Temptation Island Vips

vrijdag 3 augustus 2018 om 15:58
Ja, Danique speelt een rol (zie mijn laatste reactieappelientjex schreef: ↑03-08-2018 15:54Inderdaad. En dan janken als Stafano doet alsof hij haar niet kent. Ze laat gewoon niet haar ware zelf zien, ze speelt de rol van dom blondje.
En Donny is ook achterbaks. Neehoor hij ging gelijk slapen. Maar ondertussen... Vraag me af of ie te vertrouwen is. Bent benieuwd naar Amjee’s (sorry, een te moeilijke naam om te spellen en ben lui) reactie volgende week.

Snap juist niet als je een lieve en oprechte meid thuis hebt zitten, dat je dan voor iemand kunt vallen die zo vals is.
Maar goed, die Donny spoort ook niet helemaal. Als ik Amije was zou ik er klaar mee zijn. Geen seks hebben maar voor de rest wel allerlei toespelingen maken; een tattoo laten zetten en roepen dat Amije hun vriendschap na TI maar moet accepteren. Bah, vervelend ventje.

vrijdag 3 augustus 2018 om 16:28
Jaaaa ze zei natuurlijk eerst ook nog dat ze met Stefano gezoend (en meer?) gedaan had.minnimouse schreef: ↑03-08-2018 15:58Ja, Danique speelt een rol (zie mijn laatste reactie.
Snap juist niet als je een lieve en oprechte meid thuis hebt zitten, dat je dan voor iemand kunt vallen die zo vals is.
Maar goed, die Donny spoort ook niet helemaal. Als ik Amije was zou ik er klaar mee zijn. Geen seks hebben maar voor de rest wel allerlei toespelingen maken; een tattoo laten zetten en roepen dat Amije hun vriendschap na TI maar moet accepteren. Bah, vervelend ventje.
Vind Donny ook niet leuk, ook die opmerking met dat ie best nog een week kan blijven... Dan zit je relatie sowieso niet goed

vrijdag 3 augustus 2018 om 17:57
Wilde nacht
In de nieuwste aflevering van Temptation Gossip klapt niemand minder dan Rosanna uit de school over de wilde nacht van de twee. "Ja, ik heb dus wel gehoord dat dit waar is. Ik heb het nooit aan hem gevraagd, maar ik denk niet dat ze daar over liegen. Ik denk echt niet dat zoiets zomaar ontstaat."
Reactie Alex
Alex daarentegen is allesbehalve blij met deze roddel en haalt dan ook flink uit naar de blondine. Hij plaatste op Instagram een poll met de vraag of Rosanna wel of niet meer op tv mocht komen.
Ook reageerde hij woedend op de post van RTL Boulevard. "Dit meisje is ernstig ziek en moet worden opgenomen voordat ze net als Barbie helemaal doordraait en zichzelf en anderen wat aandoet", aldus Alex. Het moge duidelijk zijn: de Temptation-verleider is not amused.
In de nieuwste aflevering van Temptation Gossip klapt niemand minder dan Rosanna uit de school over de wilde nacht van de twee. "Ja, ik heb dus wel gehoord dat dit waar is. Ik heb het nooit aan hem gevraagd, maar ik denk niet dat ze daar over liegen. Ik denk echt niet dat zoiets zomaar ontstaat."
Reactie Alex
Alex daarentegen is allesbehalve blij met deze roddel en haalt dan ook flink uit naar de blondine. Hij plaatste op Instagram een poll met de vraag of Rosanna wel of niet meer op tv mocht komen.
Ook reageerde hij woedend op de post van RTL Boulevard. "Dit meisje is ernstig ziek en moet worden opgenomen voordat ze net als Barbie helemaal doordraait en zichzelf en anderen wat aandoet", aldus Alex. Het moge duidelijk zijn: de Temptation-verleider is not amused.

vrijdag 3 augustus 2018 om 18:20
Over welke wilde nacht tussen wie gaat dit en waarom is Alex daar niet blij mee?fientje1982 schreef: ↑03-08-2018 17:57Wilde nacht
Reactie Alex
![]()
![]()
![]()

vrijdag 3 augustus 2018 om 18:25
Zwanetta en alex op de heenreis naar Mexico.appelientjex schreef: ↑03-08-2018 18:20Over welke wilde nacht tussen wie gaat dit en waarom is Alex daar niet blij mee?
vrijdag 3 augustus 2018 om 18:36

