Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 14 augustus 2018 om 18:03
Het zal ontzettend moeilijk worden om hier nog overheen te komen.Lady*Voldemort schreef: ↑14-08-2018 17:06Dat is rot.
Ik hoop dat je het ooit een plaatsje zult kunnen geven![]()
Misschien therapie?
dinsdag 14 augustus 2018 om 18:09
Ik moest er een foto van opzoeken, maar idd niet onaardig.zazamaenade schreef: ↑14-08-2018 17:53Nou, ik vond Maxima in die leren jurk wel érg aantrekkelijk![]()
Ik zocht het fragment van de Rapservice (van Lubach en Schoonbeek) maar kan het niet vinden. 'Ik vond haar wel lekker' 'Dat zég je niet over een prinses'.
Dat fragment van Lubach ken ik niet denk ik.
Damned if I don’t
dinsdag 14 augustus 2018 om 18:14
Ah, ik heb het fragment van de Rapservice gevonden. Rond 1:40 over Maxima.
8 jaar oud : Camiel Eurlings, Eva Jinek en Bram Moszko, rechtszaak Wilders.
Ze zeiden 'Ik vind het wel kinky, zo'n SM-meesteres' 'Dat zég je niet over een prinses'
https://www.youtube.com/watch?v=ny216mWVxxI
8 jaar oud : Camiel Eurlings, Eva Jinek en Bram Moszko, rechtszaak Wilders.
Ze zeiden 'Ik vind het wel kinky, zo'n SM-meesteres' 'Dat zég je niet over een prinses'
https://www.youtube.com/watch?v=ny216mWVxxI
nounou

dinsdag 14 augustus 2018 om 19:11

dinsdag 14 augustus 2018 om 19:15
Ik wist het niet en voel me nu een beetje dom

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

dinsdag 14 augustus 2018 om 19:16
Ben ik wel met je eens, vroeger kon ik nog wel een getriggert worden door hem. Heb ik nu nog niet zo ervarenvrouwjagersma schreef: ↑14-08-2018 19:14Ik vind Vanzai nu zo overduidelijk overtrokken dat ik er niet eens meer door geprovoceerd word. Dus dat schiet zijn doel dan wel een beetje voorbij.

dinsdag 14 augustus 2018 om 19:19
Dit.vrouwjagersma schreef: ↑14-08-2018 19:14Ik vind Vanzai nu zo overduidelijk overtrokken dat ik er niet eens meer door geprovoceerd word. Dus dat schiet zijn doel dan wel een beetje voorbij.
Hij is zo onderhand een karikatuur.

dinsdag 14 augustus 2018 om 19:23
zazamaenade schreef: ↑14-08-2018 17:35Ja![]()
Oei, zijn er geen forumregels over majesteitsschennis, of geldt dat alleen voor koninginnen, en niet voor prinsessen ?
Hans Teeuwen zit niet op dit forum toch. Zal hem boeien wat voor regels er hier zijn.
dinsdag 14 augustus 2018 om 19:35
.
Aah...

Zo voel ik me dus ook meestal

Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
dinsdag 14 augustus 2018 om 19:47

dinsdag 14 augustus 2018 om 19:59

dinsdag 14 augustus 2018 om 20:02

dinsdag 14 augustus 2018 om 20:11
Dat dacht ik van de week nog. Een karikatuur geworden van zichzelf. Niet eens de moeite meer waard om tegenin te gaan.the_Wicked_Witch schreef: ↑14-08-2018 20:08Ik irriteer me wezenloos aan dat verkloten van topics.
Maar eens, een karikatuur. En doorgeschoten bij therapie![]()
...