Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 31 juli 2018 om 13:10
Ohwowwo, geen paniek, dit is waar het plaatje vandaan komt
https://www.youtube.com/watch?v=k1CtGr6ov40
Kwaak ipv
https://www.youtube.com/watch?v=k1CtGr6ov40
Kwaak ipv
dinsdag 31 juli 2018 om 13:25
Ik dacht ik meld het even.
Meestal post ik alleen als ik ergens een mening over heb en dat lijkt tot het misverstand te leiden dat ik overal een mening over zou hebben.
Over veruit de meeste onderwerpen heb ik helemaal geen mening.
Lijkt me goed om af en toe te melden.
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
Week 6 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 6 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 31 juli 2018 om 13:32
Die geeft geen antwoordthe_Wicked_Witch schreef: ↑31-07-2018 12:41Wat jij zegt.
Ongelofelijk irritant gezeur. Als je het niet eens bent met je bans mail de CM.
Maar hou op met je gedram erover zeg.
dinsdag 31 juli 2018 om 13:37
Joh, laat ze lekker zemelen. Doen anderen ook.the_Wicked_Witch schreef: ↑31-07-2018 13:35I know, maar dan hebben wij er in ieder geval geen last van![]()
Er wordt ook gewoon slecht gemodereerd.
Het enige opvallende vind ik de complottheorieën.
dinsdag 31 juli 2018 om 13:48
Seks is goed voor je huid. Tijdens de seks maakt het vrouwelijke hormoon oestrogeen aan, wat ervoor zorgt
dat je poriën worden gereinigd. Hoe meer je zweet, hoe meer de poriën worden gereinigd. Dus ga voor die frisse uitstraling!
Oei. Ik maak door medicijnen geen oestrogeen meer aan, maar zweet me het lazerus, ook zonder seks. Worden mijn poriën nou wel of niet of maar half gereinigd?
Oei. Ik maak door medicijnen geen oestrogeen meer aan, maar zweet me het lazerus, ook zonder seks. Worden mijn poriën nou wel of niet of maar half gereinigd?
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 31 juli 2018 om 13:53
En bedankt. Ik werd nieuwsgierig en klikte speciaal vanwege deze post de Lees Iok dingen weer in beeld. Alleen de titels al...wat een pulp.
Rechts op dat plaatje staat een ei. Links een speen of zo?
dinsdag 31 juli 2018 om 13:59
Marana: ik heb niet geklikt. Daarom vroeg ik het aan Nemain
Maar ik lees nu ook in een kop dat we vandaag de hele dag 'mogen' orgasmeren of zo. En dat Viva daar bij helpt.
Maar ik lees nu ook in een kop dat we vandaag de hele dag 'mogen' orgasmeren of zo. En dat Viva daar bij helpt.
oudblond wijzigde dit bericht op 31-07-2018 13:59
2.90% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 31 juli 2018 om 13:59
Loullah schreef: ↑31-07-2018 12:08Je slaat de spijker op de kop.
Daarom heeft zij ervoor kunnen zorgen dat ik een ban kreeg in dat achterlijk Kylie Jenner topic wat ze geopend had. Ik was redelijk nieuw en zij is al gewend om deze act steeds neer te zetten. Eerst iedereen voor dom uitmaken, vervolgens meltdown, en dan staffen om een ban aan te smeren.
Goed dat je de verleiding kan weerstaan om haar niet van repliek te dienen. Anders wordt je door haar en haar "matties" ?? massaal gestaft.![]()
Ach doe es niet zo dommig onschuldig.
Heeft FV jouw post geschreven?
Nee hè. Die kwamen gewoon uit je eigen toetsenbord.
Als jij je uit de tent laat lokken en banwaardige dingen gaat schrijven dan ben jij daar zelf bij en zelf verantwoordelijk voor.
Dat gejank deden we vroeger in de zandbak. Zand gooien en als je dan zelf ook geraakt werd janken en wijzen naar de peuter naast je.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 14:08
0.43% gewijzigd
dinsdag 31 juli 2018 om 14:04
Ja, dacht er vanochtend ineens aan
Ik let inderdaad ook meer op avas.
dinsdag 31 juli 2018 om 14:06
Een narcist in de zon met goede benen.
dinsdag 31 juli 2018 om 14:18
Een vagijn tussen 2 benen.
Helaas ging het uit mijn lees ook verdwijnen van alles wat met seks te maken heeft maar voor 1,5t dag op.
dinsdag 31 juli 2018 om 14:19
Daar gaat het genot van mijn lekkere broodje gekruid rosbief. Heb ik dàt beel weer voor ogen.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑31-07-2018 13:44Baudet naakte op de rand van een zwembad in de stralen van de opgaande zon ligt.
dinsdag 31 juli 2018 om 14:24
Engerd eerste klas. Zogenaamd een foto waarin hij onbewust van de camera chill ligt te zijn. Dan had die hand ook niet op zijn kaasstengel gelegen. En lag die daar wel op, dan had ik mij hardop afgevraagd waarom. Links of rechtsom, jak.
dinsdag 31 juli 2018 om 14:26
O zegt hij dat?
Die foto is zo geposeerd als wat.
dinsdag 31 juli 2018 om 14:27
Jammer dat zijn kop zo kut is. Van binnen en buiten.