Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
donderdag 9 augustus 2018 om 12:05
donderdag 9 augustus 2018 om 12:17
Helemaal mee eens

Voor iedereen een groene tuin
donderdag 9 augustus 2018 om 12:28
Delila, rationeel gezien ben ik het helemaal met je eens! Maar.. Het is mij eens andersom gebeurd; ik vond iemand heel erg leuk en na maanden daten kwam ik erachter dat hij nog iemand anders ernaast zag. Ik was not amused op zijn zachts gezegd en heb het afgekapt. Ik was daar best door gekwetst, omdat ik hem wel erg leuk vond. Ik ben altijd een aanhanger van: mensen behandelen zoals je zelf ook behandeld wil worden.
Maar nu is het nog zo vroeg in het datingsproces dat ik het nog wel oke vind. Ik denk dat ik het ook niet zo erg zou vinden als de andere partij het nu zou doen.
Maar nu is het nog zo vroeg in het datingsproces dat ik het nog wel oke vind. Ik denk dat ik het ook niet zo erg zou vinden als de andere partij het nu zou doen.

donderdag 9 augustus 2018 om 12:43
Amen. Negeer het voortaan ook. Kost me energie die ik liever voor mijzelf hou.
Dalila wat leuk, veel plezier ook!
Morgen heb ik weer een date, joepie!!
Winkje, iemand irl ontmoeten vind ik zoveel leuker. Mijn date ook op een festival in m'n vriendenkring ontmoet en het is zoooo leuk.
Go for it, zou ik zeggen! Je hebt zoveel twijfels bij die ander, dan zou ik mijzelf niet weerhouden.
Met mijn date nu, mijn gevoel is zo goed en de zijne lijkt ook zo te zijn. Dan doe ik dat echt niet. Maar jij hebt je twijfels al uitgesproken, dus jouw date weet dat je niet zeker bent.
donderdag 9 augustus 2018 om 13:37
Ja dat snap ik wel, zou ik ook hebben na maanden daten. Maar is het toen nooit uitgesproken hoe het tussen jullie zat?winkje87 schreef: ↑09-08-2018 12:28Delila, rationeel gezien ben ik het helemaal met je eens! Maar.. Het is mij eens andersom gebeurd; ik vond iemand heel erg leuk en na maanden daten kwam ik erachter dat hij nog iemand anders ernaast zag. Ik was not amused op zijn zachts gezegd en heb het afgekapt. Ik was daar best door gekwetst, omdat ik hem wel erg leuk vond. Ik ben altijd een aanhanger van: mensen behandelen zoals je zelf ook behandeld wil worden.
In de vroege datefase vind ik wel dat het acceptabel is om meer mensen tegelijk te daten.
Bij mij is het wel zo dat als ik een klik heb met iemand ik geen behoefte meer heb aan anderen. Ook niet aan contact met andere mannen, ik kijk dan ook niet meer op Tinder bijvoorbeeld.
Ik ben sowieso nogal een 1 op 1 persoon.

donderdag 9 augustus 2018 om 13:55
Ik ga gewoon als mezelf en ik trek echt nooit iets verleidelijks aan, dus meestal zo'n soort broek https://virblatt.nl/traumfaenger.html en een simpel t shirt erop.

donderdag 9 augustus 2018 om 14:05
Oifa, krijg meteen een leuk, spiritueel en vrijdenkend mens op m'n netvlies bij jou. Klopt dat ook?
En dat allemaal door een broek haha.
Delila ik wissel af, ene keer netjes, leuke jurk beetje sexy. Andere keer casual. Vrijdag (omdat het wat koeler is) kan ik m'n zwarte jurkje weer aan die het goed doet bij mannen. En heb er fantastische rode schoenen bij.
Delila ik wissel af, ene keer netjes, leuke jurk beetje sexy. Andere keer casual. Vrijdag (omdat het wat koeler is) kan ik m'n zwarte jurkje weer aan die het goed doet bij mannen. En heb er fantastische rode schoenen bij.
donderdag 9 augustus 2018 om 14:08

donderdag 9 augustus 2018 om 14:11
Hahaha ja dat klopt wel hoorywtje schreef: ↑09-08-2018 14:05Oifa, krijg meteen een leuk, spiritueel en vrijdenkend mens op m'n netvlies bij jou. Klopt dat ook?

Je outfit klinkt goed, heel veel plezier ywtje

donderdag 9 augustus 2018 om 14:17
Valt me ook altijd op dat als ik jou en bijv ywtje of delila hier lees, dat ik dan denk dat wij het beter zouden kunnen vinden met elkaar dan bijv koffie

Maar goed, iedereen is anders, en dit baseer ik op het anonieme getype hier

donderdag 9 augustus 2018 om 14:18
Ik niet zo divers, kleding moet vooral erg lekker zitten, liefst niet klemmen op wat voor manier dan ook. Dus strakke jurkjes of spijkerbroeken draag ik nooit. En al helemaal niet die skinniegevalletjes. T shirt mag wel wat strakker zijn mits er genoeg rek in zit.

donderdag 9 augustus 2018 om 14:20
Ik denk best dat je gelijk hebt, op papier doen we het iig goed bij elkaar

donderdag 9 augustus 2018 om 14:28
http://www.popfashiontrends.com/wp-cont ... rhbyc-.jpg
https://cdn.shopify.com/s/files/1/1426/ ... 1504294644
dit soort dingen draag ik altijd veel.

donderdag 9 augustus 2018 om 14:37
Als ik echt ga fiets heb ik en fietbroekje aan, dat is de enige uitzondering in mijn kledingkast wat betreft strakke kleding

donderdag 9 augustus 2018 om 14:46
Same here!

Leuk om jullie kleding te zien! Ik kleed me eigenlijk altijd vrouwelijk, liefst lange fladderjurken. Maar daar kan ik niet mee fietsen helaas..
ALthans, niet zonder gedoe.
Heb afgelopen week een heel mooi jurkje gekocht, maar die is zo strak dat ik daar ook niet mee kan fietsen. Hij is wel heel sexy dus twijfel om em aan te doen... Al mijn vriendinnen schreeuwen ja, maar ik wil nog wel kunnen eten (lol)

donderdag 9 augustus 2018 om 15:02
Haha ik fiets altijd zeer moeilijk. Had er laatst 1 aan met een flink hoge split. Waaide alle kanten op 
Maar stug volhouden en fietsen met 1 hand. Om met de ander te zorgen dat het nog enigzins flatteus eruit ziet haha.
Delila je moet je wel goed voelen, dus trek aan waar jij het meeste zelfvertrouwen in uitstraalt.

Maar stug volhouden en fietsen met 1 hand. Om met de ander te zorgen dat het nog enigzins flatteus eruit ziet haha.
Delila je moet je wel goed voelen, dus trek aan waar jij het meeste zelfvertrouwen in uitstraalt.
donderdag 9 augustus 2018 om 15:44
Herkenbaar van het fietsen!! Ik ga dan soms gewoon lopen hoor, duurt wat langer, maar vind ik ook fijn.
Ja goed voelen is belangrijk idd, ik voel me ontzettend sexy in deze jurk
En aangezien we niet met elkaar tussen de lakens kunnen verdwijnen deze keer, vind ik dat wel een leuk plagerijtje eigenlijk, haha.
Ja goed voelen is belangrijk idd, ik voel me ontzettend sexy in deze jurk

En aangezien we niet met elkaar tussen de lakens kunnen verdwijnen deze keer, vind ik dat wel een leuk plagerijtje eigenlijk, haha.