Temptation Island Vips

donderdag 2 augustus 2018 om 13:56
Zwanetta vind ik meer op een man dan een vrouw lijken. Totaal geen mooi gezicht. En die kleding, omg how verzin je het. Die gele galajurk stond haar ook niet.
Fabiola, super irritant en niets zeggend. Ook niet mooi ( behalve haar haren idd).
Ik vind Stefano wel veel beter bij zwanetta passen dan bij gelina.
Ook vind ik Donny beter bij die roodharige passen dan amije.
Ik snap ook niet dat ze samen een tattoo nemen hoor! Als mijn vriend dat zou doen zou dat een reden zijn voor minimaal een flinke ruzie.
Die mannen denken dat ze zo goed bezig zijn door niet te zoenen en seksen etc. Maar wat zij doen ( openlijk geil zijn, verliefd worden, samen tattoos nemen) vind ik niet minder erg.
Heb nu al zin in volgende week!!
Fabiola, super irritant en niets zeggend. Ook niet mooi ( behalve haar haren idd).
Ik vind Stefano wel veel beter bij zwanetta passen dan bij gelina.
Ook vind ik Donny beter bij die roodharige passen dan amije.
Ik snap ook niet dat ze samen een tattoo nemen hoor! Als mijn vriend dat zou doen zou dat een reden zijn voor minimaal een flinke ruzie.
Die mannen denken dat ze zo goed bezig zijn door niet te zoenen en seksen etc. Maar wat zij doen ( openlijk geil zijn, verliefd worden, samen tattoos nemen) vind ik niet minder erg.
Heb nu al zin in volgende week!!
donderdag 2 augustus 2018 om 16:10
Ergens viel het me allemaal toch een beetje tegen. Had wel gehoopt op vuurwerk tussen Donny en Danique, en Fabiola en Niels hebben ook nooit meer dan 5 zinnen tegen elkaar gezegd.
Maar dat hoofd van Stefano bij het kampvuur!!! Denk dat de producent heeel blij was met zijn acties bij de dreamdate, anders was het wel een hele saaie TI geworden...
Maar dat hoofd van Stefano bij het kampvuur!!! Denk dat de producent heeel blij was met zijn acties bij de dreamdate, anders was het wel een hele saaie TI geworden...
donderdag 2 augustus 2018 om 16:15
Je ziet ook duidelijk dat Fabiola Niels niet zo leuk vindt dat ze zegt. Elke keer dat Niels haar wil zoenen geeft ze snel een klein kusje en springt ze naar achteren.heartsxdaggers schreef: ↑02-08-2018 16:10Ergens viel het me allemaal toch een beetje tegen. Had wel gehoopt op vuurwerk tussen Donny en Danique, en Fabiola en Niels hebben ook nooit meer dan 5 zinnen tegen elkaar gezegd.
Donny en Danique samen vind ik leuk.
donderdag 2 augustus 2018 om 16:56
Ik snap het ook echt niet.Cheshire-cat schreef: ↑02-08-2018 13:20Dat van die Zwanetta vroeg ik me een paar pagina's terug ook al af. Die heeft geen randjes meer maar randen. Bah.
Maar goed ik gruwel van meerdere dames op dat strand.
Die Marijn van vorige TI vond haar ook al een geweldig type.
Kijk, van bepaalde type mensen snap je waarom ze door veel mensen aantrekkelijk worden gevonden, maar van Zwanetta snap ik dat echt niet. En toch blijkt ze behoorlijk gewild te zijn.

donderdag 2 augustus 2018 om 17:57
Ja ze is natuurlijk wel maagd hè... -hihi-butterfly- schreef: ↑02-08-2018 16:15Je ziet ook duidelijk dat Fabiola Niels niet zo leuk vindt dat ze zegt. Elke keer dat Niels haar wil zoenen geeft ze snel een klein kusje en springt ze naar achteren.

anoniem_64b68ba6274bc wijzigde dit bericht op 02-08-2018 17:59
1.29% gewijzigd
donderdag 2 augustus 2018 om 18:29
Ja, ik ook. Daar straalt gewoon van beide vanaf, dat er een bijzondere klik is tussen hun. Ik denk dat Donny en Danique allang een stel zouden zijn geweest, ware het niet dat Donny geen vrijgezel is/was.butterfly- schreef: ↑02-08-2018 16:15Je ziet ook duidelijk dat Fabiola Niels niet zo leuk vindt dat ze zegt. Elke keer dat Niels haar wil zoenen geeft ze snel een klein kusje en springt ze naar achteren.
Donny en Danique samen vind ik leuk.

donderdag 2 augustus 2018 om 18:34
OMG ik lees net dat Zwanetta had gezegd "kom niet in me, kom op me" Gadver!! Misschien ben ik wel heel ouderwets ofzo, maar zoiets zou ik dus nooit bij een eerste keer doen. Uberhaupt zonder condoom, maar ook over me heen laten klaarkomen.... Dan moet ik iemand wel heel speciaal vinden om zoiets te doen. Maargoed, ik zal wel ouderwets of preuts zijn

donderdag 2 augustus 2018 om 19:37
Waar lees je zoiets dan? Ik heb echt met koptelefoon op zitten luisteren, maar ik kon dat er niet uithalen. Ik hoorde iets van "Oh ja, kom maar".snorriemorrie schreef: ↑02-08-2018 18:34OMG ik lees net dat Zwanetta had gezegd "kom niet in me, kom op me" Gadver!! Misschien ben ik wel heel ouderwets ofzo, maar zoiets zou ik dus nooit bij een eerste keer doen. Uberhaupt zonder condoom, maar ook over me heen laten klaarkomen.... Dan moet ik iemand wel heel speciaal vinden om zoiets te doen. Maargoed, ik zal wel ouderwets of preuts zijn![]()

donderdag 2 augustus 2018 om 19:38
Op Temptation Juice (roddels over TI op Facebook)Wilhetnietweten schreef: ↑02-08-2018 19:37Waar lees je zoiets dan? Ik heb echt met koptelefoon op zitten luisteren, maar ik kon dat er niet uithalen. Ik hoorde iets van "Oh ja, kom maar".
donderdag 2 augustus 2018 om 19:47
Haha, oké. Nog meer roddeltopics, ik vind hier af en toe meedoen wel genoeg.

Maar dat betekent dus dat het niet waar hoeft te zijn. Ik ga dan voorlopig maar even uit van wat ik zelf heb gehoord.

donderdag 2 augustus 2018 om 20:08
Uberhaupt zonder condoom inderdaad, wtf. Heb wel een keer gehoord dat ze allemaal van te voren getest worden en in principe dus geen SOA's hebben, maar alsnog smerig. Dat 'op me' snap ik dan weer wel. Kan je het gewoon weer opruimen ipv dat het er de hele nacht uitloopt :')snorriemorrie schreef: ↑02-08-2018 18:34OMG ik lees net dat Zwanetta had gezegd "kom niet in me, kom op me" Gadver!! Misschien ben ik wel heel ouderwets ofzo, maar zoiets zou ik dus nooit bij een eerste keer doen. Uberhaupt zonder condoom, maar ook over me heen laten klaarkomen.... Dan moet ik iemand wel heel speciaal vinden om zoiets te doen. Maargoed, ik zal wel ouderwets of preuts zijn![]()

donderdag 2 augustus 2018 om 20:26
ja ik ook.
donderdag 2 augustus 2018 om 22:08
Ik vind dat niet preuts. Ik vind het ordinair om op TV te liggen neuken.snorriemorrie schreef: ↑02-08-2018 18:34OMG ik lees net dat Zwanetta had gezegd "kom niet in me, kom op me" Gadver!! Misschien ben ik wel heel ouderwets ofzo, maar zoiets zou ik dus nooit bij een eerste keer doen. Uberhaupt zonder condoom, maar ook over me heen laten klaarkomen.... Dan moet ik iemand wel heel speciaal vinden om zoiets te doen. Maargoed, ik zal wel ouderwets of preuts zijn![]()

