Ik wil regen!
maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
zondag 29 juli 2018 om 13:26
Habbekratz schreef: ↑29-07-2018 13:19Halverwege de nacht heb ik wel het dekbed gepakt,ik had het koud. Het ene moment heb ik het snikheet en dan weer koud en ik heb buikpijn en ben misselijk. Gisteren teveel koud drinken en vrieslolly's gehad denk ik. Ben blij dat ik vandaag alleen thuis ben.
Zijn het niet 'gewoon' opvliegers, daar schreef jij toch ook over, dacht ik ? (as we speak heb ik er weer één, een privé-hittegolf
Veel ijs helpt alleen maar even, ja, ik heb me zelf ook overeten aan waterijs
nounou
zondag 29 juli 2018 om 13:33
Ik hoop het zo voor jou!Calamitycat schreef: ↑29-07-2018 13:30Breaking news!
Er wordt om tien voor drie regen verwacht hier
Aaahhhh, hoop dat het echt komt, voel me bijna euforisch!
Life is short. Eat dessert first.
zondag 29 juli 2018 om 13:39
Ja ik heb ook last van opvliegers,ik baad dan echt in het zweet. Ik had 2 flessen gevuld met aanmaaklimonade en in de vriezer gedaan.Heerlijk koud maar ik heb er gister wel 3 liter van gedronken denk ik,steeds dorst. Zo maar weer ff douchen en voor de tv hangen....zazamaenade schreef: ↑29-07-2018 13:26Zijn het niet 'gewoon' opvliegers, daar schreef jij toch ook over, dacht ik ? (as we speak heb ik er weer één, een privé-hittegolf)
Veel ijs helpt alleen maar even, ja, ik heb me zelf ook overeten aan waterijs![]()
zondag 29 juli 2018 om 13:40
Nog minstens twee weken droog. We wachten geduldig af.Calamitycat schreef: ↑29-07-2018 13:36Ik hoop dat er bij jou ook eindelijk wat gaan vallen Doornroosje!
Morgen 32 gr, dinsdag 30 gr en daarna twee weken eind twintig! Dat vind ik al een stuk beter dan de afgelopen dagen. Nog twee warme nachten en dan rond de 15/16 gr, ook goed te doen.
zondag 29 juli 2018 om 13:52
doornroosje9 schreef: ↑29-07-2018 13:40Nog minstens twee weken droog. We wachten geduldig af.
Morgen 32 gr, dinsdag 30 gr en daarna twee weken eind twintig! Dat vind ik al een stuk beter dan de afgelopen dagen. Nog twee warme nachten en dan rond de 15/16 gr, ook goed te doen.
Zo, wat warm weer, en nog zo droog
Is het overal in België zo slecht, of vooral in het binnenland ?
Het begint hier nu weer op te warmen, de wind is raar warm, die is weer gedraaid naar het zuiden
nounou
zondag 29 juli 2018 om 13:55
Jee, dat duurt nog lang zegdoornroosje9 schreef: ↑29-07-2018 13:40Nog minstens twee weken droog. We wachten geduldig af.
Wel fijn inderdaad dat de temperatuur halverwege volgende week wat gaat zakken, dat is zeker veel beter vol te houden.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
zondag 29 juli 2018 om 14:00
Hé zeg, doe niet zo mal
Lekker september-buien, met langere, koelere nachten
nounou
zondag 29 juli 2018 om 14:02
Vooral in de Kempen, denk ik. Aan de kust valt veel regen, gelukkig maar! Daar zaten de boeren echt op te wachten.zazamaenade schreef: ↑29-07-2018 13:52Zo, wat warm weer, en nog zo droog![]()
Is het overal in België zo slecht, of vooral in het binnenland ?
Het begint hier nu weer op te warmen, de wind is raar warm, die is weer gedraaid naar het zuiden![]()
zondag 29 juli 2018 om 14:11
Calamitycat schreef: ↑29-07-2018 13:30Breaking news!
Er wordt om tien voor drie regen verwacht hier
Aaahhhh, hoop dat het echt komt, voel me bijna euforisch!
Nog heel even wachten, dus

nounou
zondag 29 juli 2018 om 15:16