Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 4 augustus 2018 om 20:05
Sloegen ze wel hun aandoenlijke wimpers een beetje verleidelijk op?Lady*Voldemort schreef: ↑04-08-2018 19:08Ik ben net nog even met mijn pubers langs de deuren wezen leuren, maar geen hond die ze hebben wilde. Duidelijk een kans gemist dus.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 5 augustus 2018 om 10:27
zondag 5 augustus 2018 om 11:18
Moest erg lachen om je skottelbraaithe_Wicked_Witch schreef: ↑05-08-2018 10:46Bijzonder weer, de plottwist in Ygg's topic.
Ik zit maar even op mijn handen.
zondag 5 augustus 2018 om 11:25
Dat op mijn handen zitten lukte dus duidelijk niet
zondag 5 augustus 2018 om 11:27
Bij overig. Ik hou niet van onverwachte borrels.
zondag 5 augustus 2018 om 11:28
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zondag 5 augustus 2018 om 11:45
zondag 5 augustus 2018 om 11:46
Nee, ze houdt er alleen van tussen 9 en 11.
zondag 5 augustus 2018 om 11:55
Ze kan het hebben, blijkbaar doet ze veel water bij de wodka.
zondag 5 augustus 2018 om 12:17
Mij nog wel. Maar ze is weer zoals gewoonlijk heel irritant.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 5 augustus 2018 om 12:19
Net stond er nog een rant over dat zelfs diverse psychiaters die ze mee had laten lezen ons forum totaal gestoord vindencharlottew88 schreef: ↑05-08-2018 12:17Mij nog wel. Maar ze is weer zoals gewoonlijk heel irritant.
Wat ze niet snapt is dat ze dit zelf opzoekt en blijft opzoeken.
zondag 5 augustus 2018 om 12:22
Diagnoses mogen wel gesteld worden door een psychiater. Dan klopt het dus ook nog. Balen.the_Wicked_Witch schreef: ↑05-08-2018 12:19Net stond er nog een rant over dat zelfs diverse psychiaters die ze mee had laten lezen ons forum totaal gestoord vinden.
zondag 5 augustus 2018 om 12:23
Ik bestel dan liever zo'n scootmobiel. Schijnt dat ze daar nog wel eens races voor organiserenTanteBedelia schreef: ↑05-08-2018 11:25Het is maar dat je het weet. Bestel je rollator maar alvast.
zondag 5 augustus 2018 om 12:28
Dank je
Ik adviseer je een kat.
zondag 5 augustus 2018 om 12:34
the_Wicked_Witch schreef: ↑05-08-2018 12:19Net stond er nog een rant over dat zelfs diverse psychiaters die ze mee had laten lezen ons forum totaal gestoord vinden.
Dat heb ik helaas gemist
Maar ze vervalt weer in haar Calimerogedrag zie ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.