Besneden

02-08-2018 17:35 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag
Mijn vriend is een stukje besneden toen die jong was, Nu is het zo dat je het litteken duidelijk en goed voelt ook als ik hem aftrek dat die hier last van krijgt ja met glijmiddel niet
Hij is soms bang als die te hard stoot het gaat scheuren omdat die er dan last van hebt

Het licht niet aan mij ik ben nat genoeg .

Iemand hier ervaringen mee , en of dit ook heeft?
M.v.g
Als ie pijn heeft tijdens seks kunnen ze het in het ziekenhuis echt wel fiksen.
Je kunt besneden prima seks hebben en aftrekken .
Je kunt tegen de huisarts zeggen dat get zeer doet en die zal niet zeggen leef er maar mee.
Je kunt als dyslect gewoon hij schrijven in plaats van die.

Maar als je smoesjes zoekt kan het allemaal niet.

Succes.
Lotje2018 schreef:
02-08-2018 22:03
Is dat zo omdat je dan niet meer goed kan trekken of is dat onzin omdat je dan niet je vel mee kan trekken?

Als je mensen belachelijk maakt kan je beter niet reageren lijkt hier facebook wel
Typpolitie en fouten corrigeren net in een kleuterklas

En toch kan je foutloos typen, bovenstaande tekst is bewijs. Dyslexie heeft overigens niets te maken met werkwoorden niet kennen. We zijn ongeveer even oud, dus jij zou toch ook moeten weten dat hij hebt niet correct is.

Dat terzijde, heb je volgens mij ook al een topic geopend omdat je vriend niet laat merken dat hij het pijpen lekker vindt (of niet). 1 + 1 = 2, zou ik denken?
Lotje2018 schreef:
02-08-2018 17:35
Hij is soms bang als die te hard stoot het gaat scheuren omdat die er dan last van hebt
En jij mist het harde stoten of om voldoende genomen te worden? Altijd maar voorzichtig en ultra-soft seks lijkt me niets, hard stoten is net heerlijk om doen. Ik ben dan ook niet besneden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven