Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 7 augustus 2018 om 22:56
.
Precies, mijn huis blijft normaliter redelijk koel, maar na gister en vandaag gaat die vlieger niet meer op. Buiten zelfde als binnen. Net wel deur/raam opengezet want er is een minimaal zuchtje wind... Maar echt niet dat er hier iets open gaat als het buiten warmer is.
(heb deze weken nog niet zo geklaagd over het weer, maar het moet er kennelijk vanavond even uit, grrr.
@ Doornroosje, ah, je bedoelt de voorspelling voor vannacht... tja, het gaat mij om nu, want ik wil eigenlijk een keer vroeg naar bed.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
dinsdag 7 augustus 2018 om 23:04
|Courage| schreef: ↑07-08-2018 22:56.
Precies, mijn huis blijft normaliter redelijk koel, maar na gister en vandaag gaat die vlieger niet meer op. Buiten zelfde als binnen. Net wel deur/raam opengezet want er is een minimaal zuchtje wind... Maar echt niet dat er hier iets open gaat als het buiten warmer is.
(heb deze weken nog niet zo geklaagd over het weer, maar het moet er kennelijk vanavond even uit, grrr.)
@ Doornroosje, ah, je bedoelt de voorspelling voor vannacht... tja, het gaat mij om nu, want ik wil eigenlijk een keer vroeg naar bed.![]()
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 7 augustus 2018 om 23:39
.
Haha, dank je. Wel een beetje klef met deze warmte hoor.
(kan ik het goed, zagen?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
woensdag 8 augustus 2018 om 00:55
Zó jammer dat Enn het niet meer doet!
Ik zie jou inmiddels voor me met rode koontjes en zweetparels en een gemiste hap in een chocoladefontein.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 8 augustus 2018 om 01:20
woensdag 8 augustus 2018 om 02:04
woensdag 8 augustus 2018 om 02:22
Hier begint het flink te waaien en volgens de buienradar gaat het hier zo even regenen! Heerlijk!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 8 augustus 2018 om 07:31
Discipline.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 8 augustus 2018 om 09:26
woensdag 8 augustus 2018 om 12:06
Ja het is nu beter uit te houden. Het heeft hier vannacht toch blijkbaar flink huisgehouden want bij het bos ligt er een flinke boom over de weg.
woensdag 8 augustus 2018 om 12:38