Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
chocolol schreef:
13-08-2018 18:56
Als Lenn inderdaad die persoon is die sommigen denken dat ze is, dan kunnen ze dat beter melden bij de mods, lijkt me.
Als Lenn niet die persoon is, dan is dit toch verrekte erg om over jezelf te lezen?
Waar werd ie van beschuldigd?
Coconuts12 schreef:
13-08-2018 18:30
Ik herkende haar niet eens na een poosje :facepalm:
Ik heb een speciale hats-radar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
redbulletje schreef:
13-08-2018 19:03
Sap-zijn.
redbulletje schreef:

Een of ander geestesziek persoon te zijn die mensen manipuleert en zielig doet o.i.d.
Solomio schreef:
Ik heb een speciale hats-radar.

Mag ik vragen waarom hats ooit die perma kreeg? Of mag dat hier niet besproken worden?
-Red- schreef:
13-08-2018 19:06
Sap-zijn.
Ik heb geen idee wie Sap was eerlijk gezegd.
zazamaenade schreef:
13-08-2018 18:15
Is dit lollig of zo ?

De dames verdachtmaaksters hebben hun lolletje gehad, maakt het uit joh, ook al heb je het mis.
Gewoon een beetje zuigen en zieken :|
Als voornamelijk meelezer had ik ook al lang het idee dat er iets niet aan Lenn klopte. Wisselend man/vrouw en betweterige postingen in een vriendelijk (doch vilein) jasje.

Het zou me niet verbazen als de ‘beschuldigingen’ kloppen hoor.
En dan maar liever elkaar waarschuwen toch?
Irl waarschuw je anderen hopelijk ook bij potentieel schadelijk gedrag ?

Verder is dit vooral ook een tvp, voor het meelezen wel zo handig :)
chocolol schreef:
13-08-2018 19:07
Mag ik vragen waarom hats ooit die perma kreeg? Of mag dat hier niet besproken worden?
Haar hele ouvre.
Zaza, je zal het wel weer gezuig vinden, maar speciaal voor jou:

Ik denk nog steeds dat Lenn Sap is, teveel overeenkomsten. Julia heeft het al mooi op een rijtje gezet.
chocolol schreef:
13-08-2018 19:07
Hats heeft al meerdere perma's achter de rug. In de gedaante van Hats was ze een afsprakenforummer, dat wil zeggen dat ze onder bepaalde voorwaarden 'een nieuwe start' mocht maken. Dat kan hier namelijk gewoon. Affijn, na een heleboel gezeik en gezuig en een paar maandbannen was dan blijkbaar toch eindelijk de maat vol voor Hogerhand. De directe aanleiding tot de perma sloeg trouwens nergens op: ze had hier op NP (gniffelend weliswaar) geroepen dat iemand op anoniem ging en dat was nickhinten volgens de mods.
redbulletje schreef:
13-08-2018 19:08
Ik heb geen idee wie Sap was eerlijk gezegd.
Sapsorrow?
Life is short. Eat dessert first.
Lady*Voldemort schreef:
13-08-2018 19:14
Hats heeft al meerdere perma's achter de rug. In de gedaante van Hats was ze een afsprakenforummer, dat wil zeggen dat ze onder bepaalde voorwaarden 'een nieuwe start' mocht maken. Dat kan hier namelijk gewoon. Affijn, na een heleboel gezeik en gezuig en een paar maandbannen was dan blijkbaar toch eindelijk de maat vol voor Hogerhand. De directe aanleiding tot de perma sloeg trouwens nergens op: ze had hier op NP (gniffelend weliswaar) geroepen dat iemand op anoniem ging en dat was nickhinten volgens de mods.
Ja, dat was een beetje dikke pech, maar ja, een perma was de volgende in de rij.
Life is short. Eat dessert first.
Lady*Voldemort schreef:
Hats heeft al meerdere perma's achter de rug. In de gedaante van Hats was ze een afsprakenforummer, dat wil zeggen dat ze onder bepaalde voorwaarden 'een nieuwe start' mocht maken. Dat kan hier namelijk gewoon. Affijn, na een heleboel gezeik en gezuig en een paar maandbannen was dan blijkbaar toch eindelijk de maat vol voor Hogerhand.
Helaas pas nadat er anderen door waren vertrokken of geband. Ik had haar niet herkend, hoewel ik voorheen acuut bulten en jeuk kreeg als ze reageerde.
Oh en wat die Lenn betreft: die las ik nooit. In het begin wel geprobeerd maar mij te wijdlopig en te alwetend en te veel smilies en puntjes. Dus wat dat betreft zou het best dat rare konijn kunnen zijn geweest, maar ik durf er geen eed op te zweren.

Hetzelfde geldt trouwens voor PDM, die las ik eigenlijk ook nooit meer. Vervelend mens vond ik het. Dus dat klopte dan wel, al heb ik haar nooit rechtstreeks aan Hats kunnen linken.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 13-08-2018 19:21
10.46% gewijzigd
doornroosje9 schreef:
13-08-2018 19:15
Sapsorrow?
Zegt me ook helemaal niks, ik zat blijkbaar onder n steen ;-D
Oh, ik ga nu eten en daarna weer (ja alweer) een film kijken.
Deze keer thuis, omdat het 16+ embargo er op zit.

Tussenstand voor vandaag:
2x koffie verkeerd
2x cola zero
2x lindenthee
2x Sourcy grapefruitsmaak
zazamaenade schreef:
13-08-2018 18:46
Dat klinkt zo fijn 'er boven staan', maar dat lukt niet altijd, hè ?
Ik weet niet wat precies de reden is dat Lenn het zo doet (ik weet wel iets maar dat ga ik natuurlijk niet hier melden) maar laf getreiter is natuurlijk van alle tijden, en er zijn mensen zat van wie het leven van jongs af aan verpest is door treiteraars.

Als deze forummers werkelijk dachten dat er iets mis was hadden ze dat gewoon aan de mods kunnen melden en afwachten.
Ik weet natuurlijk niet of ze dat gedaan hebben.
Wel vind ik het heel typisch dat geen van de verdachtmaaksters al op Napraat is geweest vandaag.
Je maakt mij niet wijs dat je niet even een minuutje tijd hebt om iets te posten, ook al heb je nog zo'n drukke werkdag.
Ik vind het dus nogal stinken naar lafheid, om midden in de nacht, al dan niet met een dronken hoofd, van alles op een forum te pleuren en vervolgens je mond te houden als degene over wie het gaat zich meldt, nota bene 1 of 2 uur later, en er later op de dag naar gevraagd wordt.
Wat bedoel je daar mee? Is dat ook ironisch?
Nemaìn’ schreef:
13-08-2018 19:20
Oh, ik ga nu eten en daarna weer (ja alweer) een film kijken.
Deze keer thuis, omdat het 16+ embargo er op zit.

Tussenstand voor vandaag:
2x koffie verkeerd
2x cola zero
2x lindenthee
2x Sourcy grapefruitsmaak
Nu je toch met cijfertjes bezig bent, wat voor punt geef je lindenthee?
Nooit gedronken. Wat voor smaak heeft het?
Dicca schreef:
13-08-2018 18:31
Waar de mond van vol is, xxxx. :mrgreen:
Oeh oeh ik weet nu iets wat ik eerst niet wist :proud:
charlottew88 wijzigde dit bericht op 13-08-2018 19:53
13.07% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
13-08-2018 19:25
Oeh oeh nou weet ik wie Pipi eerst was :proud:
Wat fijn dat je dat quote en de nieuwe nick erbij noemt. Vind..dat ook tof?
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 13-08-2018 19:53
1.97% gewijzigd
vrouwjagersma schreef:
13-08-2018 19:22
Wat bedoel je daar mee? Is dat ook ironisch?

Nee, ik vroeg me af wat mensen in het holst van de nacht bezielt om te gaan hinten naar een forummer die in hun ogen lijkt op een ander van een paar jaar terug die blijkbaar iets onvergeeflijks heeft gedaan, en daar dan kwalificaties als 'geesteziek' aan gaan hangen.
Het kwam op mij niet zo rationeel over hoe er daar gepost werd, en wat ontremd. Vandaar mijn opmerking over alcohol.
nounou
Nemaìn’ schreef:
Zaza, je zal het wel weer gezuig vinden, maar speciaal voor jou:

Ik denk nog steeds dat Lenn Sap is, teveel overeenkomsten. Julia heeft het al mooi op een rijtje gezet.
Ja, ik blijf er ook bij. En nu wordt ze volgens haar 'gepest' en dan is het iedere keer weer dezelfde reactie die ze geeft. Zoveel bombarie.

Ik had het een tijdje niet door, de afgelopen tijd dwaalde het idee dat het Sap kon zijn steeds vaker door mijn hoofd.
Ik heb Lenn altijd al een smeerpijp gevonden, veel diagnoses, aanbieden om via pb te helpen en smerig in een 'aardig' jasje zijn.

Dus ja, voor mij kan dat maar een iemand zijn.
redbulletje schreef:
13-08-2018 19:20
Zegt me ook helemaal niks, ik zat blijkbaar onder n steen ;-D
Sapsorrow, Amaliaaa, ChiefSeattle of zoiets en op de nick daarvoor kan ik even niet meer komen. Het enige wat je eraan hebt gemist is een hoop ellende, hoef je niet rouwig om te zijn.
-red- wijzigde dit bericht op 13-08-2018 19:37
0.16% gewijzigd
zazamaenade schreef:
13-08-2018 19:35
Nee, ik vroeg me af wat mensen in het holst van de nacht bezielt om te gaan hinten naar een forummer die in hun ogen lijkt op een ander van een paar jaar terug die blijkbaar iets onvergeeflijks heeft gedaan, en daar dan kwalificaties als 'geesteziek' aan gaan hangen.
Het kwam op mij niet zo rationeel over hoe er daar gepost werd, en wat ontremd. Vandaar mijn opmerking over alcohol.

En aangezien je daar dus niks van weet, is het misschien verstandiger het niet blindelings voor iemand op te nemen.
Honey, you should see me in a crown
Lucifer2018 schreef:
13-08-2018 19:31
Wat fijn dat je dat quote en de nieuwe nick erbij noemt. Vind Pipi dat ook tof?
Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft ze hier zelf zitten hinten met een hamer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven