Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
woensdag 8 augustus 2018 om 22:23
met 'koffietent' bedoel ik geen starbucks. die hele hooggeleidenindustrie kan mij iin den hintern gesteckt. Ik bedoelde meer dit:Koffiekopjes schreef: ↑08-08-2018 22:15Geloof me, een hipster neemt echt geen tribal tattoo. Ik heb het hier over het type voetbal hooligan.
https://www.youtube.com/watch?v=sFz482cPaVc
kantlijn wijzigde dit bericht op 08-08-2018 22:49
2.82% gewijzigd
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
woensdag 8 augustus 2018 om 22:38
Voor mij ook, maar op de universiteit kom je ook vreemde vogels en carrierejagers tegen die absoluut niet in een relatie geinteresseerd zijn.Charles_Gentle28 schreef: ↑08-08-2018 19:23Ik sluit me wel aan bij Koffie dat een zekere intelligentie een basisvoorwaarde is. Op universiteit herken je echt wel deftige mensen. Voor mij is dat ook soort waarmee ik interessantste gesprekken voer.
Don't follow me. I'm lost too..
woensdag 8 augustus 2018 om 22:46
Heh wat gek, dat zijn dus ook gewoon mensen?!BruinHondje schreef: ↑08-08-2018 22:38Voor mij ook, maar op de universiteit kom je ook vreemde vogels en carrierejagers tegen die absoluut niet in een relatie geinteresseerd zijn.

donderdag 9 augustus 2018 om 06:14
Ik begin steeds meer waarde te zien in een getatoeëerde mbo'er met gemiddelde intelligentie (hey dat is toevallig, dat was ik ook voordat ik mijn HBO had afgerond) die van games (bord en digitaal) houd, dan voor iemand die zich te goed voelt om met iemand van boven beschreven niveau te daten.
Je leerniveau zegt in mijn ogen niet zoveel. Ik heb met mensen van het MBO net zulke leuke gesprekken gehad als met mensen van t HBO.
OVERAL heb je rotte appels tussen zitten.
Anyhow, ik ga werken en vanmiddag een date. Mijn hoofd staat er echt nog niet na (ik had zo graag nog willen slapen). Doeiiii
Je leerniveau zegt in mijn ogen niet zoveel. Ik heb met mensen van het MBO net zulke leuke gesprekken gehad als met mensen van t HBO.
OVERAL heb je rotte appels tussen zitten.
Anyhow, ik ga werken en vanmiddag een date. Mijn hoofd staat er echt nog niet na (ik had zo graag nog willen slapen). Doeiiii
donderdag 9 augustus 2018 om 09:21
Bovendien is HBO maar HBO, gewoon wat je na de havo doet..niets speciaals. Ik heb zelf eerst de havo gedaan, daarna MBO (omdat ik specifiek een bepaalde opleiding wilde doen), uiteindelijk daarna toch nog een HBO erachter geplakt. Het zegt helemaal niets. Een HBO-er kan evengoed een inhoudsloze lambal zijn als een WO-er of een MBO-er.
...
donderdag 9 augustus 2018 om 09:23
donderdag 9 augustus 2018 om 09:28
Omdat iemand misschien na het mbo een leuke baan vindt die bij hem past? Liever een leuke grafisch vormgever (bijvoorbeeld) dan een sullige it-er die niks te vertellen heeft.Koffiekopjes schreef: ↑09-08-2018 09:23Gaat bij mij ook om een stukje ambitie hé. Als je dan zo slim bent, waarom blijven hangen op het mbo? Andere prioriteiten.
Men wordt snel pissig hierover. ' Te goed voelen'. Maar het gaat hier over dáten. Ik wil iemand die bij MIJ past. En ik hecht veel waarde aan formele educatie.
...

donderdag 9 augustus 2018 om 09:28
Haha wat een bizarre conversatie in dit topic. Opleidings niveau... Werkelijk.
Die gedachten gang komt op mij over als een zeer onvolwassen kijk op het leven.
BruinHondje en koffiekopje hebben jullie de pb functie al gevonden? Ik zie een perfecte match.
Depster! Wat leuk. Hopelijk doet werken je goed en kijk je daarna uit naar de date. Laat even weten hoe het was. Veel plezier!
Die gedachten gang komt op mij over als een zeer onvolwassen kijk op het leven.
BruinHondje en koffiekopje hebben jullie de pb functie al gevonden? Ik zie een perfecte match.
Depster! Wat leuk. Hopelijk doet werken je goed en kijk je daarna uit naar de date. Laat even weten hoe het was. Veel plezier!

donderdag 9 augustus 2018 om 09:32
Ambitie.. Heb een collega die zo ambitieus is dat zij haar uni functie inruilt om haar hart te volgen en nu een mbo opleiding gaat doen.Koffiekopjes schreef: ↑09-08-2018 09:23Gaat bij mij ook om een stukje ambitie hé. Als je dan zo slim bent, waarom blijven hangen op het mbo? Andere prioriteiten.
Men wordt snel pissig hierover. ' Te goed voelen'. Maar het gaat hier over dáten. Ik wil iemand die bij MIJ past. En ik hecht veel waarde aan formele educatie.
Wat een kortzichtigheid in denken heb jij toch. En daarnaast zoveel parels op het mbo met een intelligentie waar je u tegen zegt. Zeker op emotioneel vlak.
donderdag 9 augustus 2018 om 09:33
Prima voor een vriendschap, maar past niet bij mij op relationeel gebied. In mijn familie heeft iedereen universiteit en dat is ook de standaard die ik aanhoud.
donderdag 9 augustus 2018 om 09:35
En deze conversatie laat juist zien dat ook mensen met een hoger opleidingsniveau behoorlijk kortzichtig kunnen zijn. Daar is dit nu een mooi voorbeeld van.ywtje schreef: ↑09-08-2018 09:32Ambitie.. Heb een collega die zo ambitieus is dat zij haar uni functie inruilt om haar hart te volgen en nu een mbo opleiding gaat doen.
Wat een kortzichtigheid in denken heb jij toch. En daarnaast zoveel parels op het mbo met een intelligentie waar je u tegen zegt. Zeker op emotioneel vlak.
...
donderdag 9 augustus 2018 om 09:36
Eerder zei je dat je minimaal hbo wilde..je weet toch dat dat niet hetzelfde is als uni?Koffiekopjes schreef: ↑09-08-2018 09:33Prima voor een vriendschap, maar past niet bij mij op relationeel gebied. In mijn familie heeft iedereen universiteit en dat is ook de standaard die ik aanhoud.
...
donderdag 9 augustus 2018 om 09:40
Koffiekopjes schreef: ↑09-08-2018 09:35Aan emotionele intelligentie alleen heb ik niks in een relatie.

donderdag 9 augustus 2018 om 09:42
Koffiekopjes, jouw kortzichtigheid brengt juist datgene wat je niet wilt. Omdat je steeds aan het afserveren bent. Iemand vinden die bij je past, logisch. Maar je spreekt zo denigrerend en met zo'n nare kijk op mensen die jij beneden jouw stand lijkt te vinden.Koffiekopjes schreef: ↑09-08-2018 09:35Aan emotionele intelligentie alleen heb ik niks in een relatie.
Die houding, daar kom je niet ver mee. You practice what you preach.
Wens je veel succes in elk geval!
anoniem_186668 wijzigde dit bericht op 09-08-2018 09:43
0.49% gewijzigd
donderdag 9 augustus 2018 om 09:43