zaterdag 4 augustus 2018 om 09:28
Tuurlijk, is ook zo. Maar 'ernstig ziek' en die vergelijking met barbie is wel heel erg lelijk, en waarom eigenlijk? Voelt ie zich betrapt?
zaterdag 4 augustus 2018 om 09:59
Tja, geen idee. Maar Rosanna spuwt ook continu haar gal over anderen die haar niks misdaan lijken te hebben. Ze scheldt iedereen voortdurend uit en roept telkens maar hoe lelijk en fake mensen wel niet zijn. Ik snap ergens wel dat mensen zich afvragen of ze wel helemaal goed is en dan met die moodswings van haar; ik denk oprecht dat ze iets mankeert.
zaterdag 4 augustus 2018 om 10:27
Rosanna slaat om zich heen als de zich in haar ego bedreigt voelt. Ik denk dat ze van binnen best lief is, maar ze kan totaal niet omgaan met haar emoties. Tel daarbij een laag IQ op, en je hebt dit soort gedrag. Zou me niks verbazen als ze net als Barbie ook een borderline stoornis heeft. Het zichzelf verbouwen met chirurgie vanuit een giga minderwaardigheidscomplex hebben ze iig al gemeen.
En Alex spoort natuurlijk ook niet. Die heeft wat narcistische trekken.
En Alex spoort natuurlijk ook niet. Die heeft wat narcistische trekken.
zaterdag 4 augustus 2018 om 11:38
Die heeft vaste verkering en probeert zijn escapades verborgen te houden.juliadenders schreef: ↑03-08-2018 18:30Ja die Alex mag ook tegen zichzelf en anderen in bescherming mogen genomen. wat een narcistische engnek.
Dat was bij Ex on the beach ook, had hij ook een meisje onder druk gezet om voor hem te liegen.
Later kwam het toch uit en was zijn vriendin eerst boos maar daarna trok ze weer bij 'want Alex was nou eenmaal wel eerlijk over het feit dat hij soms vreemdgaat terwijl andere mannen het altijd verborgen houden'
Overduidelijk ook geen helder licht, met een strippenkaart bij de plastisch chirurg.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 4 augustus 2018 om 12:38
^ Dat vriendinnetje van Alex lijkt wel halverwege 40 op die eerste foto. En ze blijkt ergens in de 20 te zijn. Heftig.
Maar goed, ik ben ook team Rosanna, ook al vind ik haar ook apart. Maar ik heb vooral medelijden met haar. Niels en de andere jongens doen vooral alsof Rosanna de grootste heks ever is, terwijl ze Niels al vanaf dag 1 aanmoedigen met Fabiola. Alex verneukt haar nu al voor de tweede keer door te doen alsof hij haar leuk vindt, waar ze weer hoop van krijgt. Ik denk echt dat ze deze fouten steeds weer maakt door psychische problemen of een vorm van een verstandelijke beperking en dat is triest genoeg.
Maar goed, ik ben ook team Rosanna, ook al vind ik haar ook apart. Maar ik heb vooral medelijden met haar. Niels en de andere jongens doen vooral alsof Rosanna de grootste heks ever is, terwijl ze Niels al vanaf dag 1 aanmoedigen met Fabiola. Alex verneukt haar nu al voor de tweede keer door te doen alsof hij haar leuk vindt, waar ze weer hoop van krijgt. Ik denk echt dat ze deze fouten steeds weer maakt door psychische problemen of een vorm van een verstandelijke beperking en dat is triest genoeg.
zaterdag 4 augustus 2018 om 12:45
Idd maleficent,
Echt een engerd die Alex. Ik vind hem met stip de ergste die mee doet.
Als je op z'n sites kijkt buit hij de boel goed uit. Geld verdienen door Niels en Rosanna voor gek te zetten.
Die gast heeft echt 0 gevoel. Heel eng.
En hoe hij iedereen manipuleert.
Hoop dat hij snel in therapie gaat want hij gaat nog veel mensen kapot maken.
Maar goed, dit soort types zijn de laatste die hulp gaan zoeken. Zijn zo vol van zichzelf dat ze vinden dat ze het niet nodig hebben. En hij heeft natuurlijk nergens last van. Daar kiest hij z'n vriendinnetjes wel op uit.
Echt een engerd die Alex. Ik vind hem met stip de ergste die mee doet.
Als je op z'n sites kijkt buit hij de boel goed uit. Geld verdienen door Niels en Rosanna voor gek te zetten.
Die gast heeft echt 0 gevoel. Heel eng.
En hoe hij iedereen manipuleert.
Hoop dat hij snel in therapie gaat want hij gaat nog veel mensen kapot maken.
Maar goed, dit soort types zijn de laatste die hulp gaan zoeken. Zijn zo vol van zichzelf dat ze vinden dat ze het niet nodig hebben. En hij heeft natuurlijk nergens last van. Daar kiest hij z'n vriendinnetjes wel op uit.

zaterdag 4 augustus 2018 om 14:37
Er zal vast van alles mis zijn hoor, maar hier ook team Rosanna.
Grote mond, klein hartje denk ik.
En liever gek dan nep, zeg ik dan maar.
Fabiola (hihi) en Danique die de hele dag van die 'lieve meisjes stemmetjes' op zetten maar eigenlijk heel vals zijn, dat is niet mijn ding.
Fabiola (hihi) en Danique die de hele dag van die 'lieve meisjes stemmetjes' op zetten maar eigenlijk heel vals zijn, dat is niet mijn ding.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 4 augustus 2018 om 14:46
‘Liever gek dan nep’. Mooi!Maleficent schreef: ↑04-08-2018 14:37Er zal vast van alles mis zijn hoor, maar hier ook team Rosanna.