Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

donderdag 9 augustus 2018 om 15:48
Ik draag altijd iets waar ik mij zelfverzekerd in voel, maakt niet uit wat de outfit ook is...want het ligt echt aan welke week van de mnd het is 
Ik ben weer terug. Het was gezellig, er komt denk ik wel een tweede. Hij wilt in ieder geval graag haha. Ik merk dat ik iets terug behoudender ben wegens verschillende factoren. Dingen die niet zouden uitmaken..maar het zijn er nu een paar..(lekker duidelijk?)
Ik ben weer terug. Het was gezellig, er komt denk ik wel een tweede. Hij wilt in ieder geval graag haha. Ik merk dat ik iets terug behoudender ben wegens verschillende factoren. Dingen die niet zouden uitmaken..maar het zijn er nu een paar..(lekker duidelijk?)

donderdag 9 augustus 2018 om 16:35
Ik weet het niet zo goed. Er lopen niet veel exemplaren rondlopen die ik echt leuk vind.
Dan geef ik soms iemand waar ik in eerste instantie niet zo gauw voor zal vallen het voordeel van de twijfel op basis van wat die gene schrijft. En in eerste instantie lijkt het of we de zelfde mening hebben (heb een duidelijke en aparte mening, denk ik). En dan ineens schrijven ze iets waarvan ik denk hoo is even dit klopt niet met je eerdere beweringen. En dan zie ik dus af van de date. Die dingen lijken meestal net voor de geplande date uit te komen.
Nu vraag ik me af of dat toeval is of dat ik gewoon dingen zoek om toch maar niet te hoeven daten met die gene.

donderdag 9 augustus 2018 om 16:40
Oifa, herkenbaar hoor iemand het voordeel van de twijfel geven.
En dan kan ik mij voorstellen dat je sneller denkt bij iets wat ze schrijven: nee, dan maar niet op date.
En daarnaast, als iemand met je mee praat, heb je toch niks aan. Daar kom je dan dus blijkbaar optijd achter.
Wat denk je zelf dat het kan zijn?
En dan kan ik mij voorstellen dat je sneller denkt bij iets wat ze schrijven: nee, dan maar niet op date.
En daarnaast, als iemand met je mee praat, heb je toch niks aan. Daar kom je dan dus blijkbaar optijd achter.

donderdag 9 augustus 2018 om 16:43
Ik heb werkelijk waar geen idee, ik vind het best irritant van mezelf en niet te vergeten voor die gene waarmee ik op date zou gaan.ywtje schreef: ↑09-08-2018 16:40Oifa, herkenbaar hoor iemand het voordeel van de twijfel geven.
Kijk gebeurd het 1 keer nou vooruit maar, maar het is nu al nummer 4 op rij die ik op het laatst afzeg

donderdag 9 augustus 2018 om 16:48
Ik zal proberen wat duidelijker te zijn zonder wat weg te geven;
Ik vind het geen probleem als iemand een nerd is
Ik vind het geen probleem als iemand wat voller is
Ik vind het geen probleem als iemand een blauwe nagel heeft
Maar alle drie samen, vind ik net iets te veel van het goede haha. Duidelijk? Maar ik ga hem er niet op afwijzen.
Oifa; herkenaar. Vind je het eng? Misschien toch eens 1x echt erover heen zetten. Bevalt het niet, laat t ons weten..komen wij wel met een smoes dat je huis in brand staat :p
Maar alle drie samen, vind ik net iets te veel van het goede haha. Duidelijk? Maar ik ga hem er niet op afwijzen.
Oifa; herkenaar. Vind je het eng? Misschien toch eens 1x echt erover heen zetten. Bevalt het niet, laat t ons weten..komen wij wel met een smoes dat je huis in brand staat :p

donderdag 9 augustus 2018 om 16:51
Ik snap wat je bedoelt, het is het en en en verhaal. Wel heel tof dat je hem daar niet op afwijstdepster schreef: ↑09-08-2018 16:48Ik zal proberen wat duidelijker te zijn zonder wat weg te geven;

donderdag 9 augustus 2018 om 16:55
Waren het dan alleen twijfel mannen?
Of ook degene waarmee je echt graag op date wilde?
Want nu lijkt het op mij over te komen dat je gewoon nog niet diegene bent tegen gekomen waarbij je denkt. Ja! Die wil ik zien.
Hmm Depster, zonde. Maar goed dat je het nog een kans geeft. Wie weet verrast hij je met z'n geweldige persoonlijkheid. Is de rest al niet zo belangrijk meer.

donderdag 9 augustus 2018 om 16:59
Ik zoek eigelijk een beetje een alto type maar die zijn schaars. Sommige noemen zich alto of kleden zich alto maar bij nader kennismaking zijn het toch minder alto types dan ik zou willen.ywtje schreef: ↑09-08-2018 16:55Waren het dan alleen twijfel mannen?
Of ook degene waarmee je echt graag op date wilde?
Want nu lijkt het op mij over te komen dat je gewoon nog niet diegene bent tegen gekomen waarbij je denkt. Ja! Die wil ik zien.
Hmm Depster, zonde. Maar goed dat je het nog een kans geeft. Wie weet verrast hij je met z'n geweldige persoonlijkheid. Is de rest al niet zo belangrijk meer.

donderdag 9 augustus 2018 om 17:08
Hou je van festivals? Keertje naar een psytrance festival, of ruigoord. Heerlijke Altos. Zijn trouwens nog zoveel meer van dat soort festivals. Ook meer cultureel/alternatief.