Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 3 augustus 2018 om 23:26
Best bijzonder dat je dan toch een topic hierover opent om het gesprek toch aan te gaan. Knap.
vrijdag 3 augustus 2018 om 23:36
Marana-- schreef: ↑03-08-2018 20:47Als zo'n vraag over een sneaker werkelijk 4x per week terug komt in hetzelfde topic dan is dat ergerlijk. Als die opmerking over buitenlanders (niet alleen asielzoekers, ook gastarbeiders) in ieder topic op Actueel wordt geschreven, bijv ook in het door PJK zelf geopende pensioentopic, wekt dat ook heel veel ergernis, zonder dat je een vluchtelingentopic leest.
Jij denkt blijkbaar dat men groepsgewijs besluit om pjk of jou of impala of iris af te branden. Ik zie dat duidelijk heel anders. Jullie hebben allevier een heel eigen manier van posten, die heel veel irritatie oproept. Ik hoef helemaal niets van anderen te horen over hoe irritant iemand is als ik zelf al heel veel ergernis voel bij terugkerende thema's in de postings.
Nog niet zolang geleden heeft hier op napraat iemand drie pagina's lang 'afgegeven' op pjk. 'Hij (of is het een zij) schreef dat pjk niet van ophouden wist. Toen dacht ik nog 'wat is er toch aan de hand met pjk'. Toen heb ik pjk geloept. en die mopperaar heb ik toen ook geloept, Ik vond de berichten van die 'mopperaar' op napraat tig malen erger.'Drie pagina's best wel grof gemopper, en dan zeggen dat pjk niet van ophouden weet.
Diezelfde mopperaar noemde bij mij het spookrijder-voorbeeld. Zo'n oud mopje gebruiken om lollig te willen zijn. Daar ga ik niet eens op in.
ps ik kan die vraag over sneakers best vaak horen zonder me aan te storen. Mocht ik het niet meer willen horen of lezen dan lees ik er over heen.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 3 augustus 2018 om 23:42
GenieInABottle schreef: ↑03-08-2018 21:08Er zit nogal een verschil tussen afbranden en aanspreken op gedrag en communicatie. Ik begrijp inmiddels wel dat je dat verschil niet ziet.
Dan ben ik maar onsympathiek in jouw ogen, geen enkel probleem mee. Dat jij het leest als op de man, daar kan ik me iets bij voorstellen. Taaltechnisch gezien is dat het niet. Wel als je dat wil lezen.
En helaas voor jou heb ik het zelden nodig om te loepen, gezien ik helaas een geheugen heb waar te veel in blijft hangen.
En gezien de bijval (thanks all!!) lijkt het er toch echt wel op dat jij diegene bent die de rest beschuldigt van spookrijden. Mag, maar dat zegt meer over jou dan over de rest. Alleen vind jij van niet en ook dat mag. Maar ik zei al eerder dat ik van mening ben dat zelfreflectie niet je sterkste punt lijkt te zijn.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 3 augustus 2018 om 23:45
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 3 augustus 2018 om 23:46
vrijdag 3 augustus 2018 om 23:46
Ga slapen men!missie_m schreef: ↑03-08-2018 23:36Nog niet zolang geleden heeft hier op napraat iemand drie pagina's lang 'afgegeven' op pjk. 'Hij (of is het een zij) schreef dat pjk niet van ophouden wist. Toen dacht ik nog 'wat is er toch aan de hand met pjk'. Toen heb ik pjk geloept. en die mopperaar heb ik toen ook geloept, Ik vond de berichten van die 'mopperaar' op napraat tig malen erger.'Drie pagina's best wel grof gemopper, en dan zeggen dat pjk niet van ophouden weet.
Diezelfde mopperaar noemde bij mij het spookrijder-voorbeeld. Zo'n oud mopje gebruiken om lollig te willen zijn. Daar ga ik niet eens op in.
ps ik kan die vraag over sneakers best vaak horen zonder me aan te storen. Mocht ik het niet meer willen horen of lezen dan lees ik er over heen.
Nobody cares.
vrijdag 3 augustus 2018 om 23:52
Marana-- schreef: ↑03-08-2018 23:46Je hoefde GiaB niet te quoten hoor, ik wist ook wel dat je het over haar had. Misschien moet je de proef op de som nemen, en haar posts staffen en ook de posts van PJK waar zij specifiek op doelt. Dan kun je zien wat de moderators daarvan vinden, welke posts vinden ze ok en welke niet...
De misselijke post van G. van zo straks wou ik wel staffen maar dat kon niet omdat iemand het al had gemeld.
..........................................................................................................................................
PS. De post van G is gisteren aangepast wegens op-de-man maar de grootste zooi staat er nog, en er zouden verder ook geen maatregelen genomen worden terwijl anderen (ik bv) om minder een ban krijgen en hun/het bericht compleet gewist word.
Enne Bloosje, 'kijk effe naar je eigen', je vergeet zeker je laatste onterechte berichten (vorig weekend op napraat, 29 juli op pagina 19) over en tegen mij. Toen schreef je met je staart tussen de benen 'is al goed vrouw'. Niet opgeslagen, gewoon even terug kijken of loepen.
nav post 4aug 00:18 u. van blijebianca: Ik heb geen woordenboek nodig om me staande te houden, maar een woordenboek is een woordenboek. Schaam je niet te vragen als je wilt weten wat het woord precies inhoud' zei mijn juf tegen haar klas. Of word hier onderscheid gemaakt, moet men volgens gewoneBianca eeuwigdurend geban'd worden als je opleiding geen VWO is ? Een ban als je (met goede redenen) absoluut geen zin hebt om met haar in discussie te gaan?
missie_m wijzigde dit bericht op 07-08-2018 09:13
Reden: ps toegevoegd op 7 aug.
Reden: ps toegevoegd op 7 aug.
52.38% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 3 augustus 2018 om 23:53
Mag ook best expres hoor. Ik ben er nou toch.
Ik ga ook met jou met liefde en plezier een discussie aan. Omdat ik je als volwaardig zie.
Wat mij betreft zie ik geen aanleiding om je (denigrerend) te verdedigen en ik zie ook geen aanleiding om je (aanvallend) te beschuldigen. Ik zie dat je reageert zoals je reageert uit zelfbehoud. En als je dat nodig hebt dan is dat zo. Ik denk dat je een veel fijner persoon in de omgang zou zijn als je je daar niet mee bezig zou hoeven houden. Maar blijkbaar heb je dat wel nodig. Dan is dat een gegeven waar jij en ik het mee moeten doen. Ik gun je meer dan dat en ik gun mij ook meer dan dat.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 04-08-2018 00:14
55.10% gewijzigd
vrijdag 3 augustus 2018 om 23:57
Vervang G dan door S of welke forummer jij dan ook in gedachten hebt en doe dat experiment.
zaterdag 4 augustus 2018 om 00:18
Mensen die ongevoelig zijn voor sfeer, geen humor en ironie kunnen oppikken, alles letterlijk nemen, niet tussen de regels door kunnen lezen, een woordenboek denken nodig te hebben om zich hier staande te houden, die mogen van mij allemaal een eeuwigdurende permaban. Daar valt gewoon niet mee te forummen. Daar is dit forum ook helemaal niet voor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 4 augustus 2018 om 00:20
Hier sluit ik me bij aan.blijfgewoonbianca schreef: ↑04-08-2018 00:18Mensen die ongevoelig zijn voor sfeer, geen humor en ironie kunnen oppikken, alles letterlijk nemen, niet tussen de regels door kunnen lezen, een woordenboek denken nodig te hebben om zich hier staande te houden, die mogen van mij allemaal een eeuwigdurende permaban. Daar valt gewoon niet mee te forummen. Daar is dit forum ook helemaal niet voor.
Mispoes!
zaterdag 4 augustus 2018 om 00:57
Me too.
Nu nog "even" 2 maandbannen overleven.
zaterdag 4 augustus 2018 om 01:25
Amenblijfgewoonbianca schreef: ↑04-08-2018 00:18Mensen die ongevoelig zijn voor sfeer, geen humor en ironie kunnen oppikken, alles letterlijk nemen, niet tussen de regels door kunnen lezen, een woordenboek denken nodig te hebben om zich hier staande te houden, die mogen van mij allemaal een eeuwigdurende permaban. Daar valt gewoon niet mee te forummen. Daar is dit forum ook helemaal niet voor.
zaterdag 4 augustus 2018 om 05:38
Ik ook. Mensen die niet gevoelig zijn voor groepsdruk. Wat jij 'sfeer' noemt.
.
zaterdag 4 augustus 2018 om 06:47
Mijn post was gestaft, is beoordeeld door de mods en staat er nog...Marana-- schreef: ↑03-08-2018 23:46Je hoefde GiaB niet te quoten hoor, ik wist ook wel dat je het over haar had. Misschien moet je de proef op de som nemen, en haar posts staffen en ook de posts van PJK waar zij specifiek op doelt. Dan kun je zien wat de moderators daarvan vinden, welke posts vinden ze ok en welke niet...
zaterdag 4 augustus 2018 om 06:52
Citeer jij nou een paragraaf uit de DSM5?blijfgewoonbianca schreef: ↑04-08-2018 00:18Mensen die ongevoelig zijn voor sfeer, geen humor en ironie kunnen oppikken, alles letterlijk nemen, niet tussen de regels door kunnen lezen, een woordenboek denken nodig te hebben om zich hier staande te houden, die mogen van mij allemaal een eeuwigdurende permaban. Daar valt gewoon niet mee te forummen. Daar is dit forum ook helemaal niet voor.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 4 augustus 2018 om 07:54
Daar verschillen de meningen enorm over, over de vraag wie er precies topics en het forum verzieken.the_Wicked_Witch schreef: ↑04-08-2018 07:46Nee, dat zijn mensen die een topic volledig weten te verzieken.
.
zaterdag 4 augustus 2018 om 07:58
blijfgewoonbianca schreef: ↑04-08-2018 00:18Mensen die ongevoelig zijn voor sfeer, geen humor en ironie kunnen oppikken, alles letterlijk nemen, niet tussen de regels door kunnen lezen, een woordenboek denken nodig te hebben om zich hier staande te houden, die mogen van mij allemaal een eeuwigdurende permaban. Daar valt gewoon niet mee te forummen. Daar is dit forum ook helemaal niet voor.
Hèhè, eindelijk iemand die zegt wat ik denk.
Ik snap ook niet dat jullie er nog zo lang mee in discussie gaan. Daar is het leven toch veel te kort voor? Ik zet die lui altijd meteen op negeer, dat scheelt een hoop ergernis.