Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 14 augustus 2018 om 20:48

dinsdag 14 augustus 2018 om 20:58
Dat is correct. Anders was het mijn motto ook niet geweest.Ana_Isabel** schreef: ↑14-08-2018 20:50Ik zag vd week dat jouw motto echt door koninging Elisabeth is gezegd. Grappig.
Geen bijzonderheden

dinsdag 14 augustus 2018 om 21:14
Dat denk jij....Pipistrello schreef: ↑14-08-2018 19:23Hans Teeuwen zit niet op dit forum toch. Zal hem boeien wat voor regels er hier zijn.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
dinsdag 14 augustus 2018 om 22:31

dinsdag 14 augustus 2018 om 23:08

dinsdag 14 augustus 2018 om 23:12
Blijkbaar. Iets zinnigers komt er niet meer uit tegenwoordig.
dinsdag 14 augustus 2018 om 23:13
Ah, nu je er toch bent Vanzai.
Wat vind je van de kritiek dat je de laatste tijd een karikatuur van jezelf bent geworden? Aka: je manier van discussiëren in het algemeen niet als prettig wordt ervaren? Ik heb je dit vroeger ook zien doen, maar soms belichtte je een situatie van een andere kant en had je dan ook wel weer een punt waar ik me in kon vinden. Maar tegenwoordig lijkt het je niet meer uit te maken of je begrepen wordt of niet en lijkt het alsof je ook geen zin meer hebt je dusdanig uit te drukken dat je begrepen wordt.
Wat haal je er nog uit om op een vrouwenforum mee te schrijven?
Wat vind je van de kritiek dat je de laatste tijd een karikatuur van jezelf bent geworden? Aka: je manier van discussiëren in het algemeen niet als prettig wordt ervaren? Ik heb je dit vroeger ook zien doen, maar soms belichtte je een situatie van een andere kant en had je dan ook wel weer een punt waar ik me in kon vinden. Maar tegenwoordig lijkt het je niet meer uit te maken of je begrepen wordt of niet en lijkt het alsof je ook geen zin meer hebt je dusdanig uit te drukken dat je begrepen wordt.
Wat haal je er nog uit om op een vrouwenforum mee te schrijven?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
dinsdag 14 augustus 2018 om 23:23
Dat. Degenen die het begrijpen begrijpen het en de meeste anderen zijn toch niet van plan er iets mee te doen. Dus why bother.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

dinsdag 14 augustus 2018 om 23:23

dinsdag 14 augustus 2018 om 23:26
Ik ben wel blij dat je weer een account hebt durven aanmaken.the_Wicked_Witch schreef: ↑14-08-2018 23:12Blijkbaar. Iets zinnigers komt er niet meer uit tegenwoordig.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

dinsdag 14 augustus 2018 om 23:26
Ik mis ook wel veel, komt ook omdat ik bijna niet terug lees.Ana_Isabel** schreef: ↑14-08-2018 23:25Echt he! Ik mis altijd alle actie en ik snap nooit waar iets begonnen is.
Of ik moet toevallig veel op 1 topic gekletst hebben, maar anders..

dinsdag 14 augustus 2018 om 23:30
Wie weet.