Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Ik denk dat multiple daten juist goed is, dan richt je je niet meteen op 1 persoon en kun je uitvinden wat echt bij je past.. Je bent immers vrij om te doen wat je wilt zolang er niets is afgesproken mbt exclusiviteit?

@Depster: succes met je dates, keep us posted!!
Ik ga vanavond ook weer op date :flirting:
Oifa schreef:
09-08-2018 11:54
Het grappige is dat veel WO'ers denken dat ze slimmer zijn dan de rest. Hier op dit topic is wel duidelijk dat dat niet per definitie waar is. Ik heb nog niet vaak zoveel kortzichtigheid in een korte tijd achter elkaar gelezen.
Helemaal mee eens 8-)
Voor iedereen een groene tuin
Delila, rationeel gezien ben ik het helemaal met je eens! Maar.. Het is mij eens andersom gebeurd; ik vond iemand heel erg leuk en na maanden daten kwam ik erachter dat hij nog iemand anders ernaast zag. Ik was not amused op zijn zachts gezegd en heb het afgekapt. Ik was daar best door gekwetst, omdat ik hem wel erg leuk vond. Ik ben altijd een aanhanger van: mensen behandelen zoals je zelf ook behandeld wil worden.
Maar nu is het nog zo vroeg in het datingsproces dat ik het nog wel oke vind. Ik denk dat ik het ook niet zo erg zou vinden als de andere partij het nu zou doen.
depster schreef:
09-08-2018 11:28
Ik ga mij buiten uit de discussie houden, ik voel mij namelijk te goed om met WO'ers en hoger zonder enige EQ in gesprek te gaan. Succes bruinhondje en koffiekopje met jullie GIGANTISCHE kortzichtigheid.
Amen. Negeer het voortaan ook. Kost me energie die ik liever voor mijzelf hou.

Dalila wat leuk, veel plezier ook!
Morgen heb ik weer een date, joepie!!

Winkje, iemand irl ontmoeten vind ik zoveel leuker. Mijn date ook op een festival in m'n vriendenkring ontmoet en het is zoooo leuk.

Go for it, zou ik zeggen! Je hebt zoveel twijfels bij die ander, dan zou ik mijzelf niet weerhouden.

Met mijn date nu, mijn gevoel is zo goed en de zijne lijkt ook zo te zijn. Dan doe ik dat echt niet. Maar jij hebt je twijfels al uitgesproken, dus jouw date weet dat je niet zeker bent.
winkje87 schreef:
09-08-2018 12:28
Delila, rationeel gezien ben ik het helemaal met je eens! Maar.. Het is mij eens andersom gebeurd; ik vond iemand heel erg leuk en na maanden daten kwam ik erachter dat hij nog iemand anders ernaast zag. Ik was not amused op zijn zachts gezegd en heb het afgekapt. Ik was daar best door gekwetst, omdat ik hem wel erg leuk vond. Ik ben altijd een aanhanger van: mensen behandelen zoals je zelf ook behandeld wil worden.
Maar nu is het nog zo vroeg in het datingsproces dat ik het nog wel oke vind. Ik denk dat ik het ook niet zo erg zou vinden als de andere partij het nu zou doen.
Ja dat snap ik wel, zou ik ook hebben na maanden daten. Maar is het toen nooit uitgesproken hoe het tussen jullie zat?
In de vroege datefase vind ik wel dat het acceptabel is om meer mensen tegelijk te daten.
Bij mij is het wel zo dat als ik een klik heb met iemand ik geen behoefte meer heb aan anderen. Ook niet aan contact met andere mannen, ik kijk dan ook niet meer op Tinder bijvoorbeeld.
Ik ben sowieso nogal een 1 op 1 persoon.
Veel plezier morgen Ywtje! Zo leuk dat er eindelijk weer eens wat positieve berichten gepost worden hier :heart:
Even wat anders: wat trekken jullie aan op date? Ik doe eerst altijd vrij casual, maar als we elkaar al vaker hebben gezien vind ik het wel leuk om wat meer uit de kast te trekken qua sexiness/verleidelijkheid :$
Wat doen jullie?
Delila- schreef:
09-08-2018 13:45
Even wat anders: wat trekken jullie aan op date? Ik doe eerst altijd vrij casual, maar als we elkaar al vaker hebben gezien vind ik het wel leuk om wat meer uit de kast te trekken qua sexiness/verleidelijkheid :$
Wat doen jullie?
Ik ga gewoon als mezelf en ik trek echt nooit iets verleidelijks aan, dus meestal zo'n soort broek https://virblatt.nl/traumfaenger.html en een simpel t shirt erop.
Oifa, krijg meteen een leuk, spiritueel en vrijdenkend mens op m'n netvlies bij jou. Klopt dat ook?
En dat allemaal door een broek haha.

