Ik wil regen!

16-07-2018 23:53 3089 berichten
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
hebjehaarookweer schreef:
02-08-2018 18:47
Nee, dat is het enige wat ik ook echt heel erg vind. Ik werk al twee weken thuis omdat het op mijn werk te heet wordt. Dat vind ik al matig, maar omdat ik me hier ook nog eens moet opsluiten met alles dicht, word ik inderdaad somber. Terwijl ik dol op zomer, zon en warmte ben.
Ik snap het, zeker als je dan ook nog eens verplichtingen hebt.
Greenlotus schreef:
02-08-2018 18:46
Ik heb mijn workout overgeslagen vanochtend, veel te warm. Om 10u was het al tegen de 29 graden.
Ik hoop vanavond nog even te kunnen hardlopen maar dan moet het wel echt even gaan afkoelen
In de avond koelt t niet echt af, gisteren bleef t ook 26 tot ik naar bed ging maar om 6 uur was t lekker maar 18.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
02-08-2018 19:06
In de avond koelt t niet echt af, gisteren bleef t ook 26 tot ik naar bed ging maar om 6 uur was t lekker maar 18.
Ja ik zie dat het om 9u 26 graden wordt. Dat scheelt wel iets...
Ik weet niet of ik het in me heb om heel vroeg te gaan lopen, ben nu wel vaak heel vroeg wakker (rond 6u) maar dan ben ik vooral bezig met landen van een warme nacht.
Vervelend is dat als je hele routine door de war gaat
Lucifer2018 schreef:
02-08-2018 18:11
Nee. Het topic heet: Ik wil regen.
Dus nee, hier mag dat niet. :biggrin:
Je hebt helemaal gelijk! Ik heb even de topictitel over het hoofd gezien, waarschijnlijk omdat mijn hele omgeving verwijtend zegt: "Jij vindt dit vast wel fijn hè?" :whip:
Ik ga gewoon duimen dat jullie op zeer korte termijn in aangenamere omstandigheden terecht komen. Met regelmatige buien. Maar mogen die 's nachts? Alsjeblieft??
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
De warmte maakt me erg lui.
Of mag je zeggen dat het geen luiheid is maar een spaarstand.
Oakes schreef:
02-08-2018 19:28
:rofl:
Sri-is-back-now schreef:
02-08-2018 19:23
Je hebt helemaal gelijk! Ik heb even de topictitel over het hoofd gezien, waarschijnlijk omdat mijn hele omgeving verwijtend zegt: "Jij vindt dit vast wel fijn hè?" :whip:
Ik ga gewoon duimen dat jullie op zeer korte termijn in aangenamere omstandigheden terecht komen. Met regelmatige buien. Maar mogen die 's nachts? Alsjeblieft??

Ja dat mag ;-)
's Nachts en 's ochtends dan. Een paar uur regen, elke dag alsjeblieftalsjeblieft.

Bah, ik heb inmiddels diarree, geen idee waarvan, want ik heb niets vreemds of (bijna) bedorvens gegeten. Ik voel me slap en dorstig.
Ik moet zo weg, maar het is hier nog erg warm, bijna 30 graden.
Nog een plaatje dan maar.

Afbeelding

Afbeelding
nounou
Lucifer2018 schreef:
02-08-2018 18:10
Nee. Ik hou van donker. ;-)
Al vind ik frisse lucht dan wel weer heerlijk.

Beetje moeilijk soms.
Precies hetzelfde hier! Ik hou zo erg van donker.
Life is short. Eat dessert first.
Sri-is-back-now schreef:
02-08-2018 19:23
Van mij niet. ;-)

Ik heb liever ook de regen en hopelijk koelte overdag na al die weken zon en warmte. Jij hebt je portie genot wel gehad wekenlang.

Maar ja.. ik ben geen weergod. Helaas. :proud: :proud:
Oakes schreef:
02-08-2018 19:28
Deze post stond er amper toen de zoutpot omviel en de vloer een zoutvlakte werd. Daaag spaarstand. Hallo stofzuiger. :@
Beterschap Zaza!
Oakes schreef:
02-08-2018 20:27
Deze post stond er amper toen de zoutpot omviel en de vloer een zoutvlakte werd. Daaag spaarstand. Hallo stofzuiger. :@
Ow. neee! :hihi:
Zaza :hug:
zazamaenade schreef:
02-08-2018 19:38
sjeblieft.

Bah, ik heb inmiddels diarree, geen idee waarvan, want ik heb niets vreemds of (bijna) bedorvens gegeten. Ik voel me slap en dorstig.
Ik moet zo weg, maar het is hier nog erg warm, bijna 30 graden.
Nog een plaatje dan maar.

Dat is kut he? Heb ik ook al met vlagen de afgelopen 2 weken vooral. Darmen vinden het ook niet meer prettig, hopelijk door wat koelte van de nacht trek je snel bij.
Sterkte Zazamaenade.
Mooie gifjes weer, daar word ik vrolijk van.
Oakes schreef:
02-08-2018 20:27
Bah, dat ding geeft ook nog eens warmte af. :there:
Beterschap Zaza.

Afbeelding
Afbeelding
Oeh ik hoop zo dat de voorspelling van weeronline uitkomt!! Vanaf donderdag rond de 25 graden en veel regen :hyper:
Aaaaaarrrrrggggghhhhhh.

Het ging een paar dagen wat beter, maar nu is het weer helemaal mis. En morgen weer werken ook. Ik denk dat ik maar in een hoekje ga zitten huilen.
Afbeelding

Volgende week dinsdag O_O :'( :cry:
Kom naar het noorden, daar wordt het geen 40 graden......
Goguma, vlucht je stad of dorp uit!
Waar woon jij? Bij mij geeft ie voor dinsdag 'maar' 37 aan. Daarna gelukkig weer wat koeler.
Bij mij 33 en dat vind ik al erg genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven