Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
07-08-2018 22:48
Dit.
Hier 28 graden binnen, buiten warmer.
.
Precies, mijn huis blijft normaliter redelijk koel, maar na gister en vandaag gaat die vlieger niet meer op. Buiten zelfde als binnen. Net wel deur/raam opengezet want er is een minimaal zuchtje wind... Maar echt niet dat er hier iets open gaat als het buiten warmer is.

(heb deze weken nog niet zo geklaagd over het weer, maar het moet er kennelijk vanavond even uit, grrr. o_o )

@ Doornroosje, ah, je bedoelt de voorspelling voor vannacht... tja, het gaat mij om nu, want ik wil eigenlijk een keer vroeg naar bed. :(
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
MarindaH schreef:
07-08-2018 22:46
Wie zet er dan ook z'n deuren open.
Ik kon het niet meer aan. :cry:
Life is short. Eat dessert first.
|Courage| schreef:
07-08-2018 22:56
.
Precies, mijn huis blijft normaliter redelijk koel, maar na gister en vandaag gaat die vlieger niet meer op. Buiten zelfde als binnen. Net wel deur/raam opengezet want er is een minimaal zuchtje wind... Maar echt niet dat er hier iets open gaat als het buiten warmer is.

(heb deze weken nog niet zo geklaagd over het weer, maar het moet er kennelijk vanavond even uit, grrr. o_o )

@ Doornroosje, ah, je bedoelt de voorspelling voor vannacht... tja, het gaat mij om nu, want ik wil eigenlijk een keer vroeg naar bed. :(
:hug:
doornroosje9 schreef:
07-08-2018 23:04
:hug:
.
Haha, dank je. Wel een beetje klef met deze warmte hoor. :proud:
(kan ik het goed, zagen? :) )
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
07-08-2018 23:39
.
Haha, dank je. Wel een beetje klef met deze warmte hoor. :proud:
(kan ik het goed, zagen? :) )
Ik ben al weken aan het klagen en zagen hoor. ;-D
:)
Hier in Belgie (tegen de Brabantse grens aan) regen en flinke onweersbuien sinds een klein half uurtje :cheer2:
Ja! Hier lijkt nu, ondanks de voorspellingen, ook wat te gebeuren! :)
Ik dacht vandaag te horen van een weerman dat het tien! weken zou moeten regenen voordat de natuur zich herstelt heeft. begint te herstellen. :'(
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 08-08-2018 01:00
12.50% gewijzigd
doornroosje9 schreef:
08-08-2018 00:11
Ik ben al weken aan het klagen en zagen hoor. ;-D
Zó jammer dat Enn het niet meer doet!
Ik zie jou inmiddels voor me met rode koontjes en zweetparels en een gemiste hap in een chocoladefontein.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
prada schreef:
08-08-2018 00:42
Hier in Belgie (tegen de Brabantse grens aan) regen en flinke onweersbuien sinds een klein half uurtje :cheer2:
Yep, het gaat net boven en onder langs ons door.
feow schreef:
08-08-2018 00:55
Zó jammer dat Enn het niet meer doet!
Ik zie jou inmiddels voor me met rode koontjes en zweetparels en een gemiste hap in een chocoladefontein.
Ik zweet bijna nooit, dat zal ook deels het probleem zijn, vrees ik.
Roosje, ik probeer wat jouw kant op te sturen...
Wakker door onweersklappen, nu regent het ook. Eventjes maar, heel hard, het ruikt zo heerlijk.
En de buurman moest vloekend achter het opblaaszwembad aan :hihi:
Wij zitten continu op buienradar te kijken of er iets aankomt.
Zo te zien duurd het zeker nog anderhalf uur en ik zit hier met een man die niet kan slapen door de hitte :cry:
-Red- schreef:
08-08-2018 01:36
Wakker door onweersklappen, nu regent het ook. Eventjes maar, heel hard, het ruikt zo heerlijk.
En de buurman moest vloekend achter het opblaaszwembad aan :hihi:
:proud:
:rofl:
-Red- schreef:
En de buurman moest vloekend achter het opblaaszwembad aan
-Red- schreef:
En de buurman moest vloekend achter het opblaaszwembad aan :hihi

Hier begint het flink te waaien en volgens de buienradar gaat het hier zo even regenen! Heerlijk! :jump:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Wij kregen rond vijven nog een lading. Heb nu alle ramen opengegooid, ik vind die geur zo lekker.
doornroosje9 schreef:
07-08-2018 23:03
Ik kon het niet meer aan. :cry:
Discipline. :hihi:
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Het heeft hier vannacht geregend. De straat is nat.
Nu zie ik alweer blauwe lucht.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
08-08-2018 07:31
Discipline. :hihi:
Discipline de deur uit. Te weinig slaap.
Solomio schreef:
08-08-2018 07:33
Het heeft hier vannacht geregend. De straat is nat.
Nu zie ik alweer blauwe lucht.
Wij hadden wel vier hele millimeters. Gelukkig is het nu wel koeler als binnen, dus alle ramen staan lekker open. Er staat ook een aangenaam windje buiten.
lise1985 schreef:
08-08-2018 09:26
Wij hadden wel vier hele millimeters. Gelukkig is het nu wel koeler als binnen, dus alle ramen staan lekker open. Er staat ook een aangenaam windje buiten.
Ja het is nu beter uit te houden. Het heeft hier vannacht toch blijkbaar flink huisgehouden want bij het bos ligt er een flinke boom over de weg.
Wat een heerlijke wind staat er!!!
Such fun!1
prada schreef:
08-08-2018 12:06
Ja het is nu beter uit te houden. Het heeft hier vannacht toch blijkbaar flink huisgehouden want bij het bos ligt er een flinke boom over de weg.
Er is niet veel wind nodig om bomen nu om te laten vallen, veel bomen zijn erg verzwakt.
Ik adviseer je een kat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven