Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 6 augustus 2018 om 19:25
Veel van die verschrikkelijke uitspraken zijn nog gewoon te lezen hoor!
maandag 6 augustus 2018 om 19:30
maandag 6 augustus 2018 om 19:33
Ja dat sloeg echt helemaal nergens op dat topic.marjorette schreef: ↑06-08-2018 19:31Miesjevoetbal een perma ban. Mooi zo, wat een bagger kwam daar uit.
maandag 6 augustus 2018 om 19:33
Ik heb alles gestaft!Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑06-08-2018 19:30Denk dat veel niet gestaft is. En het is ook heul veul moeite voor de mod om die allemaal langs te lopen natuurlijk.
maandag 6 augustus 2018 om 20:12
dinsdag 7 augustus 2018 om 02:38
Echt wel! Beetje kabaal maken dan maar......
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:56
vrouwjagersma schreef: ↑07-08-2018 15:51Als het echt is, hebben die twee kinderen een ernstig probleem.
Man, ik heb ook die zo begeerde twee kinderen. Geen idee dat dat mijn leven perfect maakte. Ik voel me de hele dag al veel beter dan andere mensen.
Ik ook. De tropenjaren met een autistische oudste die eigenlijk beter geen broer had kunnen hebben ben ik op slag vergeten nu mijn leven zo perfect blijkt.
Ik ga gauw een taart bakken om het te vieren.
dinsdag 7 augustus 2018 om 15:58
Die is echt hoor, ben ik vrij zeker van.
Maar ze begon het puur als treitertopic naar een andere forummer. Omdat ze wat dingen aangepast heeft valt het nu niet meer op, maar de posts zijn nog steeds bedoeld om te zuigen.
dinsdag 7 augustus 2018 om 16:08
Wel eentje die niet in de oven moet. Dat is magisch, een taart bakken buiten de oven. Geen idee hoe dat moet.the_Wicked_Witch schreef: ↑07-08-2018 15:56Ik ook. De tropenjaren met een autistische oudste die eigenlijk beter geen broer had kunnen hebben ben ik op slag vergeten nu mijn leven zo perfect blijkt.
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:01
Wel een kind in je draagzak he. Al moet je ergens een baby lenen. Anders is het geen perfect plaatje.the_Wicked_Witch schreef: ↑07-08-2018 15:56Ik ook. De tropenjaren met een autistische oudste die eigenlijk beter geen broer had kunnen hebben ben ik op slag vergeten nu mijn leven zo perfect blijkt.
Tjezus, wat vals
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:03
Kwarktaartvrouwjagersma schreef: ↑07-08-2018 16:08Wel eentje die niet in de oven moet. Dat is magisch, een taart bakken buiten de oven. Geen idee hoe dat moet.
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:04
MevrouwJack schreef: ↑07-08-2018 17:01Wel een kind in je draagzak he. Al moet je ergens een baby lenen. Anders is het geen perfect plaatje.
Ik vraag me ook af hoe ze dat gaat doen als de baby een dreumes is en feestelijk alles uit de keukenkastjes trekt terwijl de inmiddels kleuter de tuin in de fik steekt.
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:06
Niet, want die kinderen hebben goede ouders die goed opvoeden en het goede voorbeeld geven.the_Wicked_Witch schreef: ↑07-08-2018 17:04Ik vraag me ook af hoe ze dat gaat doen als de baby een dreumes is en feestelijk alles uit de keukenkastjes trekt terwijl de inmiddels kleuter de tuin in de fik steekt.
Je hebt alleen kans dat ze aan de drugs gaan als ze jong volwassen zijn, maar dat is niet meer terug te voeren op de opvoeding.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:41
Dat doen haar kinderen niet.the_Wicked_Witch schreef: ↑07-08-2018 17:04Ik vraag me ook af hoe ze dat gaat doen als de baby een dreumes is en feestelijk alles uit de keukenkastjes trekt terwijl de inmiddels kleuter de tuin in de fik steekt.
Opvoeding enzo.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 7 augustus 2018 om 17:48
Pannenkoekentaartvrouwjagersma schreef: ↑07-08-2018 16:08Wel eentje die niet in de oven moet. Dat is magisch, een taart bakken buiten de oven. Geen idee hoe dat moet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.