Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sue-Heck schreef:
13-08-2018 00:44
Ik ben ook te naïef. Ik geloof ook zomaar (bijna) elk topic
Heeft niets met geloven of naïef te maken, maar met zien wat er gebeurt.
Nemaìn’ schreef:
13-08-2018 00:37
Had jij nog wat?
Mij krijg je niet over de rooie hoor :bonk:
Vond het gewoon raar. Iets met kaatsen en een bal...
Kan je wel zeggen dat je het allemaal aan zag komen, maar als je niet naar de bios had gegaan, had je gewoon ook nog gereageerd.
BlueEyedLady schreef:
13-08-2018 00:54
Mij krijg je niet over de rooie hoor :bonk:
Vond het gewoon raar. Iets met kaatsen en een bal...
Kan je wel zeggen dat je het allemaal aan zag komen, maar als je niet naar de bios had gegaan, had je gewoon ook nog gereageerd.
Wat kaats ik dan?
Ik geef aan dat het niet handig is om een trol te voeren en dat het idd verstandig is om trollen in het modtopic te melden of te staffen.
Iets anders heb ik niet gezegd.

Dus wat kaats ik dan?
En nee, dan had ik ook niet gereageerd. Ik had al x keer uitgelegd wat ik bedoelde en nog een keer had niets toegevoegd.
Nemaìn’ schreef:
13-08-2018 00:45
Heeft niets met geloven of naïef te maken, maar met zien wat er gebeurt.
Ik had wel door dat ze er klaar mee was en dat er een vervelende conversatie zou volgen, maar deze afslag was echt uit het niks. Misschien hoopte ze dat het anonimiseren zo sneller ingewilligd zou worden dmv een ban. Wat ook gebeurde. Behalve dan het anonimiseren.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Nemaìn’ schreef:
13-08-2018 00:56
Wat kaats ik dan?
Ik geef aan dat het niet handig is om een trol te voeren en dat het idd verstandig is om trollen in het modtopic te melden of te staffen.
Iets anders heb ik niet gezegd.

Dus wat kaats ik dan?
En nee, dan had ik ook niet gereageerd. Ik had al x keer uitgelegd wat ik bedoelde en nog een keer had niets toegevoegd.
Als je zelf altijd een uitgesproken mening hebt over dingen die mensen schrijven en die ook kenbaar maakt, dan kan je verwachten dat mensen ook hun mening over wat jij schrijft kenbaar maken.
En ja... je gaf alleen maar aan dat... Maar dat doe je dan weer en weer en weer en .........
Dat kan je uitleggen noemen, omdat die ander niet jouw mening overneemt, maar dat is gewoon drammen.
Nu zeggen dat je 1x uitleggen voldoende vind, is dus echt hilarisch
BlueEyedLady schreef:
13-08-2018 00:59
Als je zelf altijd een uitgesproken mening hebt over dingen die mensen schrijven en die ook kenbaar maakt, dan kan je verwachten dat mensen ook hun mening over wat jij schrijft kenbaar maken.
En ja... je gaf alleen maar aan dat... Maar dat doe je dan weer en weer en weer en .........
Dat kan je uitleggen noemen, omdat die ander niet jouw mening overneemt, maar dat is gewoon drammen.
Nu zeggen dat je 1x uitleggen voldoende vind, is dus echt hilarisch
Mensen mogen prima wat vinden over wat ik schrijf. Maar dan wel overw at er staat en niet over wat ze denken dat er staat.
Lees de Posts van Shifty nog maar eens. Exact dat namelijk.
Er staat x keer, niet 1x.
Het keer op keer uitleggen kan ook bedoelt zijn om bij degene het "kutgevoel" weg te nemen. Ik snap dat wel. Maar als je het meerdere keren hebt geprobeerd dan houdt het op.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Nemaìn’ schreef:
13-08-2018 01:01
Mensen mogen prima wat vinden over wat ik schrijf. Maar dan wel overw at er staat en niet over wat ze denken dat er staat.
Lees de Posts van Shifty nog maar eens. Exact dat namelijk.
Er staat x keer, niet 1x.
Er staan ook genoeg posts die het ook anders hebben gelezen/ervaren.
Geloof best dat je het zo bedoeld hebt, maar komt niet echt lekker zo over dan.
BlueEyedLady schreef:
13-08-2018 01:06
Er staan ook genoeg posts die het ook anders hebben gelezen/ervaren.
Geloof best dat je het zo bedoeld hebt, maar komt niet echt lekker zo over dan.
Het staat er toch letterlijk.
Alixane schreef:
13-08-2018 01:04
Het keer op keer uitleggen kan ook bedoelt zijn om bij degene het "kutgevoel" weg te nemen. Ik snap dat wel. Maar als je het meerdere keren hebt geprobeerd dan houdt het op.
Precies. Ik vond het rot dat ze het zo persoonlijk voelde, terwijl het juist als tip bedoeld was. Dat kan ik een paar keer anders proberen te verwoorden, maar dan stopt het wel.
Nemaìn’ schreef:
13-08-2018 01:07
Het staat er toch letterlijk.
Heb je nu werkelijk niet in de gaten dat je nu ook weer precies hetzelfde doet?
BlueEyedLady schreef:
13-08-2018 01:11
Heb je nu werkelijk niet in de gaten dat je nu ook weer precies hetzelfde doet?
Wat doe ik dan?
Er staat letterlijk wat ik bedoel. Dat anderen daar van alles bj gaan voelen in invullen kan ik niets aan doen.
Erger me echt steeds meer aan de alom wetende en nadrukkelijke aanwezigheid van een meermaalse gepermabande vrouw man zieke geest die in het verleden nogal wat schade heeft aangericht aan kwetsbare posters. Kan er niks mee want verhuisd en ander ip. Hou wel steeds meer mijn hart vast voor wat er achter de schermen kan en zal gebeuren. Kwestie van tijd.
Buufie66 schreef:
13-08-2018 01:12
Erger me echt steeds meer aan de alom wetende en nadrukkelijke aanwezigheid van een meermaalse gepermabande vrouw man zieke geest die in het verleden nogal wat schade heeft aangericht aan kwetsbare posters. Kan er niks mee want verhuisd en ander ip. Hou wel steeds meer mijn hart vast voor wat er achter de schermen kan en zal gebeuren. Kwestie van tijd.
Dit klinkt erg naar. Kunnen de mods er wat mee?
Denk het niet. Ander ip.
Buufie66 schreef:
13-08-2018 01:15
Denk het niet. Ander ip.
Ik zou het toch even melden als ik jou was.
Staat je pb open Nermain?
Nemaìn’ schreef:
13-08-2018 01:11
Wat doe ik dan?
Er staat letterlijk wat ik bedoel. Dat anderen daar van alles bj gaan voelen in invullen kan ik niets aan doen.
Dat je maar blijft herhalen en herhalen en herhalen en herhalen... Het stopt pas als de anderen allemaal zeggen 'Ja hoor Nemain, je hebt helemaal gelijk'. Zolang iemand het niet met je eens is ga je maar door. Jij noemt het uitleggen, ik noem het drammen.
Is ze er weer dan?
¡Apagando las luces!
BlueEyedLady schreef:
13-08-2018 01:18
Dat je maar blijft herhalen en herhalen en herhalen en herhalen... Het stopt pas als de anderen allemaal zeggen 'Ja hoor Nemain, je hebt helemaal gelijk'. Zolang iemand het niet met je eens is ga je maar door. Jij noemt het uitleggen, ik noem het drammen.
Doe jij niet hetzelfde dan nu? ;-D
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
Is ze er weer dan?
Was denk ik.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
SombraOnline schreef:
Is ze er weer dan?
Jep, al maanden, maar verhuisd en nieuw ip plus kleurt tussen de lijntjes, helaas.

En ja, de mods zijn allang op de hoogte. Die heb ik zelf op de hoogte gesteld maanden geleden.
kia・ora wijzigde dit bericht op 13-08-2018 01:22
1.81% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
BlueEyedLady schreef:

Projectie. Je bent zelf aan het drammen. Voelt dat nou fijn om onder de zoveelste nick je locked target te bashen?
Kia•Ora schreef:
13-08-2018 01:21
Jep, al maanden, maar verhuisd en nieuw ip plus kleurt tussen de lijntjes, helaas.

En ja, de mods zijn allang op de hoogte. Die heb ik zelf op de hoogte gesteld maanden terug.

Precies. Ik ook. Heeft geen nut want ander ip dus.
Buufie66 schreef:
13-08-2018 01:16
Staat je pb open Nermain?
Ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven