Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
04-08-2018 10:29
Ik denk dat het zeker wel gebeurt, maar lang niet zo veel als mensen denken.

Het rare is dat ik juist de mensen die dat meeloopgedrag aan de kaak willen stellen vaak nogal meeloperig vind.
Of vooral 'kijk mij eens niet meelopen' willen uitstralen. Wat uiteindelijk hetzelfde effect heeft.
Ik denk ook dat dat gebeurd.

Je hebt ook mensen die bewust tegen de stroming in willen zwemmen alleen maar om vooral een andere mening te hebben als de rest. Of is het dan de rest?
simbalabimba schreef:
04-08-2018 09:14
Ik zal wel weer overhouden, maar toch ga ik taart en hapjes halen/maken.
Lekker. :koffie:
LOEP ME MAAR aub.
|Courage| schreef:
04-08-2018 12:44
Er is een grote gemeenschappelijke deler te vinden tussen mijn mening en de meningen van Solo, Genie en Shifty als in weergegeven op de voorgaande pagina. ;-D

(vertaling: eens!)
:rofl:
Ook een hele goede zin om neer te zetten in plaats van eens of +1 ;-D
GenieInABottle schreef:
04-08-2018 15:03
:rofl:
Ook een hele goede zin om neer te zetten in plaats van eens of +1 ;-D
.
:)
Mja, ik zal er maar geen gewoonte van maken.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Oifa schreef:
04-08-2018 13:30
Ik denk ook dat dat gebeurd.

Je hebt ook mensen die bewust tegen de stroming in willen zwemmen alleen maar om vooral een andere mening te hebben als de rest. Of is het dan de rest?
Dit.
En eens.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat een bizar topic. kinderen/gezinsplanning-discussietopic/ ... ges/417680
Solomio schreef:
04-08-2018 11:18
Ik ga daar meestal ook vanuit.
En over heel veel dingen zijn niet zo heel veel meningen mogelijk (eens, oneens, geen mening), dus dan heb je al snel dat er groepjes ontstaan met dezelfde mening over dat betreffende onderwerp.
En dan is er natuurlijk altijd een kansje dat datzelfde groepje later ook over iets anders dezelfde mening blijkt te hebben.
Et voila, je hebt een groepje en je bent matties.
Zo werkt het.
Veel kans dat iemand die over een precair onderwerp hetzelfde denkt als ik, ook over andere onderwerpen in mijn straatje past.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Heel vreemd topic. Dat je sommige dingen kunt typen.
En omdat ik mezelf plechtig beloofd had niet op een topic van Yggdrasil te reageren, dan maar even hier: man, wat maak je het jezelf moeilijk. En als je daar niet stiekem ondertussen juist van geniet, waarom zeg je dan niet gewoon nee?
(Het doet me denken aan die mensen die van alles aanbieden te doen en als je dan een keer ja zegt om van het gezeur af te zijn, dat ze dan tegen Jan en alleman roeptoeteren dat ze ook altijd van alles voor je moeten doen).
Nemaìn’ schreef:
04-08-2018 17:25
Wat een bizar topic. kinderen/gezinsplanning-discussietopic/ ... ges/417680
Geopend omdat er 1 forumster een ander topic zit te verzieken.
Überhaupt een raar topic. Ze heeft allemaal studerende kinderen in huis, wat komen al die peuters dan nog doen.
vrouwjagersma schreef:
04-08-2018 17:29
Heel vreemd topic. Dat je sommige dingen kunt typen.
En omdat ik mezelf plechtig beloofd had niet op een topic van Yggdrasil te reageren, dan maar even hier: man, wat maak je het jezelf moeilijk. En als je daar niet stiekem ondertussen juist van geniet, waarom zeg je dan niet gewoon nee?
(Het doet me denken aan die mensen die van alles aanbieden te doen en als je dan een keer ja zegt om van het gezeur af te zijn, dat ze dan tegen Jan en alleman roeptoeteren dat ze ook altijd van alles voor je moeten doen).
Hartgrondig mee eens.
Hoewel ik daar wel gereageerd heb.
Lady*Voldemort schreef:
04-08-2018 17:48
Überhaupt een raar topic. Ze heeft allemaal studerende kinderen in huis, wat komen al die peuters dan nog doen.
misschien is ze wel een heel lief buurtomaatje?
Als je er niet van houdt waarom dan tot in detail vertellen hoe leuk, lief en aardig je wel niet bent voor Jan en alleman en zijn kat er ook nog eens bij.
Vooral veel borstklopperij, maar dat is een rode draad in al haar topics.

Oh om daarna te roepen dat al die energie en hulp niet wederkerig is.

Energiezuigend persoon vind ik haar.
karin12345 schreef:
04-08-2018 18:00
Ik bleef heel lang bij dat woord hangen. Wat voor tomaatje?

Ah, omaatje van de buurt :)
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
04-08-2018 18:06

:proud:
karin12345 schreef:
04-08-2018 18:00
Buur tomaatje?
[quote=Muntjeinmijnbroekzak post_id=28844880 time=1533398760 user_id=370916]

[/quotezo las ik het ook, buurtomaatje.
Ik heb het altijd met kerstomaatjes, maar dan andersom.
Solomio schreef:
04-08-2018 17:47
Geopend omdat er 1 forumster een ander topic zit te verzieken.
Aha.
Ik heb vanmiddag in een hele hete kas verschillende soorten tomaten staan plukken. Die zaten nog in mijn hoofd.

Kerstomaatjes, pruimtomaten, romatomaten, buurtomaatjes. Daar gaat het dus fout :)
Lady*Voldemort schreef:
04-08-2018 17:48
Sowieso. En hebben die peuters geen ouders die er op toezien dat ze niet overal om logeerpartijtjes jengelen? Echt jammer dat mijn kinderen geen peuters meer zijn, ik had er geen weet van dat je ze gewoon regelmatig kon uitbesteden aan buurvrouwen.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
04-08-2018 18:44
Ik heb vanmiddag in een hele hete kas verschillende soorten tomaten staan plukken. Die zaten nog in mijn hoofd.

Kerstomaatjes, pruimtomaten, romatomaten, buurtomaatjes. Daar gaat het dus fout :)
Nu lees ik mijn eigen post en blijf ik weer hangen bij romato maten.

Volgende keer maar in de koele ochtend de kas in. Hitte icm tomaten stijgt naar mijn hoofd. ;)
vrouwjagersma schreef:
Sowieso. En hebben die peuters geen ouders die er op toezien dat ze niet overal om logeerpartijtjes jengelen? Echt jammer dat mijn kinderen geen peuters meer zijn, ik had er geen weet van dat je ze gewoon regelmatig kon uitbesteden aan buurvrouwen.
:idee:
vrouwjagersma schreef:
Ik ben net nog even met mijn pubers langs de deuren wezen leuren, maar geen hond die ze hebben wilde. Duidelijk een kans gemist dus.
Lady*Voldemort schreef:
04-08-2018 19:08
Ik ben net nog even met mijn pubers langs de deuren wezen leuren, maar geen hond die ze hebben wilde. Duidelijk een kans gemist dus.
Je hebt toch wel meteen alle contact verbroken met die mensen die ‘nee’ zeiden, hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven