Ex met epilepsie

11-03-2009 10:00 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weggehaald ivm herkenbaarheid.
quote:Madhe schreef op 11 maart 2009 @ 14:54:

[...]

Streng? Strontchagrijnig bedoel je. (menstruatie komt eraan, en ik had me toch zin in sex) , en dit topic helpt me er helemaal over mijn slechte bui heen.

Eensch met Madhe, veel vermakelijke topics over ex-fobieen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 15:28:

Nou ja hij vertelt het mij ook gedetailleerd. Dus waarom zou ik dat niet mogen? Hij heeft iig nog niet echt iets door dat ik er zo mee zit.Dus hij weet niet dat jij er mee zit, en dat het bij jou een beetje pijn doet, en dus ga je hem nu ook dingen vertellen in de hoop dat het hem ook pijn doet??? Snap ik het nog???
quote:yoyo2 schreef op 11 maart 2009 @ 15:34:

[...]

wazzijn da?http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_gulden
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
...
quote:EvyBlissy schreef op 11 maart 2009 @ 15:37:

[...]

Eensch met Madhe, veel vermakelijke topics over ex-fobieen.

Ja, ik lig al 3 dagen ziek op bed.... en er zijn de afgelopen dagen toch al wat hilarische topics geopend die het leed een beetje verzachten voor een meelezer als ik

Deze en die van dat 8'je van gister en zo nog wel een paar (of was het nou een 0 met een riem om?)
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 15:28:

Nou ja hij vertelt het mij ook gedetailleerd. Dus waarom zou ik dat niet mogen? Hij heeft iig nog niet echt iets door dat ik er zo mee zit.Tuurlijk meis.,....met gelijke munt (gulden, euro, franc,peseta) terugbetalen!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 15:40:

Niet perse om hem te kwetsen, maar om hem te laten weten dat ik het ook op aparte plaatsen heb gedaan. Misschien zegt ie dan wel 'Lieverd dan wil ik het liever niet meer met jou daar doen.'

Ik wil idd graag horen dat ik nu de ware voor hem ben, en dat ook ik niet bang hoef te zijn dat ie mij verlaat (al dan niet voor haar).Nou als ik jou was zou ik heel bang zijn..... met jou instelling en manier van communiceren....
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 15:40:

Ik wil idd graag horen dat ik nu de ware voor hem ben, en dat ook ik niet bang hoef te zijn dat ie mij verlaat (al dan niet voor haar).

Of je de ware voor hem bent zal niet blijken uit de plekken waar hij je neukt.

Waarschijnlijk weet hij na 6 maanden nog niet zeker of jij de ware wel voor hem bent.

Als je doorgaat met zeuren over zijn ex dan vergroot dat wel de kans dat hij je verlaat.

Kom op zeg, jullie zijn 6 maanden samen, laat al die exen met rust, jullie moeten het gewoon leuk met elkaar hebben!
Maar hij heeft nu toch ook iets met jou, niet met haar?

Dat je geen exen-seks-verhaaltjes wil horen, da's prima ik moet daar zelf ook niets van hebben. Dan zeg je dat tegen hem: "Ja hoor es, dat hoef en wil ik allemaal niet te weten." Dat is een stuk duidelijker dan over je eigen ex-en te beginnen en ook gelijk een stuk eerlijker.
Zoek een maagd!
...
Juist queenie, dat niemand anders daar op gekomen is!
Maar dan gaat die maagd weer zeuren dat zíj ex-en heeft. :-D
jeetjemina wat een topic en reacties van TO. Je eerste topic, hopelijk ook meteen je laatste. En hou je aub de rest van je leven alleen maar bezig met je vriendje en denk vooral niet aan kinderen, stel dat je kind epilepsie heeft....
VenneJo is geen 25 en bestaat ook helemaal niet. Dit zijn twee blije pubermeisjes die zich stierlijk vervelen en besluiten een topic te openen en een beetje te rellen....

jammeren waar je vriendje zijn ex een veeg uit de pan heeft gegeven komt enkel voor in de wereld van Breezah sletjes...
...
oh! maar dat veranderd de zaak.......
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2009 @ 14:59:

[...]

Nou kom op zeg....je menstruatie KOMT eraan zeg je toch?

gewoon je man bellen hem naar huis sommeren (dit IS ten slotte een noodgeval) en hem bruut nemen op het keukenblad!

Lees namelijk net bij Yoyo dat dat een best plekkie is...

Of zou het alleen werken op het werkblad van Yoyo?

Dan ff in de auto en Yoyo om een boodschap sturen

Het keukenblad hier is niet handig, maar de vensterbank lukt dan weer wel. Misschien anders inderdaad Yoyo effe lief aankijken.

KOMT eraan ja, daarom heb ik gisteren nog gauw een goede beurt geïnt. 't Is dat ie niet om de hoek woont, anders was hij sowieso hier, maar door de afstand zit het er niet in vanavond. Maar ik heb een goede vibo! En mijn handwerk is ook spetterend! Dus daar heb ik mijn lief niet perse voor nodig. Komt goed.
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 19:03:

Ik weet inmiddels dat hij nog steeds boos is op zijn ex wat zij hem heeft aangedaan. En dat toen een beetje op mij afreageerde.

Hij wilt haar echt niet terug, al was ze de laatste vrouw op aarde. En hij wil er liever niet meer aan terug denken/herinnerd worden, want het maakt m alleen maar kwaad. Hij kan het haar dus ook niet vergeven.

Zeg dat dan gelijk!!!

Nu is alles helder!!!

Lekker doorgaan dus met afreageren op elkaar

mai mai mai, wat zal het er bij jullie thuis gezellig aan toegaan zeg.
quote:Madhe schreef op 11 maart 2009 @ 19:09:

[...]

Het keukenblad hier is niet handig, maar de vensterbank lukt dan weer wel. Misschien anders inderdaad Yoyo effe lief aankijken.

KOMT eraan ja, daarom heb ik gisteren nog gauw een goede beurt geïnt. 't Is dat ie niet om de hoek woont, anders was hij sowieso hier, maar door de afstand zit het er niet in vanavond. Maar ik heb een goede vibo! En mijn handwerk is ook spetterend! Dus daar heb ik mijn lief niet perse voor nodig. Komt goed.

Maare....vind je lief het wel goed dan, dat je een beetje gaat handwerken vanavond?

Straks mag je hand dan niet meer aan hem komen?

Ik bedoel ik lees hier dat je niet meer mag sexen op plekken waar je al met een ander is geweest...en je hand is toch eigenlijk een vervangende ander toch???

Pas maar op hoor, straks heb je stront aan de knikker als je van het weekend samen onder de douche staat!
quote:Madhe schreef op 11 maart 2009 @ 19:09:

[...]

the hell with afstand. Lief belde dat ie onderweg is, Madhe krijgt vanavond gewoon haar felbegeerde beurt.

Sorry hoor, moest het even kwijt. In derde persoon zelfs.
quote:Madhe schreef op 11 maart 2009 @ 19:21:

[...]

the hell with afstand. Lief belde dat ie onderweg is, Madhe krijgt vanavond gewoon haar felbegeerde beurt.

Sorry hoor, moest het even kwijt. In derde persoon zelfs.

Jij hebt echt een leuke vent!!!

Hou je de hoeken van je huis even heel dame?

*trekt denkrimpel.....shit, dan is ze dus niet aan het forummen vanavond en das jammer want er is weer een nieuw exen topic geopend zag ik*
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2009 @ 19:19:

[...]

Maare....vind je lief het wel goed dan, dat je een beetje gaat handwerken vanavond?

Straks mag je hand dan niet meer aan hem komen?

Ik bedoel ik lees hier dat je niet meer mag sexen op plekken waar je al met een ander is geweest...en je hand is toch eigenlijk een vervangende ander toch???

Pas maar op hoor, straks heb je stront aan de knikker als je van het weekend samen onder de douche staat!

Lief vindt dat eigenlijk wel geil! 't liefst is ie er dan bij ook nog, maar ik vind privacy op zijn tijd gewoon ook wel even lekker en dat heeft ie maar te accepteren. Doet ie ook, hij is écht een leukerd hoor.

Ik zal hem wel vertellen straks dat ik stiekem dingen doe die niet mogen. Oei oei, wat zal ik klappen krijgen. Of hij rent heel hard naar zijn ex. Kan ook.

Hmm best jammer. Zo'n leuke relatie en toch gedoemt om te mislukken.
quote:Summerdance schreef op 11 maart 2009 @ 19:24:

[...]

Jij hebt echt een leuke vent!!!

Hou je de hoeken van je huis even heel dame?

*trekt denkrimpel.....shit, dan is ze dus niet aan het forummen vanavond en das jammer want er is weer een nieuw exen topic geopend zag ik*

Ja. Hij is echt leuk Summer.

Maar eh.. je weet toch ondertussen wel dat mannen af en toe even moeten bijkomen? Ik forum echt nog wel wat vanavond. Bovendien staat ie nu nog 150 kilometer verderop in de file. Hij was in een half uur al 2 km opgeschoten, dus ik heb nog even. Maar eerst maar het grut naar bed gooien hier.
*zucht* ...echte liefde 150 km rijden en dan OOK nog file!!!

Enne, behalve grut naar bed....ook nog ff wassen knippen scheren hoor....ook een HELE goeie reden om hem te laten terugrennen naar zijn ex....

Nou gedoemd te mislukken, dat weet ik niet hoor...

Maar misschien voor de zekerheid toch even in zijn telefoon kijken, zijn mail checken,aan zijn overhemd ruiken, op zoek naar telefoonnummers in zakken....je weet wel, gewoon de standaard dingen die iedereen met een goeie relatie doet

Meissie, heel veel plezier vanavond!
quote:KatB schreef op 11 maart 2009 @ 16:20:

Maar dan gaat die maagd weer zeuren dat zíj ex-en heeft. :-D

3 keer zo erg!

Maar eh, er is al een topic daarover.

Zo zijn er de laatste week iig 6 topics geopend over 3 onderwerpen. En ze kunnen allemaal aan elkaar verbonden worden ook nog. Wat zullen we daar van maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven