Ik wil regen!
maandag 16 juli 2018 om 23:53
Geen hoosbuien waarbij alles wegdrijft maar gewone, heel gewone regen. Een mals buitje, tegen het stof en voor mijn tuintje. Liefst 's nachts zodat het ook niet gelijk wegverdampt als de zon weer doorkomt.
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
Ik zag net regen op de Buienradar, maar dat is voornamelijk ten zuidoosten van mijn woonplaats terechtgekomen.
Nu ben ik jaloers: ik wil ook regen.
Wie weet nog een goede regendans en doet er mee?
donderdag 2 augustus 2018 om 18:49
Ik snap het, zeker als je dan ook nog eens verplichtingen hebt.hebjehaarookweer schreef: ↑02-08-2018 18:47Nee, dat is het enige wat ik ook echt heel erg vind. Ik werk al twee weken thuis omdat het op mijn werk te heet wordt. Dat vind ik al matig, maar omdat ik me hier ook nog eens moet opsluiten met alles dicht, word ik inderdaad somber. Terwijl ik dol op zomer, zon en warmte ben.
donderdag 2 augustus 2018 om 19:06
In de avond koelt t niet echt af, gisteren bleef t ook 26 tot ik naar bed ging maar om 6 uur was t lekker maar 18.Greenlotus schreef: ↑02-08-2018 18:46Ik heb mijn workout overgeslagen vanochtend, veel te warm. Om 10u was het al tegen de 29 graden.
Ik hoop vanavond nog even te kunnen hardlopen maar dan moet het wel echt even gaan afkoelen
donderdag 2 augustus 2018 om 19:13
Ja ik zie dat het om 9u 26 graden wordt. Dat scheelt wel iets...redbulletje schreef: ↑02-08-2018 19:06In de avond koelt t niet echt af, gisteren bleef t ook 26 tot ik naar bed ging maar om 6 uur was t lekker maar 18.
Ik weet niet of ik het in me heb om heel vroeg te gaan lopen, ben nu wel vaak heel vroeg wakker (rond 6u) maar dan ben ik vooral bezig met landen van een warme nacht.
Vervelend is dat als je hele routine door de war gaat
donderdag 2 augustus 2018 om 19:23
Je hebt helemaal gelijk! Ik heb even de topictitel over het hoofd gezien, waarschijnlijk omdat mijn hele omgeving verwijtend zegt: "Jij vindt dit vast wel fijn hè?"Lucifer2018 schreef: ↑02-08-2018 18:11Nee. Het topic heet: Ik wil regen.
Dus nee, hier mag dat niet.![]()
Ik ga gewoon duimen dat jullie op zeer korte termijn in aangenamere omstandigheden terecht komen. Met regelmatige buien. Maar mogen die 's nachts? Alsjeblieft??
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
donderdag 2 augustus 2018 om 19:38
Sri-is-back-now schreef: ↑02-08-2018 19:23Je hebt helemaal gelijk! Ik heb even de topictitel over het hoofd gezien, waarschijnlijk omdat mijn hele omgeving verwijtend zegt: "Jij vindt dit vast wel fijn hè?"![]()
Ik ga gewoon duimen dat jullie op zeer korte termijn in aangenamere omstandigheden terecht komen. Met regelmatige buien. Maar mogen die 's nachts? Alsjeblieft??
Ja dat mag
's Nachts en 's ochtends dan. Een paar uur regen, elke dag alsjeblieftalsjeblieft.
Bah, ik heb inmiddels diarree, geen idee waarvan, want ik heb niets vreemds of (bijna) bedorvens gegeten. Ik voel me slap en dorstig.
Ik moet zo weg, maar het is hier nog erg warm, bijna 30 graden.
Nog een plaatje dan maar.

nounou
donderdag 2 augustus 2018 om 20:22
Precies hetzelfde hier! Ik hou zo erg van donker.Lucifer2018 schreef: ↑02-08-2018 18:10Nee. Ik hou van donker.
Al vind ik frisse lucht dan wel weer heerlijk.
Beetje moeilijk soms.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 2 augustus 2018 om 20:24
Van mij niet.Sri-is-back-now schreef: ↑02-08-2018 19:23Je hebt helemaal gelijk! Ik heb even de topictitel over het hoofd gezien, waarschijnlijk omdat mijn hele omgeving verwijtend zegt: "Jij vindt dit vast wel fijn hè?"![]()
Ik heb liever ook de regen en hopelijk koelte overdag na al die weken zon en warmte. Jij hebt je portie genot wel gehad wekenlang.
Maar ja.. ik ben geen weergod. Helaas.
donderdag 2 augustus 2018 om 20:27
donderdag 2 augustus 2018 om 20:30
Dat is kut he? Heb ik ook al met vlagen de afgelopen 2 weken vooral. Darmen vinden het ook niet meer prettig, hopelijk door wat koelte van de nacht trek je snel bij.zazamaenade schreef: ↑02-08-2018 19:38sjeblieft.
Bah, ik heb inmiddels diarree, geen idee waarvan, want ik heb niets vreemds of (bijna) bedorvens gegeten. Ik voel me slap en dorstig.
Ik moet zo weg, maar het is hier nog erg warm, bijna 30 graden.
Nog een plaatje dan maar.