Langer dan 6 maanden groep is zwanger
zondag 11 juni 2017 om 21:53
Deze groep is een vervolg op de groep: zwanger/langer-dan-6-maanden-bezig-met- ... #p24999457
Eindelijk, we zijn zwanger
Hier praten we verder met elkaar.
Eindelijk, we zijn zwanger

Naam | leeftijd | geslacht kind | Uitgerekende datum | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|
marg81 | 35/44 | nog onbekend | 15 december 2017 | ![]() |
GettingEven | 30/40 | meisje | 30 december 2017 | ![]() |
Stella | 28/34 | jongen | 19 september 2017 | ![]() |
FOodsandbeats | 35/36 | onbekend | eind maart 2018 | ![]() |
Liesbeth2404 | 28 | jongen | 23 september 2018 | |
Forence | 37/37 | jongen | 23 November 2018 | |
anoniem_348700 wijzigde dit bericht op 30-07-2018 17:37
30.78% gewijzigd
zondag 22 april 2018 om 07:52
zondag 22 april 2018 om 09:03
Super rosalie!!!!!!!
Echt zo blij voor je.
Volgens mij ben ik de enige die dit topic nog actief volgt, dus nu eindelijk iemand om mee te babbelen.
Ik heb woensdag weer een echo, zit dan op ongeveer 9.5 weken. Weet niet of alles goed zit want ik heb dus gewoon praktisch geen kwaaltjes.
Ik blijf tot 12 weken nog in het andere 6 maanden topic, daarna ga ik daar in meelees stand en haal ik mezelf uit de tabel.
Echt zo blij voor je.
Volgens mij ben ik de enige die dit topic nog actief volgt, dus nu eindelijk iemand om mee te babbelen.
Ik heb woensdag weer een echo, zit dan op ongeveer 9.5 weken. Weet niet of alles goed zit want ik heb dus gewoon praktisch geen kwaaltjes.
Ik blijf tot 12 weken nog in het andere 6 maanden topic, daarna ga ik daar in meelees stand en haal ik mezelf uit de tabel.
zondag 22 april 2018 om 10:09
zondag 22 april 2018 om 10:34
zondag 22 april 2018 om 21:21
Rosalie!!!!!!!!!!!!! Wat een fanatisch nieuws om te lezen! Van harte gefeliciteerd meid
!!!! Het is je zo gegund. Nu op naar een goede echo en een prachtige baby!
Hopelijk komen alle andere meiden ook zo snel mogelijk hierheen. Ik denk aan jullie!

Hopelijk komen alle andere meiden ook zo snel mogelijk hierheen. Ik denk aan jullie!

It's okay to be a glow stick. Sometimes you have to break before you shine.

dinsdag 24 april 2018 om 16:45
Rosalie, gefeliciteerd!!! Wat heerlijk voor je! Zo verdiend vind ik het altijd - maar dat vind ik voor iedereen in de 6+ groep natuurlijk
En Florence, ik duim echt zo hard mee voor een mooie echo!
Hier inmiddels 29+ weken, enorm, maar los van wat klachten verder alles oke. Begint steeds dichter bij het einde te komen! Babykamer is alleen nog niet klaar, heb ook zeker nog niet alles in huis, maar wel enorm zin om me niet meer met werk bezig te houden en alleen maar enorm te nestelen. Helaas is dat met een eigen zaak makkelijker gezegd dan gedaan
Hoe gaat het verder met iedereen?

En Florence, ik duim echt zo hard mee voor een mooie echo!
Hier inmiddels 29+ weken, enorm, maar los van wat klachten verder alles oke. Begint steeds dichter bij het einde te komen! Babykamer is alleen nog niet klaar, heb ook zeker nog niet alles in huis, maar wel enorm zin om me niet meer met werk bezig te houden en alleen maar enorm te nestelen. Helaas is dat met een eigen zaak makkelijker gezegd dan gedaan

Hoe gaat het verder met iedereen?

woensdag 25 april 2018 om 08:06
Bedankt allemaal. Het was de vierde iui behandeling dus niet helemaal 'natuurlijk'. Wel zonder hormonen omdat ik deze niet mocht gebruiken ivm een cyste.
Las het van jou Emceetje. Wat verdrietig dat het (nog) niet gelukt is om zwanger te raken met behulp van de medische molen. Wil je heel veel kracht toewensen voor de toekomst.
Konijntje wat schiet dat op 29 weken. Ik vind iedere dag lang duren momenteel tot die 14 mei. Maar als jij het dan over 29 weken hebt gaat de tijd vast wel snel. Met een eigen zaak zal verlof wel wat lastiger te plannen zijn, hopelijk valt er wat te regelen.
Florence, succes vandaag met de echo. Hopelijk is alles goed.
Hoe voelde voor jullie die eerste weken? Ik vind het zo onwerkelijk allemaal. Ben wel blij hoor maar het moet nog even doordringen. En het lijkt of ik die medische molen nog los moet laten. Hopelijk lukt dan snel.
Las het van jou Emceetje. Wat verdrietig dat het (nog) niet gelukt is om zwanger te raken met behulp van de medische molen. Wil je heel veel kracht toewensen voor de toekomst.
Konijntje wat schiet dat op 29 weken. Ik vind iedere dag lang duren momenteel tot die 14 mei. Maar als jij het dan over 29 weken hebt gaat de tijd vast wel snel. Met een eigen zaak zal verlof wel wat lastiger te plannen zijn, hopelijk valt er wat te regelen.
Florence, succes vandaag met de echo. Hopelijk is alles goed.
Hoe voelde voor jullie die eerste weken? Ik vind het zo onwerkelijk allemaal. Ben wel blij hoor maar het moet nog even doordringen. En het lijkt of ik die medische molen nog los moet laten. Hopelijk lukt dan snel.
woensdag 25 april 2018 om 10:56
Ik heb ook het gevoel dat ik de afgelopen 2,5 jaar nog een plek moet geven en verwerken. Heeft iemand dat ook erg gehad of gelijk BAM roze wolk? Mijn man vind het ook lastig, en mijn moeder die vind dat ik gewoon moet gaan shoppen. Maar eerlijk gezegd staat mijn hoofd daar nog niet naar. Eerder aan een arm om me heen en een troost voor alle spanning, hoop en verdriet van de afgelopen tijd.
Wil eigenlijk snel een weekend weg samen, misschien komt dan het besef.
Voel wel een enorme rust nu de druk van echo's, hormonen, ziekenhuis en kliniek ineens wegvalt. Maar ook een soort leegte omdat ik in een soort vechtmodus stond en dat nu niet meer hoeft. Ons doel is bereikt we zijn zwanger, en dan....... het proberen zwanger te worden hoorde erbij net als eten, slapen etc.
Hoe doen of deden jullie dat? Of stel ik me echt zo aan. Of zijn het de hormonen....
Wil eigenlijk snel een weekend weg samen, misschien komt dan het besef.
Voel wel een enorme rust nu de druk van echo's, hormonen, ziekenhuis en kliniek ineens wegvalt. Maar ook een soort leegte omdat ik in een soort vechtmodus stond en dat nu niet meer hoeft. Ons doel is bereikt we zijn zwanger, en dan....... het proberen zwanger te worden hoorde erbij net als eten, slapen etc.
Hoe doen of deden jullie dat? Of stel ik me echt zo aan. Of zijn het de hormonen....

woensdag 25 april 2018 om 11:33
Totaaaaaal geen roze wolk!!! Alleen maar zorgen gemaakt (zeker ivm eerdere miskraam) en toen alleen maar gekotst tm 17 weken. Begon eigenlijk pas leuk te worden vanaf 19/20 weken toen ik hem begon te voelen (beeb schopte meteen zo hard dat het ook aan de buitenkant te voelen was). Dus maak je aub geen zorgen, het enige dat ik geleerd heb hiervan is dat je gewoon op het proces/de natuur moet vertrouwen. Jij moet vooral voor jezelf zorgen. Ga lekker een weekend weg! Ga wandelen in de natuur, of juist shoppen of lekkere hapjes eten met geliefden. Maar vooral jezelf de tijd geven en een beetje in laten dalen dat dit er allemaal bij hoort. Al heb ik daar ook nog steeds moeite mee hoor!

vrijdag 27 april 2018 om 08:43
Rosalie gefeliciteerd! Ik lees nog wel mee hier hoor dus ik houd het in de gaten.
Verder wat hetreft de roze wolk...de eerste weken dat ik zwanger was van onze eerste dacht ik alleen maar: shiiiittt waar ben ik aan begonnen? De echos waren ook raar want ik voelde niks dus het was heel onwerkelijk. Pas na 20 weken begon mijn buik een beetje te groeien dus toen werd het voor mijn gevoel echter. Daarvoor was het meer zoiets van: tja de echo zegt dat er iets in mn buik zit maar ik merk er verder niks van dus het zal wel.
Niet gek dus dat het vreemd voelt. Geef jezelf de tijd..het komt vanzelf.
Verder wat hetreft de roze wolk...de eerste weken dat ik zwanger was van onze eerste dacht ik alleen maar: shiiiittt waar ben ik aan begonnen? De echos waren ook raar want ik voelde niks dus het was heel onwerkelijk. Pas na 20 weken begon mijn buik een beetje te groeien dus toen werd het voor mijn gevoel echter. Daarvoor was het meer zoiets van: tja de echo zegt dat er iets in mn buik zit maar ik merk er verder niks van dus het zal wel.
Niet gek dus dat het vreemd voelt. Geef jezelf de tijd..het komt vanzelf.