en baby slaapt overal doorheen.

Dat wordt vast geen zenuwpees of neuroot

zazamaenade wijzigde dit bericht op 26-07-2018 21:05
1.33% gewijzigd
nounou

donderdag 26 juli 2018 om 21:07
Dat hoor ik van meer mensen. Ik ben ook al met m in de wildwaterbaan geweest en dat vond hij ook niet eng.

donderdag 26 juli 2018 om 21:18
Pronken, lieverd, wat ik al vreesde is nu aan het gebeuren. Het is afgekoeld naar 27 graden en het begint nu vreselijk benauwd te worden, dus dat wordt wat vannacht en morgen.zazamaenade schreef: ↑26-07-2018 21:14Alle buien verzamelen zich boven (N en Z) Holland![]()
Hebberds ! Niks delen, alleen maar opmaken en er mee pronken![]()
donderdag 26 juli 2018 om 21:22

donderdag 26 juli 2018 om 21:25
Heb een teiltje water gevuld. En ik heb drinkwater in de koelkast.zazamaenade schreef: ↑26-07-2018 21:22Heb je wel een voorraadje om te drinken ?
En de wc niet kunnen doorspoelen![]()
Komt welgoed hoor. Maar regen lijkt me gewoon heerlijk!
donderdag 26 juli 2018 om 21:25
Hier in gelderland nog niks. Het heeft volgens mij sinds begin juli hier niet geregend...
Een uur geleden werd via buienalarm een piek met zware regen voorspeld voor 22u dat is nu een laf bergje met als bijschrift 'lichte regen'
Het betrekt wel wat, maar ik vermoed dat het hier voorbij waait.
Qua weer kan ik dit wel handelen. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik overdag op een airco-kantoor zit. Gewoon alles rustig aandoen, veel drinken en makkelijk eten. Tot nu toe vond ik het ook nog niet zo benauwd als normaal in NL met weer boven de 25 graden. Dat is dan wel het voordeel van de droogte.
Verder is alles hier dor, uitgedroogd en herfstig. Op de Veluwe is het één grote stofbende en alle struiken zijn uitgedroogd en de bomen verliezen al blad. Ik heb ook al een dode jonge merel in de tuin gevonden
Ik doe nog maar een regendansje
Een uur geleden werd via buienalarm een piek met zware regen voorspeld voor 22u dat is nu een laf bergje met als bijschrift 'lichte regen'

Het betrekt wel wat, maar ik vermoed dat het hier voorbij waait.
Qua weer kan ik dit wel handelen. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik overdag op een airco-kantoor zit. Gewoon alles rustig aandoen, veel drinken en makkelijk eten. Tot nu toe vond ik het ook nog niet zo benauwd als normaal in NL met weer boven de 25 graden. Dat is dan wel het voordeel van de droogte.
Verder is alles hier dor, uitgedroogd en herfstig. Op de Veluwe is het één grote stofbende en alle struiken zijn uitgedroogd en de bomen verliezen al blad. Ik heb ook al een dode jonge merel in de tuin gevonden

Ik doe nog maar een regendansje