Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

donderdag 9 augustus 2018 om 17:26
Eigenlijk zijn we het erover eens dan dat soort min over meer soort zoekt. Jij vindt de doorsnee universiteitsgangers saai en omgekeerd ergeren zij zich wellicht aan jouw dt fouten.depster schreef: ↑09-08-2018 06:14Ik begin steeds meer waarde te zien in een getatoeëerde mbo'er met gemiddelde intelligentie (hey dat is toevallig, dat was ik ook voordat ik mijn HBO had afgerond) die van games (bord en digitaal) houd, dan voor iemand die zich te goed voelt om met iemand van boven beschreven niveau te daten.
Het is voor mij belangrijk om je gelijke te vinden, zowel op fysiek vlak naar aantrekkelijkheid als op intellectueel vlak. En de opleiding speelt in dat laatste een belangrijke rol. Laatst nog bedankt voor een tweede afspraakje om die reden...
donderdag 9 augustus 2018 om 17:49
Over dat Yes-gevoel heeft Alain de boton hele interessante bevindingen. Kennen jullie die filmpjes van hem en the school of life?
Heel interssant en hij geeft aan dat dat Yes-gevoel niet altijd iets is waar je naar moet luisteren ivm hechtingen uit je jeugd.
Ik ben vrij onkieskeurig met wie ik op date 1 ga. Dit is vaak bij mij even een snelle ontmoeting. Ik kan gewoonweg niet altijd via de app en via fotos een goede indruk van iemand krijgen. Daardoor vaak in positieve zin door mannen verrast, appen kan echt een vertekend beeld geven. Maar ik ben dus wel heel kieskeurig met wie ik dan een vervolgafspraak maak.
Heel interssant en hij geeft aan dat dat Yes-gevoel niet altijd iets is waar je naar moet luisteren ivm hechtingen uit je jeugd.
Ik ben vrij onkieskeurig met wie ik op date 1 ga. Dit is vaak bij mij even een snelle ontmoeting. Ik kan gewoonweg niet altijd via de app en via fotos een goede indruk van iemand krijgen. Daardoor vaak in positieve zin door mannen verrast, appen kan echt een vertekend beeld geven. Maar ik ben dus wel heel kieskeurig met wie ik dan een vervolgafspraak maak.
winkje87 wijzigde dit bericht op 09-08-2018 17:55
8.12% gewijzigd

donderdag 9 augustus 2018 om 17:54
Ik ga idd al wel naar festivals (castlefast ed) maar dan ben ik met vrienden en niet echt op zoek.
Heb ooit wel eens een date geplant op een festival, dat was geen goed idee

donderdag 9 augustus 2018 om 17:56
Ken het filmpje ja
helemaal mee eens.
Maar wat betreft Tinder daten en een eerste ontmoeting is dat inderdaad lastiger ja.
Maar daarna, voor minder dan yes wil ik niet meer gaan. Deed ik wel, twijfelgevallen. Wie weet vallen twijfels weg, blabla. Tweede date vind ik nog prima, maar als de yes dan niet groeit houdt het op.
Merk nu, met deze date weer, hoe hard ik van binnen YES gil.. Voor minder wil ik niet meer gaan. Maar hoop dat ik voorlopig ook niet meer hoef te daten met een ander..

Maar wat betreft Tinder daten en een eerste ontmoeting is dat inderdaad lastiger ja.
Maar daarna, voor minder dan yes wil ik niet meer gaan. Deed ik wel, twijfelgevallen. Wie weet vallen twijfels weg, blabla. Tweede date vind ik nog prima, maar als de yes dan niet groeit houdt het op.
Merk nu, met deze date weer, hoe hard ik van binnen YES gil.. Voor minder wil ik niet meer gaan. Maar hoop dat ik voorlopig ook niet meer hoef te daten met een ander..

donderdag 9 augustus 2018 om 17:57
Uiterlijk doet er naar mijn idee niet echt toe.Koffiekopjes schreef: ↑09-08-2018 17:07Een nerdy dik ventje met vieze nageltjes...wil je daar wel seks mee?

donderdag 9 augustus 2018 om 18:01
Was je date niet intelligent genoeg?Charles_Gentle28 schreef: ↑09-08-2018 17:26Eigenlijk zijn we het erover eens dan dat soort min over meer soort zoekt. Jij vindt de doorsnee universiteitsgangers saai en omgekeerd ergeren zij zich wellicht aan jouw dt fouten.
Het is voor mij belangrijk om je gelijke te vinden, zowel op fysiek vlak naar aantrekkelijkheid als op intellectueel vlak. En de opleiding speelt in dat laatste een belangrijke rol. Laatst nog bedankt voor een tweede afspraakje om die reden...
En niet altijd zegt de schrijfwijze iets over iemands intelligentie, ik ben dyslectisch en dat staat toch echt los van mijn intelligentie.

donderdag 9 augustus 2018 om 18:58
En ik ken ook hoogopgeleiden met een technische studie die voor geen meter kunnen spellen. Staat er inderdaad los van. Ik vind het wel erg opvallend dat diegenen in dit topic die zulke eisen stellen aan opleiding, de meest onnozele opmerkingen maken.
...
donderdag 9 augustus 2018 om 22:44
donderdag 9 augustus 2018 om 23:04
Ik heb ook vandaag mijn date gehad en het was leuk! Hij was wel wat gespannen en verlegen. Ik vind het juist wel fijn als een man initiatief neemt en ik wil niet de kar te hoeven trekken. Maar het lijkt me zeker wel de moeite waard nog verder te daten en wie weet loopt het wat anders als hij een volgende keer meer op zijn gemak is?
donderdag 9 augustus 2018 om 23:43
Je zit de hele dag op het vivaforum en op de sekspijler.. is dat een beetje het niveau dat je verwacht van je date?BruinHondje schreef: ↑09-08-2018 22:44Mensen verschillen in voorkeuren. Dat heeft niets met trollen te maken.
Voor mij is het geen afknapper als een date geen WO diploma heeft. Ik zal wel kijken of zij in staat is op ‘enig niveau’ met mij te communiceren.

...

vrijdag 10 augustus 2018 om 08:35

Wens al die WO'ers die met zo'n tunnelvisie daten, veel succes en ik hou me er buiten voortaan. Vind het tenenkrommend.
Vandaag mijn date. Gisteren met m'n lieve vriendin uit eten geweest en die kent mijn date goed. Na al haar verhalen maakt m'n hart nog meer een sprongetje. Deze zou ik echt nog heeeel graag, lang bij me houden.
Hij heeft een date verzonnen, maar doet heerlijk geheimzinnig erover. Dus ben heel benieuwd wat we vanavond gaan doen

vrijdag 10 augustus 2018 om 08:59
Precies, als het leuk was zou ik zeker verder daten! Kan heel goed zijn dat hij het ook spannend vindt, zo'n eerste date. Niks mis mee!Daisy83 schreef: ↑09-08-2018 23:04Ik heb ook vandaag mijn date gehad en het was leuk! Hij was wel wat gespannen en verlegen. Ik vind het juist wel fijn als een man initiatief neemt en ik wil niet de kar te hoeven trekken. Maar het lijkt me zeker wel de moeite waard nog verder te daten en wie weet loopt het wat anders als hij een volgende keer meer op zijn gemak is?
anoniem_370190 wijzigde dit bericht op 10-08-2018 09:19
0.09% gewijzigd

vrijdag 10 augustus 2018 om 11:17
Vind je dat wel oke Delila? Een van mijn eisen zijn wel dat ik niet te lang moet reizen om iemand te kunnen zien.
Ik zoek dus voornamelijk in onze hoofdstad, want daar woon ik. Het voordeel daarvan is dat er bijna alleen maar knappe en hoogopgeleide (
) mensen zijn, maar het gros staat niet zo open voor een relatie.
Ik zoek dus voornamelijk in onze hoofdstad, want daar woon ik. Het voordeel daarvan is dat er bijna alleen maar knappe en hoogopgeleide (