Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Xenia66 schreef op 10 maart 2009 @ 20:11:

Ik snap het idee sauna wel Appel, snap alleen niet dat je op een 1e date (er vanuit gaande dat je iets serieus wilt met die man) daar naar toe gaat. Een 1e date is ook kwestie van aftasten (geesteljk en lichamelijk) en je gaat me niet vertellen dat je alleen maar in zn mooie blauwe ogen gekeken hebt.

En als het zo a-sexueel is in een sauna, waarom zoen je daar dan wel?

Hoe weet jij dat ie blauwe ogen heeft??

Waarom ik daar wel gezoend heb?? Voor dezelfde reden als wanneer hij op de koffie zou zijn gekomen....
quote:Xenia66 schreef op 10 maart 2009 @ 20:11:

Ik snap het idee sauna wel Appel, snap alleen niet dat je op een 1e date (er vanuit gaande dat je iets serieus wilt met die man) daar naar toe gaat. Een 1e date is ook kwestie van aftasten (geesteljk en lichamelijk) en je gaat me niet vertellen dat je alleen maar in zn mooie blauwe ogen gekeken hebt.

En als het zo a-sexueel is in een sauna, waarom zoen je daar dan wel?

Hoe weet jij dat ie blauwe ogen heeft??

Waarom ik daar wel gezoend heb?? Voor dezelfde reden als wanneer hij op de koffie zou zijn gekomen...
Pfieuww Xen,

Dacht al....oei...nou high five dan maar!!
Vleer,

Je twijfel zo over GRP uitnodigen....oei...je bent er echt mee bezig krijg ik t idee...

Nie onzeker worden ok?!

Trouwens, hoeveel soll. heb je nu lopen en waarvoor dan?

Hoe zit het met werk-leren traject?
Wuzzie .. daar zijn de sollicitaties ook voor.. werken/leren traject in 2jr .. Heb er nu 4 lopen. Maar de sluitingsdatums zijn allemaal halver wege of eind maart. Nog even geduld dus.

GRP is leuk idd en ik twijfel niet en onzeker ook niet geloof ik..
ok, appeltje sauna discussie gesloten! Even goede vriendinnetjes (hoop ik) :-)

Maar naast zn goddelijke blauwe ogen...hoe was ie? viel het mee/tegen na al die maanden? En de buuf is out of the picture?

vleer: gewoon GRP vragen joh, al is het voor volgende week. Misschien wacht ie wel op jouw initiatief!
....
Vleer,

Oh goed spannend dus je gaat ervoor, echt goed van je om in je toekomst te investeren ookal zou je ff op achteruit gaan.

En over twijfelen....je gaat toch nie zeggen dat ik spoken zie meid...

Moet ik alle berichten gaan quoten waarin je roept dat je niet weet of je hem moet uitnodigen of balletje bij hem laat...als dat niet twijfelen is.....

Kom op met die bon voor bol.com schaf ik een nieuwe Van Dale aan...

Wie bijt de spits af.....
Vleer,

Je mag kiezen.

a)Mijn mening over inhoud van zijn sms

b)Helpen meedenken voor antwoord zonder mening over inhoud

c)Helpen meedenken voor antwoord met in achterhoofd mening over inhoud zijn sms.

Ik ga douchen...dus je hebt de tijd....
Wuzzie C graag
Trouwens heb je Q niet gevraagd waarom je die sms als kennisneming moest nemen....

Dat antwoord (visie van een man) kan bepalend zijn...

Ben ff weg
quote:appeltje72 schreef op 10 maart 2009 @ 20:06:

[...]

Naar de sauna gaan is in principe bedoeld om je te ontspannen, je drinkt/eet wat, je kletst wat en iedereen is gelijk wat dat betreft. Ik ga niet gelijk naar een date z'n piel zitten staren of ik ga niet met mn tieten lopen zwaaien, sex in de sauna is uit den boze. Dat is in de verste verte de bedoeling niet.

Waarom niet naar de sauna zou ik zeggen? Maar misschien ben ik daar weer te makkelijk in.Goeie reactie. Respect.
Wuzz toen was Q alweer offline
Tuurlijk wel vriendinnetjes Xen!

Hij was voor de verandering nou eens precies hoe ik het verwachtte. We wisten inmiddels al wel wat van elkaar natuurlijk. We hebben de zelfde humor, hij is wat extraverter dan ik. Maar er viel nog veel te ontdekken.

En buuf..tja. Dat wordt niks zei hij, maar of dat betekend dat ze elkaar nu niet meer zien. Dat weet ik dus niet en daar twijfel ik dus over. Ik vind dat ik dat nog niet kan aankaarten, we hebben tenslotte nog niks serieus. Hij weet ook niet of ik nog meer date en ik weet zelf sowieso nog niet of ik wat serieus wil met deze meneer en of hij dat wil met mij. Ik zit zelf in zo'n spagaat van zal ik dat wel willen of niet (met elke willekeurig meneer)...gaf vorige week al aan dat ik het idee nog 'eng vind. Maar hoe dan ook was het leuk om elkaar te zien na zo'n tijd..en ach ik zie wel wat er van komt.
quote:Wuzzie schreef op 10 maart 2009 @ 20:40:

Trouwens heb je Q niet gevraagd waarom je die sms als kennisneming moest nemen....

Dat antwoord (visie van een man) kan bepalend zijn...

Ben ff wegIk denk sterk dat de date helemaal niet doorgaat, althans...niet op korte termijn en wellicht wel helemaal niet. Hij betitelt zichzelf nl. als workaholic en het zou kunnen (is dus niet zeker óf het ook zo is), dat hij daardoor jou de boodschap wil geven dat hij altijd heel erg druk is en (als mijn theorie klopt) dan ook té druk om met jou af te spreken. Oftewel: het kan een soort van inleiding zijn op een wat meer concreter sms'je waarbij hij steeds meer gaat afzien van een date met jou. Ik kan met de beste wil ter wereld nl. niks positiefs uit zo'n sms'je halen. Het zegt niks over zijn -mogelijke- gevoel naar jou toe en/of over het feit dat hij jou graag wil zien. Sterker nog: hij stelt workaholic te zijn en héél krap in zijn tijd te zitten. Ik geloof er geen ruk van overigens, maar dat was je al wel duidelijk.
En trouwens: als hij je écht zo leuk vindt als het kontakt tot nu toe klaarblijkelijk is, dan was hij natuurlijk al lang naar jou toe gereden. Ik zou dat nl. wél doen. Sterker nog: ik heb het ook wel eens gedaan. Lange rit weliswaar, maar de spontane aktie werd erg gewaardeerd. Ik vond het ook -vanuit mijn point of view- niet meer dan logisch: een leuk kontakt, gezellig bellen en kletsen en ja...dan word je wel nieuwsgierig.
...
Ik heb 2 mails verzonden naar RP'ers....toch stoute schoenen maar aangetrokken. Help, hoop niet dat ze meteen terug mailen....

vleer, wat had jij hem gesmst dan?
ik zou denk ik niet reageren Vleer...te druk met je werk
Xen .. vanmorgen uur of 11 alleen eensmsje waarin ik hem een fijne werkdag wens.. Daarop kreeg ik een smsje vanmiddag(13uur) met : bedankt lief van je.. Verder de hele dag niet meer gesmst of op msn gezeten.

En toen kreeg ik dus dit smsje vanavond uurtje of 19uur..
out of the blue dus? raaarrrr

denk idd dat hij hiermee te kennen wil geven dat hij geen tijd voor je heeft/wil vriijmaken om welke reden dan ook. Maar kan ook zijn dat hij wil aangeven dat je hem niet meer moet storen vanavond...nu ik er wat langer over nadenk.

Ik hinkel meer op optie A dan op optie B.....
quote:Xenia66 schreef op 10 maart 2009 @ 21:06:

out of the blue dus? raaarrrr

Maar denk idd dat hij hiermee te kennen wil geven dat hij geen tijd voor je heeft om welke reden dan ook.

Ik denk: next!Daar is maar 1 manier voor om er achter te komen..Vragen .. ik weet dat hij morgenavond een avondje rust heeft .. althans geen plannen mbt werk e.d..Kan hem gewoon vragen of hij zin heeft om morgenavond bij mij een bak koffie komt drinken..
Ik heb mn post aangepast Vleer!
Bedenk mij net dat hij ff online was op msn .. ik hem iets stuurde van Hoi ook weer thuis...en hij niet reageerde maar direct weer offline was.. toen dacht ik nog .. die zal t wel druk hebben.

Daarna kreeg ik dat smsje..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven