Langer dan 6 maanden groep is zwanger
zondag 11 juni 2017 om 21:53
Deze groep is een vervolg op de groep: zwanger/langer-dan-6-maanden-bezig-met- ... #p24999457
Eindelijk, we zijn zwanger
Hier praten we verder met elkaar.
Eindelijk, we zijn zwanger

Naam | leeftijd | geslacht kind | Uitgerekende datum | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|
marg81 | 35/44 | nog onbekend | 15 december 2017 | ![]() |
GettingEven | 30/40 | meisje | 30 december 2017 | ![]() |
Stella | 28/34 | jongen | 19 september 2017 | ![]() |
FOodsandbeats | 35/36 | onbekend | eind maart 2018 | ![]() |
Liesbeth2404 | 28 | jongen | 23 september 2018 | |
Forence | 37/37 | jongen | 23 November 2018 | |
anoniem_348700 wijzigde dit bericht op 30-07-2018 17:37
30.78% gewijzigd
donderdag 18 januari 2018 om 20:37
O, ik heb een tijdje niet meegelezen
Gefeliciteerd Getting Even met jullie dochter! Geniet ervan samen!
Hoe is de echo gegaan Pinguin?
Het begint al op te schieten Foods! Geniet van je verlof hoor. Straks zal het best druk zijn met twee kleine mannen.
Vreselijk dat je je zo ziek voelt Konijntje
. Ik heb zelf ook tot de 18 weken meerdere keren per dag boven de wc gehangen. Geen medicatie gevraagd / gehad maar uiteindelijk halve dagen gaan werken (rest ziektewet) zodat ik meer kon rusten en toen ging het over. Hopelijk helpen de medicijnen!

Gefeliciteerd Getting Even met jullie dochter! Geniet ervan samen!
Hoe is de echo gegaan Pinguin?
Het begint al op te schieten Foods! Geniet van je verlof hoor. Straks zal het best druk zijn met twee kleine mannen.
Vreselijk dat je je zo ziek voelt Konijntje

It's okay to be a glow stick. Sometimes you have to break before you shine.
zaterdag 3 februari 2018 om 12:06
Hoe gaat het hier met iedereen?
Alles goed met jullie mooie dochter Getting Even?
Hopelijk werkt de medicatie Konijntje!
Foods, wow het begint echt al op te schieten voor jou! Hoe voel je je nu?
Pinguïn, hoeveel weken ben je nu en wat is de uitgerekende datum?
Alles goed met jullie mooie dochter Getting Even?
Hopelijk werkt de medicatie Konijntje!
Foods, wow het begint echt al op te schieten voor jou! Hoe voel je je nu?
Pinguïn, hoeveel weken ben je nu en wat is de uitgerekende datum?
zondag 4 februari 2018 om 16:06
Fijn dat het zo goed gaat Getting Even! Hier ook alles goed. Het is een heel lief en tevreden mannetje
. In januari ben ik weer begonnen met werken (drie dagen) en dat is ook erg fijn. Na 5 maanden thuis vond ik het wereldje maar erg klein aan het worden. Hij gaat een dag naar het KDV en heeft het goed naar zijn zin daar. Andere dag past mijn schoonmoeder op en mijn man is een dag thuis.
Gaat snel nu Foods :-O. Wat moet je allemaal nog regelen? Je bent nu al thuis toch? Komt vast goed met de laatste dingetjes!

Gaat snel nu Foods :-O. Wat moet je allemaal nog regelen? Je bent nu al thuis toch? Komt vast goed met de laatste dingetjes!
maandag 26 februari 2018 om 22:46
Ik ben al een tijdje thuis inderdaad. Nu 35+3 weken en alles gaat nog steeds goed. Jongens groeien goed. Ik voel me wisselend, soms goed en energiek, soms 89 met een gebroken heup
Maar geen enge dingen zoals vroeggeboorte, groeivertraging of andere nare complicaties. Enige is dat ze allebei in stuit liggen en dat het op deze manier een keizersnede zou worden. Vind ik heel jammer, ik vind het echt een gemis om niet zelf te kunnen bevallen en daar ook weer langer van te herstellen.

Maar geen enge dingen zoals vroeggeboorte, groeivertraging of andere nare complicaties. Enige is dat ze allebei in stuit liggen en dat het op deze manier een keizersnede zou worden. Vind ik heel jammer, ik vind het echt een gemis om niet zelf te kunnen bevallen en daar ook weer langer van te herstellen.
dinsdag 13 maart 2018 om 06:15
maandag 19 maart 2018 om 04:27
Mooi Florence!
Ik ben afgelopen maandag bevallen! Na spontaan breken van mijn vliezen op 37+2 ben ik naar het ziekenhuis gegaan en heb daar lang moeten wachten op de keizersnede ivm drukte en ondertussen kreeg ik ook behoorlijk weeën. Uiteindelijk zijn ze in de avond geboren, ze deden het allebei direct heel goed en we konden allemaal meteen weer terug naar de kraamafdeling.
Ze wogen bij geboorte 2385g en 2550g, wat op zich normaal is voor tweelingen van die zwangerschapsduur, maar vergeleken met eenlingen wel erg licht. Meteen gestart met borstvoeding en dat deden ze meteen goed. Wel wat bijgevoegd met kunstmelk omdat ze zo licht waren.
Dinsdag overdag was ik heel moe, had ook niet kunnen slapen. Maar vanaf woensdag voelde ik me eigenlijk prima, fit en kon ik makkelijk weer zelf douchen en naar de wc enzo. Op donderdag gingen we naar huis!
En nu zijn we daar een paar dagen en alles loopt goed. Ze zijn over op volledig borstvoeding, hebben binnen een week hun geboortegewicht weer bereikt en ze zijn meestal happy babies. Met mij gaat het lichamelijk erg goed en geestelijk (Waar ik wat bezorgd over was) geweldig. Ik kon me er zo moeilijk wat bij voorstellen, maar ik vind eigenlijk alles leuk en schattig in de wereld om me heen. Dat zou wel zo mogen blijven
Ik ben afgelopen maandag bevallen! Na spontaan breken van mijn vliezen op 37+2 ben ik naar het ziekenhuis gegaan en heb daar lang moeten wachten op de keizersnede ivm drukte en ondertussen kreeg ik ook behoorlijk weeën. Uiteindelijk zijn ze in de avond geboren, ze deden het allebei direct heel goed en we konden allemaal meteen weer terug naar de kraamafdeling.
Ze wogen bij geboorte 2385g en 2550g, wat op zich normaal is voor tweelingen van die zwangerschapsduur, maar vergeleken met eenlingen wel erg licht. Meteen gestart met borstvoeding en dat deden ze meteen goed. Wel wat bijgevoegd met kunstmelk omdat ze zo licht waren.
Dinsdag overdag was ik heel moe, had ook niet kunnen slapen. Maar vanaf woensdag voelde ik me eigenlijk prima, fit en kon ik makkelijk weer zelf douchen en naar de wc enzo. Op donderdag gingen we naar huis!
En nu zijn we daar een paar dagen en alles loopt goed. Ze zijn over op volledig borstvoeding, hebben binnen een week hun geboortegewicht weer bereikt en ze zijn meestal happy babies. Met mij gaat het lichamelijk erg goed en geestelijk (Waar ik wat bezorgd over was) geweldig. Ik kon me er zo moeilijk wat bij voorstellen, maar ik vind eigenlijk alles leuk en schattig in de wereld om me heen. Dat zou wel zo mogen blijven

maandag 19 maart 2018 om 15:42

maandag 19 maart 2018 om 20:26
Jij ook gefeliciteerd Florence! Ik hoop voor de dat het deze keer een blijvertje is!
Hier nog steeds nooit een positieve test gehad. Inmiddels ruim 3 jaar bezig en 3 tp's gehad. Het lijkt erop dat wij geen kinderen zullen gaan krijgen.
dinsdag 27 maart 2018 om 14:13
Hee meiden, wat een fijn nieuws allemaal!
Foods, van harte met jullie 2 mannen! En wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat, ook geestelijk! Ik zie daar soms ook wel tegenop, het is zo'n grote verandering in je leven. En bij jou met 2 mensjes helemaal.
Florence, jij ook gefeliciteerd. Het blijft eng, maar hoop dat je er straks van kunt gaan genieten.
Ik ben inmiddels bijna 23 weken zwanger, alles gaat heel goed, maar heb toch ook echt een flinke tik gekregen door al die miskramen dat het voor mij ook niet altijd mee valt om te genieten, maar ik ben wel heel dankbaar, dat het ons toch gelukt is ofzo, dus heel dubbel.
Foods, van harte met jullie 2 mannen! En wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat, ook geestelijk! Ik zie daar soms ook wel tegenop, het is zo'n grote verandering in je leven. En bij jou met 2 mensjes helemaal.
Florence, jij ook gefeliciteerd. Het blijft eng, maar hoop dat je er straks van kunt gaan genieten.
Ik ben inmiddels bijna 23 weken zwanger, alles gaat heel goed, maar heb toch ook echt een flinke tik gekregen door al die miskramen dat het voor mij ook niet altijd mee valt om te genieten, maar ik ben wel heel dankbaar, dat het ons toch gelukt is ofzo, dus heel dubbel.