Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 31 juli 2018 om 10:14
Hoe was de luier?Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑31-07-2018 08:29Eens, laten we dat achter ons laten.
Prachtige ochtend is het, ik ga zo lekker naar mijn volkstuin. Aardappelveld leeg maken.
dinsdag 31 juli 2018 om 10:15
Neen, dat vind jij en velen, velen dan weer niet. Mensen die dit pas vandaag lezen, reageren ook pas vandaag, nogal logisch.Marana-- schreef: ↑31-07-2018 08:45Moguh en nee, ik vind van niet. Waarom de volgende morgen nog eens je plasje erover doen. Ik vind ook van alles over de discussie van gisteravond, maar dan had ik er toen wat van moeten zeggen. Het is alleen maar irritant om het nog eens op te rakelen.
Lekker Muntje, nieuwe aardappels![]()
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-07-2018 10:38
Reden: Provoceren
Reden: Provoceren
9.02% gewijzigd
dinsdag 31 juli 2018 om 10:21
Geniet ervan! Nieuwe aardappels uit je eigen aardappelveld zijn het lekkerstMuntjeinmijnbroekzak schreef: ↑31-07-2018 08:29Eens, laten we dat achter ons laten.
Prachtige ochtend is het, ik ga zo lekker naar mijn volkstuin. Aardappelveld leeg maken.
dinsdag 31 juli 2018 om 10:50
Precies. Ik heb een boek gepakt.
Ik vind de sfeer op het forum om te janken momenteel, kom steeds minder vaak.
dinsdag 31 juli 2018 om 11:01
Dat vind en heb ik ook.the_Wicked_Witch schreef: ↑31-07-2018 10:50Precies. Ik heb een boek gepakt.
Scheelt wel, want ik kan nu weer eens wat anders doen dan op de telefoon koekeloeren
dinsdag 31 juli 2018 om 11:03
Nah, de sfeer is alleen hier bijzonder te noemen. Is altijd zo geweest. Met vlagen vreselijk en dan gaat het weer een tijdje goed.the_Wicked_Witch schreef: ↑31-07-2018 10:50Precies. Ik heb een boek gepakt.
anoniem_371845 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 11:04
14.29% gewijzigd
dinsdag 31 juli 2018 om 11:07
Ja, ik ook. Dat vind ik echt heel jammer, want ik heb vaak genoeg gehuild van het lachen en veel gehad aan advies.the_Wicked_Witch schreef: ↑31-07-2018 10:50Precies. Ik heb een boek gepakt.
dinsdag 31 juli 2018 om 11:07
Kan je ook niet, want die ken je niet
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
dinsdag 31 juli 2018 om 11:10
Ik hou het maar op de warmte, maar idd, naar sfeertje hier en daar, al een tijdje.the_Wicked_Witch schreef: ↑31-07-2018 10:50Precies. Ik heb een boek gepakt.
Intussen is mijn bank slurpgeluiden aan het maken. Shit zeg, de ene zweetaanval na de andere
There is always something happening, and it's usually right now