Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 6 augustus 2018 om 13:13
Zo zag ik het precies voor me! Alleen de kleur onderbroek verkeerd.tbl1966 schreef: ↑06-08-2018 13:11Die helemaal los gaat als er weer iemand op de kast zit: https://www.youtube.com/watch?v=kl2DWYZhLKA
Vandaag heeft hij alleen een blauwe onderbroek aan, de witte zit in de was.
maandag 6 augustus 2018 om 13:15
Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑06-08-2018 13:13Zo zag ik het precies voor me! Alleen de kleur onderbroek verkeerd.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
maandag 6 augustus 2018 om 13:30
Die posts waarin ik een vuile leugenaar en een viezerik die zijn bek moest houden werd genoemd, werd het stafje ook gewoon weg geklikt door de dienstdoende mod.
maandag 6 augustus 2018 om 13:37
En aan de "naam" die je hebt.
Als je al een paar keer een ban hebt opgelopen en een paar forummers hebben een hekel aan je, dan heb je zo een volgende te pakken.
maandag 6 augustus 2018 om 13:42
Dat hele banbeleid kan wel op de schop.
Gewoon akelige/discriminerende/beledigende opmerkingen weghalen en een ban van 24 uur erop als overtreder blijft doorgaan.
Maar het "oplopen" van de strafmaatregel van 24 uur naar 48 dan een week, vervolgens een maand en dan perma?
Te kinderachtig gewoon.
Vooral omdat mods niet meelezen en het bannen uitsluitend op gegeven stafjes gebeurt.
Gewoon akelige/discriminerende/beledigende opmerkingen weghalen en een ban van 24 uur erop als overtreder blijft doorgaan.
Maar het "oplopen" van de strafmaatregel van 24 uur naar 48 dan een week, vervolgens een maand en dan perma?
Te kinderachtig gewoon.
Vooral omdat mods niet meelezen en het bannen uitsluitend op gegeven stafjes gebeurt.
maandag 6 augustus 2018 om 13:42
maandag 6 augustus 2018 om 13:43
ik niet . Van de CM krijg je geen fatsoenlijk antwoord in ieder geval.
maandag 6 augustus 2018 om 13:44
Heel bizar, zeker als je ziet waar ik mijn laatste ban voor had.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑06-08-2018 13:30Die posts waarin ik een vuile leugenaar en een viezerik die zijn bek moest houden werd genoemd, werd het stafje ook gewoon weg geklikt door de dienstdoende mod.
maandag 6 augustus 2018 om 13:45
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-08-2018 16:01
Reden: Nickhinten
Reden: Nickhinten
33.86% gewijzigd
Ik geloof niet meer in sprookjes.
maandag 6 augustus 2018 om 13:56
Het lijkt mij toch niet zo te zijn dat mensen het viva forum bezoeken vanwege die achterlijke "artikeltjes" aan de zijkant.
Viva schijnt vrouwen nog steeds te zien als infantiele wezentjes die "leuke" weetjes op seksgebied heel aantrekkelijk vinden en lange straffen krijgen als ze "stout" zijn.
Inspraak over een te volgen beleid krijgen "vrouwtjes" niet.
Tuurlijk
Viva schijnt vrouwen nog steeds te zien als infantiele wezentjes die "leuke" weetjes op seksgebied heel aantrekkelijk vinden en lange straffen krijgen als ze "stout" zijn.
Tuurlijk
maandag 6 augustus 2018 om 13:59
Eenskarin6789 schreef: ↑06-08-2018 13:56Het lijkt mij toch niet zo te zijn dat mensen het viva forum bezoeken vanwege die achterlijke "artikeltjes" aan de zijkant.
Tuurlijk![]()
maandag 6 augustus 2018 om 14:14
het ergste is dat ze geen banadministratie hebben. Waardoor je at random een 48 uurs krijgt en iemand die toe is aan een maandje brommen met een 24 uurs wegkomt.