Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 14 augustus 2018 om 17:07
Ze waren wel heel snel met wissen in het mod-topic !
Wel opvallend, andere dingen staan er uren en uren.
Die Mark vind alles links van het FvD geloof ik 'extreem-links'. Hij gebruikt ook allerlei 'signaal'-woorden die je op bar-rechtse sites vindt, let maar eens op. Maar hij kleurt blijkbaar voor de mods altijd binnen de lijntjes.
nounou
dinsdag 14 augustus 2018 om 17:08
Dat is natuurlijk ook net zo logisch als iemand die niet van arachofobie houdt voor veganistische milieuactivist aan te zien. Dûh.

dinsdag 14 augustus 2018 om 17:10
Dat viel mij ook wel erg op dat het zo snel weer weg waszazamaenade schreef: ↑14-08-2018 17:07Ze waren wel heel snel met wissen in het mod-topic !
Wel opvallend, andere dingen staan er uren en uren.
Die Mark vind alles links van het FvD geloof ik 'extreem-links'. Hij gebruikt ook allerlei 'signaal'-woorden die je op bar-rechtse sites vindt, let maar eens op. Maar hij kleurt blijkbaar voor de mods altijd binnen de lijntjes.

dinsdag 14 augustus 2018 om 17:15
Ik dacht juist dat die hysterisch rechtse mannen linkse vrouwen juist aantrekkelijk vinden.
Heeft Thierry Baudet daar niet ooit iets over gezegd ?
nounou

dinsdag 14 augustus 2018 om 17:17
Haha hij heeft in ieder geval wel gezegd dat linkse vrouwen rechtser worden van een rechtse man. En Hans Teeuwen heeft in een show letterlijk gezegd dat linkse vrouwen zich graag laten nemen door een rechtse man ipv al dat lieve voorzichtige gedoe. Daar moest ik dan weer hartelijk om lachen. Ben ik (linkse vrouw) nu een seksist?zazamaenade schreef: ↑14-08-2018 17:15Ik dacht juist dat die hysterisch rechtse mannen linkse vrouwen juist aantrekkelijk vinden.
Heeft Thierry Baudet daar niet ooit iets over gezegd ?

dinsdag 14 augustus 2018 om 17:23
Moezy schreef: ↑14-08-2018 17:17Haha hij heeft in ieder geval wel gezegd dat linkse vrouwen rechtser worden van een rechtse man. En Hans Teeuwen heeft in een show letterlijk gezegd dat linkse vrouwen zich graag laten nemen door een rechtse man ipv al dat lieve voorzichtige gedoe. Daar moest ik dan weer hartelijk om lachen. Ben ik (linkse vrouw) nu een seksist?

Hans Teeuwen denkt dat linkse mannen lief en voorzichtig zijn ? Dat lijkt me een beetje dom gedacht. Maar ach, wat weet hij ervan ?
Soms vind ik hem grappig, maar hij is wel erg bezig zichzelf te promoten als rechtse rebel.
nounou

dinsdag 14 augustus 2018 om 17:42
Hoezo, wilde je ook even los gaan?zazamaenade schreef: ↑14-08-2018 17:35Ja![]()
Oei, zijn er geen forumregels over majesteitsschennis, of geldt dat alleen voor koninginnen, en niet voor prinsessen ?

Damned if I don’t

dinsdag 14 augustus 2018 om 17:51
Nope. KEI-HARD in haar reet geneukt waren zijn woorden.
Damned if I don’t
dinsdag 14 augustus 2018 om 17:53

dinsdag 14 augustus 2018 om 18:01
Maxima is sowieso wel aantrekkelijkzazamaenade schreef: ↑14-08-2018 17:53Nou, ik vond Maxima in die leren jurk wel érg aantrekkelijk![]()
Ik zocht het fragment van de Rapservice (van Lubach en Schoonbeek) maar kan het niet vinden. 'Ik vond haar wel lekker' 'Dat zég je niet over een prinses'.