donderdag 2 augustus 2018 om 22:39
Vaag dat Niels en Fabiola geen seks hebben als ze elkaar zo helemaal geweldig vinden, en naar eigen zeggen “seksverslaafd”. Ondertussen gebeurd er geen reet tussen hun. Niels en Rosanna zijn beiden extreem op uiterlijk gefixeerd, want hebben het er alleen maar over hoe goed de ander eruit ziet (ipv dat ze goede gesprekken oid hebben). Gelukkig is Rosanna niet met Alex naar bed geweest.
Donny en Danique vind ik veel te ver gaan, ze hebben nog net geen seks maar geilen wel totaal op elkaar. En dan doodleuk beweren dat ze elkaar willen blijven zien als “vrienden”. Donny mist Amjee ook totaal niet, lijkt het. Vind Donny niet overkomen als een leuke vriend. Teveel met zichzelf bezig. Ik denk dat zij beter af zijn zonder elkaar. Ik gun Amjee een leukere man die meer zijn affectie laat blijken. Ik vind Amjee wel te braaf, ze mag best wat meer flirten en wat ondeugender zijn. Nu komt ze weliswaar lief, maar ook saai en degelijk over.
Stafano is echt dom. Hij was gewoon zo geil dat ie het niet meer hield en even zijn kwakkie kwijt moest. Sowieso past hij totaal niet bij die saaie vriendin van hem (hoe heet ze ook alweer). Ben erg benieuwd Heheh.
Ik hoop dat Rosanna niet verder gaat met Niels, ik vind Niels echt stom.
Donny en Danique vind ik veel te ver gaan, ze hebben nog net geen seks maar geilen wel totaal op elkaar. En dan doodleuk beweren dat ze elkaar willen blijven zien als “vrienden”. Donny mist Amjee ook totaal niet, lijkt het. Vind Donny niet overkomen als een leuke vriend. Teveel met zichzelf bezig. Ik denk dat zij beter af zijn zonder elkaar. Ik gun Amjee een leukere man die meer zijn affectie laat blijken. Ik vind Amjee wel te braaf, ze mag best wat meer flirten en wat ondeugender zijn. Nu komt ze weliswaar lief, maar ook saai en degelijk over.
Stafano is echt dom. Hij was gewoon zo geil dat ie het niet meer hield en even zijn kwakkie kwijt moest. Sowieso past hij totaal niet bij die saaie vriendin van hem (hoe heet ze ook alweer). Ben erg benieuwd Heheh.
Ik hoop dat Rosanna niet verder gaat met Niels, ik vind Niels echt stom.

donderdag 2 augustus 2018 om 23:05
Huh? Dat moet ze toch lekker zelf weten?appelientjex schreef: ↑02-08-2018 22:39Ik vind Amjee wel te braaf, ze mag best wat meer flirten en wat ondeugender zijn. Nu komt ze weliswaar lief, maar ook saai en degelijk over.

donderdag 2 augustus 2018 om 23:52
In dit filmpje verklapt Fabiola dan ook al hoe het afloopt: https://www.youtube.com/watch?v=I4KFHDrdnwI
Lijkt alsof Niels, Rosanna en Fabiola geen boete hebben staan op vertellen hoe het verder gaat na Temptation terwijl de afleveringen nog niet zijn afgelopen zo duidelijk als dat is.

vrijdag 3 augustus 2018 om 00:25
Nou heerlijk zo'n roddel topic!! Ik heb 4/5 jaar geleden met regelmaat op Viva gezeten en ben nu toch wel een stiekeme kijker van TI. Kom ik dit topic tegen op Viva en ik bedenk me dat een account zo gek nog niet is!
Wat een aflevering weer! Ik had ook verwacht dat Donny de fout in zou gaan, maar hij is uiteraard slim en schijnheilig genoeg om dat na TI te doen, want dat vreemdgaan doet ie zeker!

Wat een aflevering weer! Ik had ook verwacht dat Donny de fout in zou gaan, maar hij is uiteraard slim en schijnheilig genoeg om dat na TI te doen, want dat vreemdgaan doet ie zeker!