Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ttass schreef:
30-07-2018 23:22
Precies. Kinderachtig gedoe subliminal messages posten hier en zogenaamd hihi haha posten.
Voor sommigen mensen is het gewoon het uitgelezen moment om hun eigen frustraties te uiten. Beetje kinderachtig natuurlijk, maar zo gaat dat.
Frambozenkwarktaart schreef:
30-07-2018 23:21
Ja hoor! Ik sta midden op tafel.
Lekker! Merci :-9 .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ttass schreef:
30-07-2018 23:23
Heb ik met je geknikkerd? Ik weet niet eens wie je bent.
Vrij ironisch dat je deze uitspraak gebruikt, aangezien je zelf tekeergaat tegen mensen die aan jouw geliefde modeslachtoffer komen. Heb je met hen geknikkerd?
Nemaìn’ schreef:
30-07-2018 23:24
Ho ho, hier is een apart topic voor!!
Dat is pas met kerst toch?
shifty schreef:
30-07-2018 23:26
Er is ee speciaal zomertopic voor de ho’s en hun wel.niet ondergoed in de zomer.
shifty schreef:
Vrolijk kerstfeest alvast!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Calamitycat schreef:
30-07-2018 23:03
En ik wilde nog wel zo graag ook eens in een groepje. Ben ik weer te gezellig. Story of my life :'(
:there:
Gewoon blijven oefenen.
Mispoes!
shifty schreef:
Dan is het te koud voor zomerjurkjes hoor...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
30-07-2018 23:25
Vrij ironisch dat je deze uitspraak gebruikt, aangezien je zelf tekeergaat tegen mensen die aan jouw geliefde modeslachtoffer komen. Heb je met hen geknikkerd?
Je kent de situatie niet eens. Lees het desbetreffende topic maar terug. In plaats van hier loze kreten uit te slaan die noch kant noch wal raken. Wat dacht je ik doe ff een duit in het zakje?
Calamitycat schreef:
:rofl:
Serieuze zaken Cat! Het loopt altijd slecht af, je weet toch?

Wietse en Mattie..
Nou ja.. dat dus..
Nemaìn’ schreef:
Er is ee speciaal zomertopic voor de ho’s en hun wel.niet ondergoed in de zomer.
Dus 'ho's' doen we in de zomer
En 'Ho-ho's' doen we met kerst
Ttass schreef:
Precies. Kinderachtig gedoe subliminal messages posten hier en zogenaamd hihi haha posten.
Ik heb zomaar het idee dat je geen idee hebt van de betekenis van de zin die jezelf hebt getypt.
Grappig om te zien hoe de twee gesprekken zo langs elkaar heen stromen nu.

Ik ga slapen, dromen van frambozen kwarktaart. Heb ik ineens heel veel trek in ;)

Sogni d'oro iedereen :bye:
GenieInABottle schreef:
30-07-2018 23:29
Ik heb zomaar het idee dat je geen idee hebt van de betekenis van de zin die jezelf hebt getypt.
Ik weet wel zeker van niet. Zo slim is ze namelijk niet, zoals weer duidelijk is geworden in deze discussie.
bloosje schreef:
30-07-2018 23:28
Serieuze zaken Cat! Het loopt altijd slecht af, je weet toch?

Wietse en Mattie..
Mattie was geen mattie meer..
...
shifty schreef:
30-07-2018 23:28
Dus 'ho's' doen we in de zomer
En 'Ho-ho's' doen we met kerst
Tenzij je 2 ho’s hebt dan is het ho ho.
Ho ho ho zeg je dan weer als je ze wil laten stoppen.
Ttass schreef:
You gotta love it.
Am Yisrael Chai!
Ik weet wel zeker van niet. Zo slim is ze namelijk niet, zoals weer duidelijk is geworden in deze discussie.
Altijd prettig om een ander voor dom weg te zetten. Zonder dat ik überhaupt weet waar het hier over gaat vind ik dit gedrag een teken van weing contemplatief ingesteld zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je hebt je een kwartier geleden aangemeld om hier mee te doen met de discussie?
...
Enn schreef:
30-07-2018 23:33
Altijd prettig om een ander voor dom weg te zetten. Zonder dat ik überhaupt weet waar het hier over gaat vind ik dit gedrag een teken van weing contemplatief ingesteld zijn.
Net zo prettig als mensen neerzetten als stalkers en leugenaars.
Anárion schreef:
30-07-2018 23:34
Je hebt je een kwartier geleden aangemeld om hier mee te doen met de discussie?
Die moest blijkbaar nog een ei kwijt. Kinderachtig gedoe.
Ttass schreef:
30-07-2018 23:20
Haha ik zat al te wachten wanneer je zou reageren. Nu dus. Wat dacht je laat ik nu ff happen? Ik ben nog steeds mezelf meid.
Ik zie eigenlijk vooral jou en degene waarvoor je als hrs optreedt happen maar goed.
Mispoes!
Ttass schreef:
30-07-2018 23:35
Die moest blijkbaar nog een ei kwijt. Kinderachtig gedoe.
Is dat het enige woord in jouw woordenboek?
Bitchfight dus... afijn op naar funda!
Misschien ben ik blond, maar ik heb geen zin om een topic hierover te openen :rofl: Weet iemand hoe je via iPhone berichten naar jezelf kunt sturen via WhatsApp?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven