Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
Zwanetta vind ik meer op een man dan een vrouw lijken. Totaal geen mooi gezicht. En die kleding, omg how verzin je het. Die gele galajurk stond haar ook niet.
Fabiola, super irritant en niets zeggend. Ook niet mooi ( behalve haar haren idd).
Ik vind Stefano wel veel beter bij zwanetta passen dan bij gelina.
Ook vind ik Donny beter bij die roodharige passen dan amije.
Ik snap ook niet dat ze samen een tattoo nemen hoor! Als mijn vriend dat zou doen zou dat een reden zijn voor minimaal een flinke ruzie.
Die mannen denken dat ze zo goed bezig zijn door niet te zoenen en seksen etc. Maar wat zij doen ( openlijk geil zijn, verliefd worden, samen tattoos nemen) vind ik niet minder erg.
Heb nu al zin in volgende week!!
Ergens viel het me allemaal toch een beetje tegen. Had wel gehoopt op vuurwerk tussen Donny en Danique, en Fabiola en Niels hebben ook nooit meer dan 5 zinnen tegen elkaar gezegd.
Maar dat hoofd van Stefano bij het kampvuur!!! Denk dat de producent heeel blij was met zijn acties bij de dreamdate, anders was het wel een hele saaie TI geworden...
heartsxdaggers schreef:
02-08-2018 16:10
Ergens viel het me allemaal toch een beetje tegen. Had wel gehoopt op vuurwerk tussen Donny en Danique, en Fabiola en Niels hebben ook nooit meer dan 5 zinnen tegen elkaar gezegd.
Maar dat hoofd van Stefano bij het kampvuur!!! Denk dat de producent heeel blij was met zijn acties bij de dreamdate, anders was het wel een hele saaie TI geworden...
Je ziet ook duidelijk dat Fabiola Niels niet zo leuk vindt dat ze zegt. Elke keer dat Niels haar wil zoenen geeft ze snel een klein kusje en springt ze naar achteren.

Donny en Danique samen vind ik leuk.
Cheshire-cat schreef:
02-08-2018 13:20
Dat van die Zwanetta vroeg ik me een paar pagina's terug ook al af. Die heeft geen randjes meer maar randen. Bah.

Maar goed ik gruwel van meerdere dames op dat strand.
Ik snap het ook echt niet.
Die Marijn van vorige TI vond haar ook al een geweldig type.
Kijk, van bepaalde type mensen snap je waarom ze door veel mensen aantrekkelijk worden gevonden, maar van Zwanetta snap ik dat echt niet. En toch blijkt ze behoorlijk gewild te zijn.
butterfly- schreef:
02-08-2018 16:15
Je ziet ook duidelijk dat Fabiola Niels niet zo leuk vindt dat ze zegt. Elke keer dat Niels haar wil zoenen geeft ze snel een klein kusje en springt ze naar achteren.
Ja ze is natuurlijk wel maagd hè... -hihi- :sick: :whistle:
anoniem_64b68ba6274bc wijzigde dit bericht op 02-08-2018 17:59
1.29% gewijzigd
Dubbel
butterfly- schreef:
02-08-2018 16:15

Donny en Danique samen vind ik leuk.
Ja, ik ook. Daar straalt gewoon van beide vanaf, dat er een bijzondere klik is tussen hun. Ik denk dat Donny en Danique allang een stel zouden zijn geweest, ware het niet dat Donny geen vrijgezel is/was.
OMG ik lees net dat Zwanetta had gezegd "kom niet in me, kom op me" Gadver!! Misschien ben ik wel heel ouderwets ofzo, maar zoiets zou ik dus nooit bij een eerste keer doen. Uberhaupt zonder condoom, maar ook over me heen laten klaarkomen.... Dan moet ik iemand wel heel speciaal vinden om zoiets te doen. Maargoed, ik zal wel ouderwets of preuts zijn :rofl:
Jasses maar bevestigt dat ze randen heeft.
We’re all mad here
snorriemorrie schreef:
02-08-2018 18:34
OMG ik lees net dat Zwanetta had gezegd "kom niet in me, kom op me" Gadver!! Misschien ben ik wel heel ouderwets ofzo, maar zoiets zou ik dus nooit bij een eerste keer doen. Uberhaupt zonder condoom, maar ook over me heen laten klaarkomen.... Dan moet ik iemand wel heel speciaal vinden om zoiets te doen. Maargoed, ik zal wel ouderwets of preuts zijn :rofl:
Waar lees je zoiets dan? Ik heb echt met koptelefoon op zitten luisteren, maar ik kon dat er niet uithalen. Ik hoorde iets van "Oh ja, kom maar".
Wilhetnietweten schreef:
02-08-2018 19:37
Waar lees je zoiets dan? Ik heb echt met koptelefoon op zitten luisteren, maar ik kon dat er niet uithalen. Ik hoorde iets van "Oh ja, kom maar".
Op Temptation Juice (roddels over TI op Facebook)
snorriemorrie schreef:
02-08-2018 19:38
Op Temptation Juice (roddels over TI op Facebook)
Haha, oké. Nog meer roddeltopics, ik vind hier af en toe meedoen wel genoeg. :proud:
Maar dat betekent dus dat het niet waar hoeft te zijn. Ik ga dan voorlopig maar even uit van wat ik zelf heb gehoord.
snorriemorrie schreef:
Uberhaupt zonder condoom inderdaad, wtf. Heb wel een keer gehoord dat ze allemaal van te voren getest worden en in principe dus geen SOA's hebben, maar alsnog smerig. Dat 'op me' snap ik dan weer wel. Kan je het gewoon weer opruimen ipv dat het er de hele nacht uitloopt :')
Ik verstond: kom je op me en niet in me als je komt...
snorriemorrie schreef:
02-08-2018 20:16
Ik verstond: kom je op me en niet in me als je komt...
ja ik ook.
‘Als je komt’ hoor ik ook heel duidelijk maar het stuk ervoor niet.
snorriemorrie schreef:
Ik vind dat niet preuts. Ik vind het ordinair om op TV te liggen neuken.
Ik denk wel echt dat Niels en Fabiola acteren. En ook nog eens super slecht. Tenenkrommend om naar te kijken!! Ik geloof niet dat Niels zo retarded is dat hij haar aan zn ouders en zus wil voorstellen.
Vaag dat Niels en Fabiola geen seks hebben als ze elkaar zo helemaal geweldig vinden, en naar eigen zeggen “seksverslaafd”. Ondertussen gebeurd er geen reet tussen hun. Niels en Rosanna zijn beiden extreem op uiterlijk gefixeerd, want hebben het er alleen maar over hoe goed de ander eruit ziet (ipv dat ze goede gesprekken oid hebben). Gelukkig is Rosanna niet met Alex naar bed geweest.
Donny en Danique vind ik veel te ver gaan, ze hebben nog net geen seks maar geilen wel totaal op elkaar. En dan doodleuk beweren dat ze elkaar willen blijven zien als “vrienden”. Donny mist Amjee ook totaal niet, lijkt het. Vind Donny niet overkomen als een leuke vriend. Teveel met zichzelf bezig. Ik denk dat zij beter af zijn zonder elkaar. Ik gun Amjee een leukere man die meer zijn affectie laat blijken. Ik vind Amjee wel te braaf, ze mag best wat meer flirten en wat ondeugender zijn. Nu komt ze weliswaar lief, maar ook saai en degelijk over.
Stafano is echt dom. Hij was gewoon zo geil dat ie het niet meer hield en even zijn kwakkie kwijt moest. Sowieso past hij totaal niet bij die saaie vriendin van hem (hoe heet ze ook alweer). Ben erg benieuwd Heheh.
Ik hoop dat Rosanna niet verder gaat met Niels, ik vind Niels echt stom.
appelientjex schreef:
02-08-2018 22:39
Ik vind Amjee wel te braaf, ze mag best wat meer flirten en wat ondeugender zijn. Nu komt ze weliswaar lief, maar ook saai en degelijk over.
Huh? Dat moet ze toch lekker zelf weten?
Leafs schreef:
02-08-2018 23:05
Huh? Dat moet ze toch lekker zelf weten?
Haha ja natuurlijk moet ze dat zelf weten.
Moezy schreef:
02-08-2018 22:11
Ik denk wel echt dat Niels en Fabiola acteren. En ook nog eens super slecht. Tenenkrommend om naar te kijken!! Ik geloof niet dat Niels zo retarded is dat hij haar aan zn ouders en zus wil voorstellen.
In dit filmpje verklapt Fabiola dan ook al hoe het afloopt: https://www.youtube.com/watch?v=I4KFHDrdnwI
Lijkt alsof Niels, Rosanna en Fabiola geen boete hebben staan op vertellen hoe het verder gaat na Temptation terwijl de afleveringen nog niet zijn afgelopen zo duidelijk als dat is.
Nou heerlijk zo'n roddel topic!! Ik heb 4/5 jaar geleden met regelmaat op Viva gezeten en ben nu toch wel een stiekeme kijker van TI. Kom ik dit topic tegen op Viva en ik bedenk me dat een account zo gek nog niet is! :)

Wat een aflevering weer! Ik had ook verwacht dat Donny de fout in zou gaan, maar hij is uiteraard slim en schijnheilig genoeg om dat na TI te doen, want dat vreemdgaan doet ie zeker!
Heb nu meerdere keren het fragment van stefano en zwanetta beluisterd en ze zegt letterlijk: "kom in m'n conjo, alsjeblieft".
Klinkt als zwaantje hè?
In m'n conjo?
Is het dan niet: " kom in me conjo". Als ze dat zegt is ze echt meeeega ordi zeg, kan het haast niet geloven.
Stefano is Surinaams toch ( niet van Curaçao).
Of is het nu gewoon algemene straattaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven