Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-Red- schreef:
13-08-2018 19:37
Sapsorrow, Amaliaaa, ChiefSeattle of zoiets en op de nick daarvoor kan ik even niet meer komen. Het enige wat je eraan hebt gemist is een hoop ellende, hoef je niet rouwig om te zijn.
Gladoortje of zo toch?
¡Apagando las luces!
zazamaenade schreef:
13-08-2018 19:35
Nee, ik vroeg me af wat mensen in het holst van de nacht bezielt om te gaan hinten naar een forummer die in hun ogen lijkt op een ander van een paar jaar terug die blijkbaar iets onvergeeflijks heeft gedaan, en daar dan kwalificaties als 'geesteziek' aan gaan hangen.
Het kwam op mij niet zo rationeel over hoe er daar gepost werd, en wat ontremd. Vandaar mijn opmerking over alcohol.
Dus een ander mag niet open en bloot hier zeggen wie volgens haar Sap is, maar jij mag wel dronkenschap insinueren en daarmee iemand proberen te diskwalificeren? Terwijl je niet eens weet wat dat klerewijf allemaal geflikt heeft? Bijzonder. En een tikje krom ook wel.
-red- wijzigde dit bericht op 13-08-2018 19:39
1.88% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
13-08-2018 19:37
Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft ze hier zelf zitten hinten met een hamer.
Niet alles gelezen. Vandaar mijn vraag.
SombraOnline schreef:
13-08-2018 19:38
Gladoortje of zo toch?
Ja ook nog inderdaad.
-Red- schreef:
Dus een ander mag niet open en bloot hier zeggen wie volgens haar Sap is, maar jij mag wel dronkenschap insinueren en daarmee iemand proberen te diskwalificeren? Terwijl je niet eens weet wat dat klerewijf allemaal geflikt heeft? Bijzonder. En een tikje krom ook wel.
Eens.
Wat is dat met die poll waar Lenn het over heeft in het Modtopic?
There is always something happening, and it's usually right now
SombraOnline schreef:
Gladoortje of zo toch?
Oh ja die ook nog. En nog een toch? En dan hebben we er vast nog een paar gemist trouwens.
Nemaìn’ schreef:
13-08-2018 19:14
Zaza, je zal het wel weer gezuig vinden, maar speciaal voor jou:

Ik denk nog steeds dat Lenn Sap is, teveel overeenkomsten. Julia heeft het al mooi op een rijtje gezet.
Ik mis waarschijnlijk heel veel informatie.

(Ik heb al posts van Lenn gelezen. Ik dacht dat Sap beter kon schrijven)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zazamaenade schreef:
13-08-2018 19:35
Nee, ik vroeg me af wat mensen in het holst van de nacht bezielt om te gaan hinten naar een forummer die in hun ogen lijkt op een ander van een paar jaar terug die blijkbaar iets onvergeeflijks heeft gedaan, en daar dan kwalificaties als 'geesteziek' aan gaan hangen.
Nou geloof me, dat konijn is echt behoorlijk geestesziek hoor. En dan in een hele enge vorm.

Iets anders is de vraag of Lenn een reïncarnatie is van het konijn, daar zijn de meningen blijkbaar over verdeeld. Maar mocht het zo zijn dan kunnen we met een gerust hart stellen dat Lenn geestesziek is, en eng. Zelf weet ik niet of Lenn het konijn is. Maar ik snap wel dat mensen het denken.
Lady*Voldemort schreef:
13-08-2018 19:42
Nou geloof me, dat konijn is echt behoorlijk geestesziek hoor. En dan in een hele enge vorm.

Iets anders is de vraag of Lenn een reïncarnatie is van het konijn, daar zijn de meningen blijkbaar over verdeeld. Maar mocht het zo zijn dan kunnen we met een gerust hart stellen dat Lenn geestesziek is, en eng. Zelf weet ik niet of Lenn het konijn is. Maar ik snap wel dat mensen het denken.
Eens.
Ik weet het ook niet inderdaad, maar goed, dat zegt verder ook niks natuurlijk.
There is always something happening, and it's usually right now
Lucifer2018 schreef:
13-08-2018 19:31
Wat fijn dat je dat quote en de nieuwe nick erbij noemt. Vind Pipi dat ook tof?

Niet echt nee.
Er zijn een aantal engnekken die ik niet perse weer achter me aan hoef.
Lady*Voldemort schreef:
13-08-2018 19:42

Eens.
Ik weet het ook niet 100% zeker, maar de schrijfstijl en de acties lijken er wel verdomd veel op.
Dat daarvoor gewaarschuwd wordt is niet verkeerd, de insinuatie van dronkenschap vind ik dan ook nogal flauw.
Het past overigens precies in de stijl van voorgenoemd konijn, een ander ophitsen en de kastanjes uit het vuur laten halen.
zazamaenade schreef:
13-08-2018 18:46
Dat klinkt zo fijn 'er boven staan', maar dat lukt niet altijd, hè ?
Ik weet niet wat precies de reden is dat Lenn het zo doet (ik weet wel iets maar dat ga ik natuurlijk niet hier melden) maar laf getreiter is natuurlijk van alle tijden, en er zijn mensen zat van wie het leven van jongs af aan verpest is door treiteraars.

Als deze forummers werkelijk dachten dat er iets mis was hadden ze dat gewoon aan de mods kunnen melden en afwachten.
Ik weet natuurlijk niet of ze dat gedaan hebben.
Wel vind ik het heel typisch dat geen van de verdachtmaaksters al op Napraat is geweest vandaag.
Je maakt mij niet wijs dat je niet even een minuutje tijd hebt om iets te posten, ook al heb je nog zo'n drukke werkdag.
Ik vind het dus nogal stinken naar lafheid, om midden in de nacht, al dan niet met een dronken hoofd, van alles op een forum te pleuren en vervolgens je mond te houden als degene over wie het gaat zich meldt, nota bene 1 of 2 uur later, en er later op de dag naar gevraagd wordt.
Wat een aparte redenatie. Ik krijg meer het idee dat je probeert om van de napraat topcs af te komen Je geeft op bijna iedereen wel commentaar.
Lucifer2018 schreef:
13-08-2018 19:39
Niet alles gelezen. Vandaar mijn vraag.
Was iets te enthousiast dat het kwartje bij mij een keer viel :$ Ik heb mijn post aangepast.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
the_Wicked_Witch schreef:
13-08-2018 18:19
Ik weet niet of ze het mis hebben. Ik ken beide forummers niet als forummers die zomaar wat roepen.
Sommige mensen hebben een hele herkenbare schrijfstijl en er zijn nu eenmaal mensen die hier keer op keer na een perma weer terug komen.
Ja, ze hebben het heel erg mis, jij bent een beetje té goedgelovig... ik vind het wel grappig bij nader inzien :D
Ik vond Lenn en PDM net zo irritant als de gepermabanden waar ze aan gekoppeld worden. En dat Zaza het nu zo opneemt tegen de pesters van Lenn, na ongetwijfeld innig pb-contact, wijst wel op dezelfde werkwijze als voorheen.

Nja, klaar, allebei weer verdwenen, het wordt weer rustig.

Dicca, als je zo onsportief bent om een oude nick van iemand anders te posten, mag je zelf ook wel even duidelijkheid scheppen.
charlottew88 schreef:
13-08-2018 19:49
Was iets te enthousiast dat het kwartje bij mij een keer viel :$ Ik heb mijn post aangepast.

Thanks!
Lenn12345 schreef:
13-08-2018 19:50
Ja, ze hebben het heel erg mis, jij bent een beetje té goedgelovig... ik vind het wel grappig bij nader inzien :D

Nou, goedgelovig is wel het láátste wat ik ben.
Ik ben er beslist niet van overtuigd dat ze het mis hebben hoor.
doornroosje9 schreef:
13-08-2018 18:24
Sap zal zeker wel een nieuwe nick hebben hier hoor, maar dat was niet Lenn. Dat denk ik.
Dankjewel, fijn dat ook jij dat even vermeldt :rose:
Jammer van Hats, ik had graag buiten het forum contact met haar willen hebben.
Pipistrello schreef:
13-08-2018 19:43
Niet echt nee.
Er zijn een aantal engnekken die ik niet perse weer achter me aan hoef.

Heb het al aangepast. Was iets te enthousiast. Sorry :$
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nemaìn’ schreef:
13-08-2018 19:14
Zaza, je zal het wel weer gezuig vinden, maar speciaal voor jou:

Ik denk nog steeds dat Lenn Sap is, teveel overeenkomsten. Julia heeft het al mooi op een rijtje gezet.

Wie Sap is weet ik niet. Als er iets mis is kan dat toch aan de moderators gemeld worden ?
Ik vind wat er gebeurd is pesten, want het zijn vermoedens en er wordt van alles gesuggereerd.
Eerlijk gezegd zie ik niets vreemds aan de manier waarop Lenn forumt, en wat ik daarvan heb gezien.
We hebben af en toe pb-contact, en daarin gebeurt ook niets vreemds.
Iedereen heeft zo zijn/haar eigen stijl, dat kun je irritant of vreemd vinden, maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak.

Als filmtip zou ik zeggen : kijk eens naar 'Jagten' van Thomas Vinterberg.
nounou
zazamaenade schreef:
13-08-2018 18:46
Dat klinkt zo fijn 'er boven staan', maar dat lukt niet altijd, hè ?
Ik weet niet wat precies de reden is dat Lenn het zo doet (ik weet wel iets maar dat ga ik natuurlijk niet hier melden) maar laf getreiter is natuurlijk van alle tijden, en er zijn mensen zat van wie het leven van jongs af aan verpest is door treiteraars.

Als deze forummers werkelijk dachten dat er iets mis was hadden ze dat gewoon aan de mods kunnen melden en afwachten.
Ik weet natuurlijk niet of ze dat gedaan hebben.
Wel vind ik het heel typisch dat geen van de verdachtmaaksters al op Napraat is geweest vandaag.
Je maakt mij niet wijs dat je niet even een minuutje tijd hebt om iets te posten, ook al heb je nog zo'n drukke werkdag.
Ik vind het dus nogal stinken naar lafheid, om midden in de nacht, al dan niet met een dronken hoofd, van alles op een forum te pleuren en vervolgens je mond te houden als degene over wie het gaat zich meldt, nota bene 1 of 2 uur later, en er later op de dag naar gevraagd wordt.
Dankjewel Zaza :rose: ;-))
Lucifer2018 schreef:
13-08-2018 19:11
Haar hele ouvre.

Dat klopt. Dat gelt overigens voor sap en hats. Met beide is gewoon niet normaal te forummen omdat ze forummen als een snelkookpan; zo nu en dan moet de druk er af. Ik vond grobbebol een uitstekend vergelijkbaar voorbeeld. Het ene moment zit in een redelijk normaal gesprek en het volgende moment wordt je verketterd.

Overigens zie ik tussen beide wel een verschil. Sap zie ik niet direct slechte intenties hebben; ik denk serieus dat ze het goed bedoelt, maar dat ze geen benul heeft van wat het forum met haar doet en wat ze met anderen op het forum doet. En het is nogal wat als mensen je gevaarlijk vinden op een forum, helemaal als je eigenlijk goede bedoelingen hebt. En ook met goede bedoelingen mag je beoordeeld worden op je lelijke acties.

Hats heeft er gewoon genoegen in om te rellen en te stoken om dan in een hoekje te gaan zitten gniffelen. Dat is een hele andere intentie. Het is een beetje sneu en het zit vooral een normaal dialoog in de weg. En dat vind ik zelf uiteindelijk vervelender ook al is het ongevaarlijk.
“RiRi” schreef:
13-08-2018 19:54
Jammer van Hats, ik had graag buiten het forum contact met haar willen hebben.

Dat wilde ze vorige keer ook al niet.
Honey, you should see me in a crown

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven