Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Pipistrello schreef:
31-07-2018 13:59

Dat gejank deden we vroeger in de zandbak. Zand gooien en als je dan zelf ook geraakt werd janken en wijzen naar de peuter naast je.
:HA:
Pipistrello schreef:
31-07-2018 13:59
Ach doe es niet zo dommig onschuldig.
Heeft FV jouw post geschreven?
Nee hè. Die kwamen gewoon uit je eigen toetsenbord.

Als jij je uit de tent laat lokken en banwaardige dingen gaat schrijven dan ben jij daar zelf bij en zelf verantwoordelijk voor.

Dat gejank deden we vroeger in de zandbak. Zand gooien en als je dan zelf ook geraakt werd janken en wijzen naar de peuter naast je.
Dat is juist het hele grap. Ik heb nooit iets banwaardigs geschreven. Tenzij het constateren dat iemand een meltdown kreeg nadat ze al haar posts had geleegd tegenwoordig onder "op de man" valt. IK had misschien beter kunnen zeggen dat ze een viezerik is, een leugenaar die haar grote bek moet houden - dat is dan wel weer niet banwaardig. Toch? :whistle:
Bij mij is de 'lees ook' spontaan verdwenen :cheer2:
Loullah schreef:
31-07-2018 14:28
Dat is juist het hele grap. Ik heb nooit iets banwaardigs geschreven. Tenzij het constateren dat iemand een meltdown kreeg nadat ze al haar posts had geleegd tegenwoordig onder "op de man" valt. IK had misschien beter kunnen zeggen dat ze een viezerik is, een leugenaar die haar grote bek moet houden - dat is dan wel weer niet banwaardig. Toch? :whistle:
Ongehoord dat je daar een ban voor hebt gekregen. Tsssss.
Heeft je heel wat rondjes door de wijk gekost zeker?

:hug:
Loullah schreef:
Dat ommetje heeft toch niet zoveel effect gehad hè.
There is always something happening, and it's usually right now
Nemaìn’ schreef:
31-07-2018 14:26
O zegt hij dat? :rofl:

Die foto is zo geposeerd als wat.
Ik weet niet wat zijn uitspraak erover is, maar hier is hij echt wel 45 keer van positie verwisseld om de juiste foto te schieten. Filtertje erover heen en voila!
lise1985 schreef:
31-07-2018 14:29
Bij mij is de 'lees ook' spontaan verdwenen :cheer2:
Bij mij nog niet :'(
Nemaìn’ schreef:
31-07-2018 14:38
Ongehoord dat je daar een ban voor hebt gekregen. Tsssss.
Heeft je heel wat rondjes door de wijk gekost zeker?

:hug:

Denk dat de mod toch uit de Randstad komt niet waar.
Loullah schreef:

Och Dich. Ik zou slachtofferhulp bellen hoor, wat een ellende :there:
Mispoes!
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
31-07-2018 14:49
Och Dich. Ik zou slachtofferhulp bellen hoor, wat een ellende :there:
Jeetje, je bent net een Dyson
Godsamme zeg, wat een dóóóórgaaaaaaand gezeik!
broekrok schreef:
31-07-2018 14:58
Het is dit of niks!

Sorry.. Dochter slaapt en ik verveel me de pleuris.
broekrok schreef:
31-07-2018 14:58
Zeg dat nou niet te vroeg, de avondploeg is nog bezig met het opsparen van het plasje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
31-07-2018 15:04
Zeg dat nou niet te vroeg, de avondploeg is nog bezig met het opsparen van het plasje.
:proud:
Ja, en dat is natuurlijk helemaal kl*te want met dit weer zijn dat allemaal zeer geconcentreerde plasjes. Die stinken ook zo.
broekrok schreef:
31-07-2018 15:06
Ja, en dat is natuurlijk helemaal kl*te want met dit weer zijn dat allemaal zeer geconcentreerde plasjes. Die stinken ook zo.
Hé, een leuk bruggetje naar voedsel! Want dat kan de geur van urine beïnvloeden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Grobbekuiken_ schreef:
31-07-2018 13:48
Seks is goed voor je huid. Tijdens de seks maakt het vrouwelijke hormoon oestrogeen aan, wat ervoor zorgt 
dat je poriën worden gereinigd. Hoe meer je zweet, hoe meer de poriën worden gereinigd. Dus ga voor die frisse uitstraling!

Oei. Ik maak door medicijnen geen oestrogeen meer aan, maar zweet me het lazerus, ook zonder seks. Worden mijn poriën nou wel of niet of maar half gereinigd?
Ik zweet me zonder seks al het leplazerus. Maar als ik dus ook nog zou seksen... Dan moet ik zo'n frisse uitstraling krijgen dat de diepvries nog jaloers wordt.
feow schreef:
31-07-2018 15:09
Hé, een leuk bruggetje naar voedsel! Want dat kan de geur van urine beïnvloeden.
Da's mooi kut poffertjes met peren.
Oakes schreef:
31-07-2018 15:15
Da's mooi kut poffertjes met peren.
Pruimen
feow schreef:
31-07-2018 15:18
Pruimen
Ook heerlijk bij poffertjes!
Ik zweet nooit tijdens de seks. Ik ben een zeester.
Ik heb nooit seks. Maar ik zweet af en toe wel.
Loullah schreef:
En hoe lang geleden was die ban?
Terecht of onterecht, het zou fijn zijn als je erover ophoudt.
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
Week 6 van de Extremely Demotivational Calendar
Nemaìn’ schreef:
31-07-2018 15:19
Handig. Maar dan kun je die frisse uitstraling dus ook wel vergeten.
Nemaìn’ schreef:
31-07-2018 15:19
Geen schone poriën voor jou dan :nope:
There is always something happening, and it's usually right now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven