Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 13 augustus 2018 om 18:31
[..]Pipistrello schreef: ↑13-08-2018 18:27Tja, die moeten eerst over de schreef voor je een verbod kunt geven hé.
Hats is meerdere malen héél ver over die schreef gegaan.
Maar jij mag best zelf afscheid nemen hier hoor.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2018 19:44
Reden: naam verwijderd
Reden: naam verwijderd
7.56% gewijzigd
maandag 13 augustus 2018 om 18:32
Echt? Waar staat dat?Pipistrello schreef: ↑13-08-2018 18:29Yep. En jij kwam ook nog ter sprake.
Volgens Dicca heb je een dingetje met Kia? Wat een dingetje ook maar moge betekenen.
(Ik geef toe, heb helemaal niets gelezen, ik zag gewoon dat hier net gereageerd was

I don't care what is written about me so long as it isn't true.
maandag 13 augustus 2018 om 18:33
Zuigertje ben je, ikPipistrello schreef: ↑13-08-2018 18:29Yep. En jij kwam ook nog ter sprake.
Volgens Dicca heb je een dingetje met Kia? Wat een dingetje ook maar moge betekenen.

maandag 13 augustus 2018 om 18:34
Ff teruglezen dot.DorothyParker schreef: ↑13-08-2018 18:32Echt? Waar staat dat?
(Ik geef toe, heb helemaal niets gelezen, ik zag gewoon dat hier net gereageerd was)

maandag 13 augustus 2018 om 18:38
Wat een toeval.DorothyParker schreef: ↑13-08-2018 18:32Echt? Waar staat dat?
(Ik geef toe, heb helemaal niets gelezen, ik zag gewoon dat hier net gereageerd was)

maandag 13 augustus 2018 om 18:43
Eerlijk gezegd, echt toeval

*zet haar alu-hoedje op*

maandag 13 augustus 2018 om 18:45
maandag 13 augustus 2018 om 18:46
Dat klinkt zo fijn 'er boven staan', maar dat lukt niet altijd, hè ?
Ik weet niet wat precies de reden is dat Lenn het zo doet (ik weet wel iets maar dat ga ik natuurlijk niet hier melden) maar laf getreiter is natuurlijk van alle tijden, en er zijn mensen zat van wie het leven van jongs af aan verpest is door treiteraars.
Als deze forummers werkelijk dachten dat er iets mis was hadden ze dat gewoon aan de mods kunnen melden en afwachten.
Ik weet natuurlijk niet of ze dat gedaan hebben.
Wel vind ik het heel typisch dat geen van de verdachtmaaksters al op Napraat is geweest vandaag.
Je maakt mij niet wijs dat je niet even een minuutje tijd hebt om iets te posten, ook al heb je nog zo'n drukke werkdag.
Ik vind het dus nogal stinken naar lafheid, om midden in de nacht, al dan niet met een dronken hoofd, van alles op een forum te pleuren en vervolgens je mond te houden als degene over wie het gaat zich meldt, nota bene 1 of 2 uur later, en er later op de dag naar gevraagd wordt.
nounou

maandag 13 augustus 2018 om 18:46
Die was heel grappig idd.
maandag 13 augustus 2018 om 18:49
zazamaenade schreef: ↑13-08-2018 18:46Dat klinkt zo fijn 'er boven staan', maar dat lukt niet altijd, hè ?
Ik weet niet wat precies de reden is dat Lenn het zo doet (ik weet wel iets maar dat ga ik natuurlijk niet hier melden) maar laf getreiter is natuurlijk van alle tijden, en er zijn mensen zat van wie het leven van jongs af aan verpest is door treiteraars.
Als deze forummers werkelijk dachten dat er iets mis was hadden ze dat gewoon aan de mods kunnen melden en afwachten.
Ik weet natuurlijk niet of ze dat gedaan hebben.
Wel vind ik het heel typisch dat geen van de verdachtmaaksters al op Napraat is geweest vandaag.
Je maakt mij niet wijs dat je niet even een minuutje tijd hebt om iets te posten, ook al heb je nog zo'n drukke werkdag.
Ik vind het dus nogal stinken naar lafheid, om midden in de nacht, al dan niet met een dronken hoofd, van alles op een forum te pleuren en vervolgens je mond te houden als degene over wie het gaat zich meldt, nota bene 1 of 2 uur later, en er later op de dag naar gevraagd wordt.
Als dat is wat Lenn jou achter de schermen wijs heeft gemaakt, dan laat je je mooi voor het karretje spannen van eerder genoemde mevrouw. Die had altijd prachtige tirades over pesten.
Honey, you should see me in a crown
maandag 13 augustus 2018 om 19:01
Was er dan nog meer?
maandag 13 augustus 2018 om 19:03
Ja, je hebt een dingetje met mij. Geen idee wat voor dingetje trouwens, daar heeft Dicca nog steeds geen antwoord op gegeven.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.