Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 30 juli 2018 om 23:40
maandag 30 juli 2018 om 23:42
maandag 30 juli 2018 om 23:43
Kun je uitleggen wat (en welke post) je hiermee bedoelt? Ik zie je dit woord nu twee keer gebruiken maar ik begrijp het niet.
impala wijzigde dit bericht op 30-07-2018 23:43
0.35% gewijzigd
.
maandag 30 juli 2018 om 23:43
Ik hoef er in ieder geval geen nieuw account voor aan te maken.
maandag 30 juli 2018 om 23:45
Huilie Resque Squat
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 30 juli 2018 om 23:46
Om mee te beginnen ga ik eerst morgenochtend een paar collega's afsnauwen. Slaaptekort maakt me acuut ongezellig.
.
Sjezis, zo help je het moderatiebeleid ook nooit uit het kleuterschool-niveau.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑30-07-2018 22:35Verkeerd gelezen. Buitenlander he. Mijn excuses. Maar deze walgelijke en trieste opmerking heb ik gestaft. Doe eens normaal zeg, jij gaat er toch zo prat op dat je zo intelligent bent?
Zo sneu als mensen op een forum gaan schelden.
Waarom in godsnaam staffen? Walgelijk en triest? Please, wat kleinzerig.
Wat moet de moderator nu met zo'n stafje. Foei zeggen tegen degene die het zei? Of werkelijk bannen?
Je gaat IRL toch ook niet naar de politie als iemand eens iets onaardigs zegt? Ik vind het te kinderachtig om dit te gaan staffen.
maandag 30 juli 2018 om 23:47
Heel goed.Calamitycat schreef: ↑30-07-2018 23:46Om mee te beginnen ga ik eerst morgenochtend een paar collega's afsnauwen. Slaaptekort maakt me acuut ongezellig.
...