Delila ik wissel af, ene keer netjes, leuke jurk beetje sexy. Andere keer casual. Vrijdag (omdat het wat koeler is) kan ik m'n zwarte jurkje weer aan die het goed doet bij mannen. En heb er fantastische rode schoenen bij.
Ik ga het gewoon doen! :) Inderdaad te veel twijfels om me vast te leggen aan 1 persoon.
Ik kleed me nooit om of anders dan ik normaal al doe. Ik kleed me altijd wel vrij sexy misschien. Althans, ik heb erg lange benen, dus die accentueer ik altijd, maar dat doe ik dus ook als ik gewoon naar mijn werk ga. Gewoon weten wat je mooi staat ;)
ywtje schreef:
09-08-2018 14:05
Oifa, krijg meteen een leuk, spiritueel en vrijdenkend mens op m'n netvlies bij jou. Klopt dat ook?
En dat allemaal door een broek haha.

Delila ik wissel af, ene keer netjes, leuke jurk beetje sexy. Andere keer casual. Vrijdag (omdat het wat koeler is) kan ik m'n zwarte jurkje weer aan die het goed doet bij mannen. En heb er fantastische rode schoenen bij.
Hahaha ja dat klopt wel hoor :)

Je outfit klinkt goed, heel veel plezier ywtje
Ik ook hoor, alle kleding die ik draag doe ik ook op werk aan. Jurkjes, rokjes, spijkerbroek wanneer ik zin heb etc.

Ben vrij divers in kledingstijl.
Oifa schreef:
09-08-2018 14:11
Hahaha ja dat klopt wel hoor :)

Je outfit klinkt goed, heel veel plezier ywtje
Valt me ook altijd op dat als ik jou en bijv ywtje of delila hier lees, dat ik dan denk dat wij het beter zouden kunnen vinden met elkaar dan bijv koffie :)
Maar goed, iedereen is anders, en dit baseer ik op het anonieme getype hier :)
ywtje schreef:
09-08-2018 14:13
Ik ook hoor, alle kleding die ik draag doe ik ook op werk aan. Jurkjes, rokjes, spijkerbroek wanneer ik zin heb etc.

Ik niet zo divers, kleding moet vooral erg lekker zitten, liefst niet klemmen op wat voor manier dan ook. Dus strakke jurkjes of spijkerbroeken draag ik nooit. En al helemaal niet die skinniegevalletjes. T shirt mag wel wat strakker zijn mits er genoeg rek in zit.
winkje87 schreef:
09-08-2018 14:17
Valt me ook altijd op dat als ik jou en bijv ywtje of delila hier lees, dat ik dan denk dat wij het beter zouden kunnen vinden met elkaar dan bijv koffie :)
Ik denk best dat je gelijk hebt, op papier doen we het iig goed bij elkaar :-D
ywtje schreef:
09-08-2018 14:13

http://www.popfashiontrends.com/wp-cont ... rhbyc-.jpg

https://cdn.shopify.com/s/files/1/1426/ ... 1504294644

dit soort dingen draag ik altijd veel.
ik draag overigens nooit hoeden hoor, het ging meer om de jurkjes
winkje87 schreef:
09-08-2018 14:29
ik draag overigens nooit hoeden hoor, het ging meer om de jurkjes
Leuke kleding, hoeden staan er ook wel goed bij, misschien toch een keertje proberen :-D
Haha, ja, dacht ik ook meteen toen ik die plaatjes zag. Ik heb overigens uit India ook een paar van jouw broeken. Die jurken zijn al onhandig op de fiets, maar jouw broeken helemaal! haha
winkje87 schreef:
09-08-2018 14:33
Haha, ja, dacht ik ook meteen toen ik die plaatjes zag. Ik heb overigens uit India ook een paar van jouw broeken. Die jurken zijn al onhandig op de fiets, maar jouw broeken helemaal! haha
Als ik echt ga fiets heb ik en fietbroekje aan, dat is de enige uitzondering in mijn kledingkast wat betreft strakke kleding
Die bovenste jurk is exact wat ik ook kan dragen.
Prachtige jurk!!
winkje87 schreef:
09-08-2018 14:17
Same here! :heart:

Leuk om jullie kleding te zien! Ik kleed me eigenlijk altijd vrouwelijk, liefst lange fladderjurken. Maar daar kan ik niet mee fietsen helaas..
ALthans, niet zonder gedoe.
Heb afgelopen week een heel mooi jurkje gekocht, maar die is zo strak dat ik daar ook niet mee kan fietsen. Hij is wel heel sexy dus twijfel om em aan te doen... Al mijn vriendinnen schreeuwen ja, maar ik wil nog wel kunnen eten (lol)
Haha ik fiets altijd zeer moeilijk. Had er laatst 1 aan met een flink hoge split. Waaide alle kanten op :-$
Maar stug volhouden en fietsen met 1 hand. Om met de ander te zorgen dat het nog enigzins flatteus eruit ziet haha.

Delila je moet je wel goed voelen, dus trek aan waar jij het meeste zelfvertrouwen in uitstraalt.
Herkenbaar van het fietsen!! Ik ga dan soms gewoon lopen hoor, duurt wat langer, maar vind ik ook fijn.

Ja goed voelen is belangrijk idd, ik voel me ontzettend sexy in deze jurk :$
En aangezien we niet met elkaar tussen de lakens kunnen verdwijnen deze keer, vind ik dat wel een leuk plagerijtje eigenlijk, haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven