Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
broekrok schreef:
12-08-2018 23:43
En dat zij geen tijd en zin had om verder op G te reageren.
Nemain heeft wel veel mensenkennis, ben het wel met je eens in deze.

Ik zelf zat er echt giga naast. Heb net toch ook nog maar even geloept, dat kan echt niet wat ze uit haar toetsenbord rammelde
Alixane schreef:
Ik dacht dat de genoemde forummer die nu een perma heeft de nieuwe nick van Grobbekuiken was, niet dus? :-$
Neeeeee! Ons groene kuikentje is er nog gewoon. En kuikentje die zo uit de bocht vliegt? :O
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
nbk schreef:
12-08-2018 23:36
Mee eens, Trollen is het bewust proberen een discussie te sturen. Dat heb ik hier niet zien gebeuren.
Maar als je zoveel onmacht, frustratie en wanhoop hebt, ben je misschien nog niet helemaal klaar voor het internet.

Voor sommige mensen kan internet ook als levenslijn werken, maar je kunt ook enorm negatief getriggerd worden.
Dat is misschien hier gebeurd.
Iemand is natuurlijk altijd zelf verantwoordelijk voor wat zij/hij schrijft, maar je kunt wel diep uit de bocht geslingerd worden en jezelf niet meer kunnen corrigeren. Het is denk ik niet voor niets dat Gröbbeböl op anoniem wilde.
nounou
broekrok schreef:
12-08-2018 23:36
Mooi te lezen dan dat Nemain' een en ander weer heel goed heeft ingeschat!

Daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Nemain heeft denk ik ongewild iets naars getriggerd bij deze forummer.
nounou
Alixane schreef:
Ik dacht dat de genoemde forummer die nu een perma heeft de nieuwe nick van Grobbekuiken was, niet dus? :-$
Ik heb Grobbekuiken nog nooit iets onbetamelijk zien schrijven, dus het zal wellicht iemand anders zijn.
What have we done....
zazamaenade schreef:
12-08-2018 23:52
Ik vind wel dat je jezelf niet zo moet laten gaan, ook niet anoniem op en forum. Wat de trigger ook geweest mag zijn.
zazamaenade schreef:
12-08-2018 23:52
Eens.
Maar niet alleen Nemain, iedereen waar ze tegengas van kreeg.
En ook eens dat dit nooit een excuus kan zijn om zulke walgelijke teksten uit je toetsenbord te persen.
nbk schreef:
12-08-2018 23:56
Ik heb Grobbekuiken nog nooit iets onbetamelijk zien schrijven, dus het zal wellicht iemand anders zijn.
-
Ben ik helemaal met je eens! Mijn aanname is behoorlijk onjuist.....dus! Sorry Grobbekuiken.... :bigkiss:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
In een ander topic schreef ze zelf dat ze voorheen Smurfenland was, ook nog niet zo lang geleden geanonimiseerd.
BlueEyedLady schreef:
13-08-2018 00:00
Eens.
Maar niet alleen Nemain, iedereen waar ze tegengas van kreeg.
En ook eens dat dit nooit een excuus kan zijn om zulke walgelijke teksten uit je toetsenbord te persen.

Ja, dat vind ik ook. Ik bedoelde het niet als excuus, maar als verklaring.
Gröbbeböl wilde om 9 uur vanavond op anoniem, daarna is het geëscaleerd.
Immens treurig allemaal. Hopelijk trekt Fayanna het zich niet teveel aan.
nounou
Oifa schreef:
12-08-2018 23:56
Ik vind wel dat je jezelf niet zo moet laten gaan, ook niet anoniem op en forum. Wat de trigger ook geweest mag zijn.
Eens, maar de drempel is laag op het WWW
What have we done....
nbk schreef:
13-08-2018 00:08
Eens, maar de drempel is laag op het WWW
Ja voor sommige wel idd
zazamaenade schreef:
13-08-2018 00:07
Ja, dat vind ik ook. Ik bedoelde het niet als excuus, maar als verklaring.
Gröbbeböl wilde om 9 uur vanavond op anoniem, daarna is het geëscaleerd.
Immens treurig allemaal. Hopelijk trekt Fayanna het zich niet teveel aan.
Dat heb ik wel vaker gezien hier helaas.
Leuke forummers die zo uitgedaagd worden dat ze besluiten op anoniem te gaan en dan nog even in die tussentijd helemaal los gaan.
Irma3110 schreef:
13-08-2018 00:05
In een ander topic schreef ze zelf dat ze voorheen Smurfenland was, ook nog niet zo lang geleden geanonimiseerd.

Er zijn een aantal onaangename incidenten geweest met een forummer die vanavond ook een perma heeft gekregen, iemand die al verschillende keren is teruggekeerd. Toevallig was ik daar een keer bij.
Ook geen trol in de klassieke zin, maar in mijn ogen een wanhopig iemand die uit de bocht vliegt, keer op keer.
Maar misschien zie ik het allemaal wel verkeerd.
nounou
Hallo, ik typ normaal nooit hier (ik oordeel en erger in stilte vaak :biggrin: ), maar man man man, dat was nog eens 360 graden van gröbbeböl. Maar alle quotes zijn nog blijven staan. Moet ik ze nou allemaal staffen? Of was 1 genoeg met uitleg dat er nog genoeg quotes niet zijn aangepast?
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue-Heck schreef:
13-08-2018 00:14
Hallo, ik typ normaal nooit hier (ik oordeel en erger in stilte vaak :biggrin: ), maar man man man, dat was nog eens 360 graden van gröbbeböl. Maar alle quotes zijn nog blijven staan. Moet ik ze nou allemaal staffen? Of was 1 genoeg met uitleg dat er nog genoeg quotes niet zijn aangepast?
Ken het topic niet maar wel het forum: die quotes zullen al massaal gestaft zijn. Dus ik denk dat één staf met uitleg voldoende is.
patatjedubbelmayo schreef:
12-08-2018 23:06
Jaja
Mission Imposible: Fall Out.
Aanrader
Sue-Heck schreef:
13-08-2018 00:14

Ik heb er ook één gestaft en gevraagd aan de mods of ze alle haatdragende teksten willen weghalen. Misschien heeft het zin om alles te staffen, ik weet het niet.
nounou
zazamaenade schreef:
13-08-2018 00:11
Er zijn een aantal onaangename incidenten geweest met een forummer die vanavond ook een perma heeft gekregen, iemand die al verschillende keren is teruggekeerd. Toevallig was ik daar een keer bij.
Ook geen trol in de klassieke zin, maar in mijn ogen een wanhopig iemand die uit de bocht vliegt, keer op keer.
Maar misschien zie ik het allemaal wel verkeerd.
Ik denk dat je het goed hebt gezien. Ik vond ook de reden dat ze een perma heeft gekregen niet kloppen. In mijn ogen is ze geen trol, maar iemand die haar zelfbeheersing (tijdelijk) is verloren. Een gezond iemand last voor zichzelf een afkoelingsperiode in en gaat gewoon even offline. Kennelijk was zij niet in staat om zichzelf in bescherming te nemen. Eigenlijk heel triest. Waarmee ik natuurlijk niet haar uitlatingen goedpraat!
Nemaìn’ schreef:
13-08-2018 00:20
Aanrader
Is dat de nieuwste? MI 26?
What have we done....
zazamaenade schreef:
12-08-2018 22:02
Er is door een paar eerdere topics waar deze forummers elkaar tegenkwamen (ik was er soms ook bij) een heel vreemde dynamiek ontstaan, het gaat niet zomaar alleen over een troll en niet voeren, althans, zo zie ik het.
Ik weet niet of Nemain zich bewust was wie deze forummer was. Voor haar is het ook een oude bekende, uit een topic op de Sekspijler van een paar maanden terug.
Geen idee over wie je het hebt.
Ja, ik heb de vorige topics ook gezien en ja, natuurlijk is het de trol voeren als je dan toch op hem reageert.
lemoos2 schreef:
13-08-2018 00:19
Ken het topic niet maar wel het forum: die quotes zullen al massaal gestaft zijn. Dus ik denk dat één staf met uitleg voldoende is.
Je zou zeggen dat ze dat zelf ook wel snappen. maar dan hadden ze de quotes in de eerste instantie al weggehaald. We wachten maar af
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Nemaìn’ schreef:
13-08-2018 00:20
Aanrader
Klopt, heb hem ook gezien. Puntje van mijn stoel van begin tot eind!
broekrok schreef:
En dat zij geen tijd en zin had om verder op G te reageren.
Oh, het was een trol?
Goh.
Wilhetnietweten schreef:
13-08-2018 00:23
Klopt, heb hem ook gezien. Puntje van mijn stoel van begin tot eind!
Werkelijk 2,5 uur actie in your face. En ik vind Tom Cruise een engerd, maar respect dat zo’n oude man zijn stunts nog (bijna) allemaal zelf doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven