Langer dan 6 maanden groep is zwanger

11-06-2017 21:53 339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze groep is een vervolg op de groep: zwanger/langer-dan-6-maanden-bezig-met- ... #p24999457

Eindelijk, we zijn zwanger :cheer2: Hier praten we verder met elkaar.

Naamleeftijdgeslacht kindUitgerekende datumBijzonderheden
marg8135/44nog onbekend15 december 2017 :cheer:
GettingEven30/40meisje30 december 2017 :cheer:
Stella28/34jongen19 september 2017 :cheer:
FOodsandbeats35/36onbekendeind maart 2018 :cheer:
Liesbeth240428jongen23 september 2018
Forence37/37jongen23 November 2018
anoniem_348700 wijzigde dit bericht op 30-07-2018 17:37
30.78% gewijzigd
Neeeeee Celenne. 😪😪😪
Ik heb er geen woorden voor.
C'est la vie
ah celenne wat ontzettend rottig, ik hoop echt dat je dit een plekje kunt geven. Soms is het allemaal gewoon kut
Ik denk dat ik maar weer uit dit topic verdwijn. Hopen dat ik ooit terug mag keren op een betere manier.
Ohhhh nee toch :( Pfff wat een kut nieuws!!

( heb me nooit aangemeld in dit topic, want het lag hier helemaal op zijn gat...)
Wat verdrietig Celenne :cry: Heel veel sterkte. Het is soms zo oneerlijk
Lieve Twilight, in augustus al uitgerekend las ik in de groep waar jij nu mee mag schrijven. Geniet van je laatste trimester :heart: Gaat het goed met je?
Ja nog maar 7 weken te gaan! Nog steeds zo onwerkelijk!
Heb een prima zwangerschap! Begint nu wel anders/zwaarder te worden.
Veel last van een zere rib, maar ja hoort erbij.
Wow Twilight, nog maar 7 weekjes. (wat zou ik graag in jouw schoenen staan nu ;)

Wij hebben deze week een geslachtsbepaling, pretecho gepland, ben benieuwd...
C'est la vie
Fijn dat het een goede zwangerschap is en succes met de laatste loodjes Twilight, die wegen het zwaarst zeggen ze ;-)

Spannend Susie en veel plezier vooral
Hier inmiddels 11 dagen moeder!
Nog zo ongelooflijk wennen! Vind het ouderschap maar een heel moeilijk iets, dus nog echt zoekende! Hoop dat het snel gaat wennen.
Vandaag de eerste dag zonder tranen tot nu toe.
Van harte gefeliciteerd Twilight. Ik kan het me voorstellen dat je leven na de geboorte op z'n kop staat. Geniet ervan!
Gefeliciteerd Twilight!

Ik lees soms en leef nog mee in het andere topic, heel verdrietig dat er niet al meer baby's of zwangeren zijn..
yeay twilight, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Twilight, geef jezelf tijd om eraan te wennen.

Hier inmiddels 23 weken zwanger, hele turbulente weken achter de rug met een vruchtwaterpunctie vanwege zichtbare afwijkingen op de echo. Het wachten op de uitslagen was slopend. Gelukkig is er niets uit de uitslag gekomen, en nu van week tot week een stapje verder.
C'est la vie
dat is in elk geval goed nieuws susieflower!

Twilight: gewoon wennen dat duurt even, en dat komt ook gewoon weer goed
Van harte gefeliciteerd twilight! Ik hoop dat je gauw opknapt, let goed op jezelf hoor.

Sterkte Susie!
Twilight, wat heerlijk om te lezen dat jullie mannetje geboren is! Gefeliciteerd! :cheer: . Gaat alles goed met hem? Klinkt wel alsof het met jou nog niet zo fijn gaat. Dikke knuffel voor je :hug: . Voelt het wel alsof het een beetje begint te wennen? En heb je wel lieve mensen om je heen die je een beetje kunnen ondersteunen? Hoop dat je je snel beter gaat voelen, meis.

Susie, jeetje ik schrik van je berichtje. Had zo gehoopt na alle ellende die je hebt meegemaakt dat je nu een fijne zwangerschap zou hebben (relatief gezien want onbezorgd zwanger zijn was sowieso waarschijnlijk moeilijk geweest). Wat moet het moeilijk zijn dat ze afwijkingen geconstateerd hebben. Gelukkig dat er niks uit gekomen is maar het zal ongetwijfeld nog geen volledige geruststelling geven. Hoe gaat het met je? Is het nu gewoon afwachten tot de bevalling of komen er nog onderzoeken? Ook voor jou een dikke knuffel :hug: .
Ach jeetje Susie wat een schrik!! Fijn dat de uitslag goed is, maar zal spannend blijven!!

Ik zat er zelf even behoorlijk doorheen idd! Maar goed gesprek gehad met jeugdverpleegkundige. Ik klungel nog steeds maar wat aan, maar ben een stuk rustiger geworden in mijn hoofd. Gelukkig een top partner, die mij super ondersteunt! En we hebben een fijn ventje! Vannacht ook goed geslapen, dus dat is ook wel even een keer heel fijn!
Susie, hoe is het nu met jou?

Ik mag me ook eindelijk melden in dit topic, zo onwerkelijk. Ben vandaag 5+3. Mijn gedachten gaan van 'dit kan na al die jaren toch niet meer misgaan nu' naar 'het kan toch haast niet dat er een hartje zal kloppen bij de echo, wij zijn toch onvruchtbaar?'

Ik Google naar kansen op een miskraam en op een levend geboren kindje, maar dit levert hetzelfde op als in al die jaren van onverklaarde onvruchtbaarheid. Ik vind resultaten van percentages, risico's enzovoorts, maar nergens staat natuurlijk op een website dat het voor mij deze keer echt goed gaat komen. We zitten nu aan de 'goede kant', ongeveer 20% dat het nog misgaat. Maar dat zegt me niks, want de kans dat deze terugplaatsing zou lukken was ook zo klein en toch zitten we ineens in die groep.

Ondanks deze onzekerheid zijn we heel erg blij en enorm dankbaar. Ik voel me redelijk, 's ochtends wel misselijk, maar het is nog te doen en overdag gaat het wel zolang ik af en toe op een cracker kauw. De stage is wel pittig (maak best regelmatig dagen van 11 uur en heb daarnaast weekend- en avonddiensten, zonder vergoeding), maar geeft ook veel afleiding en ik heb het heel erg naar m'n zin, dus dat is fijn. En doordat ik redelijk overbodig ben kan ik af en toe even op een stoel bijkomen, haha.

Hoe is het met de rest? Het is zo stil hier.. Had zo gehoopt dat we hier inmiddels met z'n allen zouden zitten.
Hoe is het nu Av? Al een echo gehad?
ja AV hoe is het? we zijn benieuwd...
Niet zoveel nieuws eigenlijk, vrijdag is de eerste echo (bij 7+2). Ik hoop zo ontzettend dat het allemaal goed zit. Ik voel me zwanger (moe en misselijk), maar weet dat dat niet per se iets zegt. Afwachten dus maar.. Hoe gaat het met jullie?
Av gefeliciteerd ik ga voor je duimen dat dit een wolk van een baby wordt.

Liefs!

Ps.Susie heeft een dikke knuffel nodig
hier heel goed, blije baby en het is echt heel erg leuk. Nou wil ik niemand voor het hoofd stoten maar wij hebben dus echt heel erg geluk gehad, want wat is dit een makkelijk kind, hij is al 1, goede eter, goede drinker en vanaf 3 maanden een doorslaper. Wij zijn dus niet van die ouders die het eerste jaar kapot moe waren, het ging allemaal heel makkelijk, weinig huilen, veel spelen en knuffelen. Ik vind het eigenlijk nog leuker dan ik verwacht had, Bevalling was naar, maar alles daarna was leuk.
Oh shit suzy.......

Wat ontzettend erg, ik was net nog zo leuk aan het babbelen, ik had je bericht nog niet gezien.
Wat een enorme verschrikking, ik weet niet eens wat ik moet zeggen want er is niets wat ik kan zeggen om dit beter te maken.
Ik denk aan je...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven