Partner bedrogen
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:33
Hoi iedereen,
Ik heb een maand geleden mijn partner bedrogen en kwas er kapot van dat ik staat was dit te doen, ik heb het haar dan ook verteld en na veel praten heeft ze het mij vergeven en gaat het terug goed tussen ons enkel kan ik het mezelf heel moeilijk vergeven en kan ik het moeilijk een plaats geven omdat ik me zo ontzettend schuldig voel, heeft iemand hier ervaring mee of tips over wat ik kan doen om dit te kunnen plaatsen en verder te gaan?
Alvast bedankt
Ik heb een maand geleden mijn partner bedrogen en kwas er kapot van dat ik staat was dit te doen, ik heb het haar dan ook verteld en na veel praten heeft ze het mij vergeven en gaat het terug goed tussen ons enkel kan ik het mezelf heel moeilijk vergeven en kan ik het moeilijk een plaats geven omdat ik me zo ontzettend schuldig voel, heeft iemand hier ervaring mee of tips over wat ik kan doen om dit te kunnen plaatsen en verder te gaan?
Alvast bedankt
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:43
anoniempje501 schreef: ↑03-08-2018 10:40Wat jij natuurlijk niet weet is dat ik een psychisch probleem heb waardoor het gebeurd is en ik daar nu professionele hulp voor gezocht heb
En dit lijkt je geen relevante informatie voor in de OP?
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:44
Slechte smoesanoniempje501 schreef: ↑03-08-2018 10:40Wat jij natuurlijk niet weet is dat ik een psychisch probleem heb waardoor het gebeurd is en ik daar nu professionele hulp voor gezocht heb
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:44
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:45
anoniempje501 schreef: ↑03-08-2018 10:40Wat jij natuurlijk niet weet is dat ik een psychisch probleem heb waardoor het gebeurd is en ik daar nu professionele hulp voor gezocht heb
Lekker makkelijk je schuift wel heel hard je eigen verantwoordelijkheid weg je acties zijn nog altijd die van jezelf hoor. Psych problemen heel vervelend en hulp zoeken is alleen maar goed maar om nou te zeggen dat het daardoor gebeurd is vind ik te makkelijk...
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:45
Lekker makkelijk je schuift wel heel hard je eigen verantwoordelijkheid weg je acties zijn nog altijd die van jezelf hoor. Psych problemen heel vervelend en hulp zoeken is alleen maar goed maar om nou te zeggen dat het daardoor gebeurd is vind ik te makkelijk...
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:46
En wat voor psychisch probleem mag dat zijn? Kan me niet inbeelden dat je er door één vreemd kan gaan.anoniempje501 schreef: ↑03-08-2018 10:40Wat jij natuurlijk niet weet is dat ik een psychisch probleem heb waardoor het gebeurd is en ik daar nu professionele hulp voor gezocht heb
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:47
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:48
En nu een antwoord op je vraag. Misschien vind je hier wat nuttige info.
relaties/vreemdgegaan-en-goedgekomen/li ... es/417464
relaties/vreemdgegaan-en-goedgekomen/li ... es/417464
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:49
Psychose, waardoor ik stemmetje in mijn hoofd heb die mij bevelen opgeeft en waar ik niet mee omkon gaan waardoor ik alle handelingen uitvoerde wat mij werd opgedragen, de psychiater zei me dat alle mensen veel gedachten of fantasieën en gevoelens hebben maar de normale mens dit kan laten passeren of plaatsen, probleem was dat ik dit niet kon waardoor ik alle bevelen die mij werden opgedragen uitvoerde, niet enkel partner bedriegen ook andere dingen, ik heb nu medicatie die mijn gedachten tot rust brengen en ik ga 2x per week naar de psychiater om te leren omgaan met afwijkende gedachten zonder er een vervolg aan te geven.
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:50
OMG... En de diagnose was een verwilderde piemel die niet op commando af gaat liggen in je broek ofzo?anoniempje501 schreef: ↑03-08-2018 10:40Wat jij natuurlijk niet weet is dat ik een psychisch probleem heb waardoor het gebeurd is en ik daar nu professionele hulp voor gezocht heb
Echt waar, ik heb door de jaren heen hier veel slechte verhalen/smoezen gelezen maar dit is wel een hele goeie. Chapeau!
Ja en?
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:54
Thx voor de tip!!anoniempje501 schreef: ↑03-08-2018 10:49Psychose, waardoor ik stemmetje in mijn hoofd heb die mij bevelen opgeeft en waar ik niet mee omkon gaan waardoor ik alle handelingen uitvoerde wat mij werd opgedragen, de psychiater zei me dat alle mensen veel gedachten of fantasieën en gevoelens hebben maar de normale mens dit kan laten passeren of plaatsen, probleem was dat ik dit niet kon waardoor ik alle bevelen die mij werden opgedragen uitvoerde, niet enkel partner bedriegen ook andere dingen, ik heb nu medicatie die mijn gedachten tot rust brengen en ik ga 2x per week naar de psychiater om te leren omgaan met afwijkende gedachten zonder er een vervolg aan te geven.
De beste smoes ever voor alle vreemdgaanders
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:58
mallebeppie schreef: ↑03-08-2018 10:48MIjn ex neukte ook rond en had psychische problemen. Ik heb hem bij het grof vuil gezet. Psychische problemen hebben is in mijn beleving geen vrijbrief om met jan en alleman het bed maar te kunnen delen. Dat zou lekker zijn zeg.
vrijdag 3 augustus 2018 om 11:00
vrijdag 3 augustus 2018 om 11:04
Heee deze staat nog niet op de smoezenlijst,anoniempje501 schreef: ↑03-08-2018 10:49Psychose, waardoor ik stemmetje in mijn hoofd heb die mij bevelen opgeeft en waar ik niet mee omkon gaan waardoor ik alle handelingen uitvoerde wat mij werd opgedragen, de psychiater zei me dat alle mensen veel gedachten of fantasieën en gevoelens hebben maar de normale mens dit kan laten passeren of plaatsen, probleem was dat ik dit niet kon waardoor ik alle bevelen die mij werden opgedragen uitvoerde, niet enkel partner bedriegen ook andere dingen, ik heb nu medicatie die mijn gedachten tot rust brengen en ik ga 2x per week naar de psychiater om te leren omgaan met afwijkende gedachten zonder er een vervolg aan te geven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 3 augustus 2018 om 11:08
Serieus?anoniempje501 schreef: ↑03-08-2018 10:40Wat jij natuurlijk niet weet is dat ik een psychisch probleem heb waardoor het gebeurd is en ik daar nu professionele hulp voor gezocht heb
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.