Langer dan 6 maanden groep is zwanger

11-06-2017 21:53 339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze groep is een vervolg op de groep: zwanger/langer-dan-6-maanden-bezig-met- ... #p24999457

Eindelijk, we zijn zwanger :cheer2: Hier praten we verder met elkaar.

Naamleeftijdgeslacht kindUitgerekende datumBijzonderheden
marg8135/44nog onbekend15 december 2017 :cheer:
GettingEven30/40meisje30 december 2017 :cheer:
Stella28/34jongen19 september 2017 :cheer:
FOodsandbeats35/36onbekendeind maart 2018 :cheer:
Liesbeth240428jongen23 september 2018
Forence37/37jongen23 November 2018
anoniem_348700 wijzigde dit bericht op 30-07-2018 17:37
30.78% gewijzigd
Florence, wat fijn dat jou echo goed was! Gefeliciteerd, fijn gevoel toch wel eh.
Hoe reageerde je broer??

Rosalie, op jou heb ik gereageerd in het andere topic, maar echt heel erg kut. Ik denk aan je en hoop dat je dit snel een plekje kunt geven.

Wat betreft die roze wolk .. ik ben nu 32 weken & ik vind het nog moeilijk erin te geloven. Natuurlijk geniet ik van de kleine die in m'n buik trappelt en ik probeer toch wel echt contact te maken, maar met een rugzak is zwanger zijn toch anders denk ik, dan als het allemaal vlekkenloos gaat.

Konijntje, voor jou de laatste loodjes? Hoe gaat het met je? Ben wel benieuwd wat mij te wachten staat, al is het voor iedereen anders natuurlijk. Succes met alles!
Pinquinlove, dankjewel. Het is heel verdrietig. Vandaag met medicatie proberen de miskraam op te wekken want helaas komt het niet vanzelf op gang.

Jammer dat je dat rugzakje altijd bij je draagt maar begrijpelijk. Ik had misschien ook wat naïef echt niet het gevoel dat er iets mis kon gaan in onze zwangerschap. De volgende zwangerschap zullen we dat helaas niet meer hebben.

Hoop dat je als jullie kindje er eenmaal is opgelucht adem kan halen en dat het genieten dan kan beginnen.

Konijntje ook succes met de laatste loodjes.
Pinguin, hoe is het eigenlijk bij jou?
Hello, ik kom ook uit het 6+ topic. Ben inmiddels al 31 weken zwanger en het is geen gemakkelijke zwangerschap maar wat doe je er aan. Ik schrijf graag mee hier voor de laatste (warme) loodjes
Yeay JuneM, ik ben niet meer alleen!!!! (konijn en pinguin zouden als het goed is bevallen moeten zijn dus ik neem aan dat zij ook al hier weg zijn)

als je even vertelt wanneer je uitgerekend bent zet ik je in de tabel
Even een terugvind post, ik kom ook uit het langer dan zes maanden topic.
susieflower wijzigde dit bericht op 27-06-2019 16:03
64.30% gewijzigd
C'est la vie
haaa Susie daar ben je!

7 weken is ook erg spannend, ik was ook erg onzeker, nu met mijn 23 weken nog steeds een beetje. Het idee dat er echt straks een baby komt land hier ook maar lastig.
Ik las net ook via het 6+ topic, over deze groep. Wist er helemaal niet vanaf ;)
Maar zit ondertussen in de 33ste week, dus ook laatste loodjes hier.
Ha Liesbeth! Hoe is het jou vergaan met de hitte? Ik had helemaal niet het idee dat je maar 2 weken voorliep op mij :)

@florence 1 oktober is de uitgerekende datum

@florence, Dat van die baby die echt komt ken ik hoor. Mijn man heeft er minder moeite mee dan ik. En nu ik van de week even een dried echo heb gezien van de baby zn gezichtje gaat het me een stuk beter af :)
Herkenbaar Susie en Florence, heeft hier ook lang geduurd voor ik er vertrouwen in had. Pas na een goede 20 weken echo begon ik er echt weer in te geloven.

Susie fijn dat je zovaak mag komen, voor controle! Is wel lekker voor je eigen geruststelling.

Juni haha hou op, die hitte nu! Was blij dat ik tussendoor nog in het buitenland zat, daar was het iig minder benauwd. Maar wij schelen maar 1,5 week ja 😉.
Hoe is het met jou? Nog een beetje vol te houden? Ook qua spanning hoe het nu uiteindelijk met jullie kindje is?

Hier is vandaag de (verwachte) datum van de keizersnede gepland, heel gek idee!
Over 2 weken nog wel anesthesie intake, maar verder is het grootste deel wel geregeld.
@ Liesbeth, hoe gaat het nu met je? Heb je de intake al gehad?

En Florence en June hoe gaat het met jullie?
susieflower wijzigde dit bericht op 26-06-2019 09:55
32.08% gewijzigd
C'est la vie
Ik meld me hier! Nu net zwanger en vanmorgen voor tweede keer getest.
1 nov laatste menstruatie. Dus week of 4. Zeer pril!
Test van gisteren en vandaag waren duidelijk, maar geen knallers. Dus heel spannend.
Geen idee hoe ik de tijd doorkom tot eerste echo! Ben hele dag aan t broekgluren, voel telkens bloed denk ik dan, heeeel naar!
Yinthe, gefeliciteerd! Wat heerlijk om te horen! Enorme dooddoener natuurlijk, maar ik hoop echt dat je jezelf hier ook van kan laten genieten, naast alle onzekerheid. Het is je namelijk zo gegund :rose: :heart:
Gefeliciteerd yinthe! Fijn voor jullie!
Even een terugvindpost voor alle doorstromers uit het 6 maanden en langer topic.
C'est la vie
Het voelt nog heel onnatuurlijk om hier te gaan schrijven. Maar ik hoop natuurlijk nog alle tijd te hebben om hieraan te wennen :). Over zes dagen eindelijk een echo. Ik tel ze zorgvuldig af.
Spannend Celenne, heb je de eerste echo bij de fertiliteit?
C'est la vie
Ja, dit is nog bij de fertiliteitspoli. Ik vind dat wel prettig, die mensen ken ik nu. En dan kan ik meteen nog even wat vragen stellen over het herstelproces van die overstimulatie.

Ik vind het nog altijd zo bizar onwerkelijk dat ik nu zwanger ben. En ben zo zenuwachtig voor die echo. Ik leef er naartoe en ben er bang voor.

Heb jij je controles nu bij een normale verloskundige of gynaecoloog? En mag je snel weer een keertje kijken of alles goed is?
Heel veel succes voor je eerste echo morgen Celenne.

@ Hier, goede NIPT terug gekregen. Yess :)
C'est la vie
Susieflower, heerlijk!! Laat de weken maar goed snel voorbij gaan voor jou. Trek je het allemaal een beetje of gaat de tijd heel langzaam?

Celenne, succes voor morgen!
Succes morgen Celenne, hopelijk is alles goed.

En wat fijn Susie
De inloggegevens voor de tabel zijn trouwens dezelfde als voor de vorige groep
Helaas geen goede echo. Het wordt wachten op een miskraam, of het opwekken ervan. De arts wilde vrijdag nogmaals controleren en overleggen, maar ze gaf aan dat dat op basis van protocol en niet op basis van hoop was. Het is mis. :cry: Dit kindje was zo gewenst, maar het heeft helaas niet zo mogen zijn.
celenne wijzigde dit bericht op 03-07-2019 20:36
0.83% gewijzigd
Neeeeeee Celenne, wat verschrikkelijk!! Oh meid, het had anders moeten zijn. :hug: :hug: :hug: . Zagen ze helemaal niks of een te klein kindje?
Alleen een vruchtzakje. Geen kindje, geen hartje. Nul komma niks.

Het voelt nu echt alsof het allemaal dus toch te mooi om waar te zijn was. Een mooie droom waarvan ik dacht dat hij echt was.

Ik voel me zo uit het veld geslagen. Weet niet goed wat ik met mezelf aan moet; mijn hoofd schiet vol met willekeurige en vaak onzinnige gedachten. Lichamelijk voel ik me nog altijd zwanger, niets aan de hand. Dat is zo raar nu, zo onwerkelijk. Er ligt een grote stapel nakijkwerk op mij te wachten, maar is dat dan afleiding of alleen maar belabberd nagekeken werk straks. Ik zou vrijdag een weekendje weg gaan met vrienden, waarbij mijn zusje bekend zou maken dat ze 3 maanden zwanger is. Is dat dan afleiding en gezellig of alleen maar pijnlijk en confronterend? Maar wat is thuisblijven dan? En wat doet het er ook toe. Nouja... kennelijk focus ik me op de irrelevante dingen om het echte verdriet wat weg te drukken. Zou het helpen?

Edit:
Och Puk, ik lees nu op het andere topic dat het jou ook weer tegenzit deze ronde. Zo gemeen, eerst positief en dan toch mis! Grote knuffel, wat een kutzooi toch weer!

En Susie, wat heerlijk dat je NIPT goed is! Wat ontzettend mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven