Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hoe zou je eruit zien als man is toch eigenlijk een verkapt 'laat een foto van jezelf zien' -topic? Heb het idee dat mensen dit wat makkelijker doen dan in dat vorige topic. Was dat topic ook van Cateautje? Ja toch?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
12-08-2018 16:52
Hoe zou je eruit zien als man is toch eigenlijk een verkapt 'laat een foto van jezelf zien' -topic? Heb het idee dat mensen dit wat makkelijker doen dan in dat vorige topic. Was dat topic ook van Cateautje? Ja toch?

Dat was mijn gedachte ook. Het is natuurlijk best lollig allemaal, en waarschijnlijk een topic voor de gezelligheid, maar geen haar op mijn hoofd in mijn baard die erover peinst om een foto van mezelf op dit forum te zetten. Hopelijk zijn mensen zich daar wel van bewust als ze iets uploaden.
Plus dat je geloof ik via die app de app-maker ook nog eens toegang geeft tot je hele foto-bestand :-[
Maar dit zal wel weer een aluhoedjes-gedachte zijn.
nounou
zazamaenade schreef:
12-08-2018 17:07
Dat was mijn gedachte ook. Het is natuurlijk best lollig allemaal, en waarschijnlijk een topic voor de gezelligheid, maar geen haar op mijn hoofd in mijn baard die erover peinst om een foto van mezelf op dit forum te zetten. Hopelijk zijn mensen zich daar wel van bewust als ze iets uploaden.
Plus dat je geloof ik via die app de app-maker ook nog eens toegang geeft tot je hele foto-bestand :-[
.
Uh nee. Of ik heb ook een aluhoedje, dat kan.
RegineFilange shopt denk ik in dezelfde winkel trouwens. ;-D
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Ik heb randoms vraagje waar ik geen topic voor wil openen en aangezien hier doorgewinterde forummers zitten heeft een van jullie wellicht het antwoord. Als ik op mijn laptop (dus niet mobiel) in een pijler zit, zijn sommige users bordeauxrood en anderen grijs. Bijvoorbeeld in Overig zijn vrouwjagersma, weedbee en s-meds als enige bordeauxrood. Weet iemand hoe dit komt ? Verder heb ik ook vaak dat posts zomaar gebookmarkt staan terwijl ik dat niet gedaan heb (dat dat label-icoontje rechts in iemands post roze is). Is dat een bug of?
zazamaenade schreef:
Dat komt van Facebook. Iedereen doet het ineens.
Geen bijzonderheden
|Courage| schreef:
O, en dan ben ik erin getrapt. :D

Maar ik weet nu wel dat ik er prima uitzie als man.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
yasmijn schreef:
12-08-2018 19:22
Heb jij facebook? Wat modern! O_O :)
tonkje schreef:
12-08-2018 19:23
O, en dan ben ik erin getrapt. :D

Maar ik weet nu wel dat ik er prima uitzie als man.
Vind ik ook!
ik moet echt op mijn handen gaan zitten om niet te reageren in het euthanasie topic. Wat een achterlijke reacties...
yasmijn schreef:
12-08-2018 19:22

Ah, dat zal het zijn. Mijn account daar is praktisch overleden door gebrek aan aandacht, dus ik ben niet op de hoogte van de laatste Facebook-trends. Ben ik niet juist reuzehip dan ?
Een paar jaar geleden was het grappig om jezelf 40 jaar ouder te maken.
Dat ga ik maar niet meer doen :D
nounou
strontvlieg schreef:
12-08-2018 19:38
ik moet echt op mijn handen gaan zitten om niet te reageren in het euthanasie topic. Wat een achterlijke reacties...
Helaas hebben ‘jullie’ al voer gegeven.
strontvlieg schreef:
12-08-2018 19:38

Ja, hij maakt het echt te bont. Heel lang heb ik gedacht : iedereen verdient een 3e of 4e kans, dus ook hij. Nu niet meer :(
nounou
Moezy schreef:
12-08-2018 19:18
Ik heb randoms vraagje waar ik geen topic voor wil openen en aangezien hier doorgewinterde forummers zitten heeft een van jullie wellicht het antwoord. Als ik op mijn laptop (dus niet mobiel) in een pijler zit, zijn sommige users bordeauxrood en anderen grijs. Bijvoorbeeld in Overig zijn vrouwjagersma, weedbee en s-meds als enige bordeauxrood. Weet iemand hoe dit komt ? Verder heb ik ook vaak dat posts zomaar gebookmarkt staan terwijl ik dat niet gedaan heb (dat dat label-icoontje rechts in iemands post roze is). Is dat een bug of?
Dat laatste weet ik niet maar de namen in donkerroze zijn de topic openers.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Alixane schreef:
12-08-2018 16:49
Jeschoonmoeder is ook op anoniem gegaan, met een laatste grote waffel op het modtopic.
Dat was een hele bizarre rant, ze draaide behoorlijk door. Echt een enorm gemis dat ze op anoniem is :nope:
Ben benieuwd wat haar andere nick is.
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
12-08-2018 19:49
Dat laatste weet ik niet maar de namen in donkerroze zijn de topic openers.
Is een bug.
Moezy schreef:
12-08-2018 19:18
Ik heb randoms vraagje waar ik geen topic voor wil openen en aangezien hier doorgewinterde forummers zitten heeft een van jullie wellicht het antwoord. Als ik op mijn laptop (dus niet mobiel) in een pijler zit, zijn sommige users bordeauxrood en anderen grijs. Bijvoorbeeld in Overig zijn vrouwjagersma, weedbee en s-meds als enige bordeauxrood. Weet iemand hoe dit komt ?
Dat weet niemand, ook de TD niet. Er zijn vermoedens geuit als zou het forummers betreffen die aan de rand van de afgrond/permaban staan, maar die vermoedens werden bevestigd noch ontkend.
zazamaenade schreef:
Hier ook een aluhoedje hoor, ik ga echt die app niet op mijn telefoon of laptop zetten en ik zal echt nooit een foto van mezelf hier plaatsten met of zonder baard maakt niks uit. Denk toch dat je redelijk herkenbaar bent.
Calamitycat schreef:
12-08-2018 19:52

Lekker belangrijk :no:
Vriendelijk.
|Courage| schreef:
Cateautje moedigd iedereen aan om een foto te plaatsen en om zijn/haar naam te delen. Snap niet zogoed waarom
patatjedubbelmayo schreef:
12-08-2018 19:55
Lekker belangrijk :no:
Nou, zeg dat :wtf:
Dierproeven.
Calamitycat schreef:
12-08-2018 19:52
Dat was een hele bizarre rant, ze draaide behoorlijk door. Echt een enorm gemis dat ze op anoniem is :nope:
Haar andere nick boeit me niet zo.

Ze weet iig wel de juiste knopjes in te drukken om reacties uit te lokken.
Oifa schreef:
12-08-2018 19:56
Cateautje moedigd iedereen aan om een foto te plaatsen en om zijn/haar naam te delen. Snap niet zogoed waarom
Pure nieuwsgierigheid?
Vriendelijk.
patatjedubbelmayo schreef:
12-08-2018 19:58
Pure nieuwsgierigheid?
Ja maar zelfs zo erg dat ze er maar over blijft doorzeuren? Best triest als je zo nieuwsgierig bent
Oifa schreef:
12-08-2018 19:58
Haar andere nick boeit me niet zo.

Ze weet iig wel de juiste knopjes in te drukken om reacties uit te lokken.
Da's waar. Kwestie van tijd voordat ze weer door de mand valt.
Dierproeven.
Oifa schreef:
12-08-2018 19:56
Altijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven