Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Hallo!

Met mij en het frummeltje in mijn buik gaat het nog steeds goed. Moet alleen vaak kokhalsen de laatste dagen en heb het druk met de voorbereiding van 10 dagen Nederland (ga donderdag weg). Heb in NL verschillende gesprekken geregeld mbt mijn onderzoeksvoorstel. Verder ga ik wat vrienden + familieleden zien. Sommige vrienden heb ik al minstens anderhalf jaar niet meer gezien. Ben best benieuwd!

Zag er eerst wel tegenop om zo lang bij mijn vriend weg te zijn (sinds ik zwanger ben vind ik het niet leuk als hij niet naast me in bed ligt... suf he?), maar nu de afspraken gepland zijn verheug ik me ook wel heel erg.

Gaaf die cheeseburgerjurk!

Star - Funghi is toch de beroemde dolfijn van Dingle? Misschien zwemt hij ook wel eens naar onze baai hoor :-) Denk dat het wel nationaal nieuws zou zijn als hij dood zou gaan. Nog niets van gehoord :-)

Suze - Ik krijg een echo bij 20 weken. Deze week zou ik bericht van het ziekenhuis krijgen over de datum. Heb nog niets gehoord... Maar in Ierland zegt dat weinig. Zou me niet verbazen als de uitnodiging volgende week of over 2 weken pas komt :-).
Balen Vis, dat je zoveel moet kokhalsen.

Alvast veel succes en plezier hier in NL.

Het weer ziet er vandaag heerlijk uit. Althans hier in het westen wel.

Ga vanmiddag lekker op het fietsie richting mijn werk. Heb gelukkig nog een middagje werk. Zat gister zo lui te wezen, is niets voor mij...
Nala, welk westen woon jij? Noord of Zuid?

Kokhalzen is naar! Vooral die gal, bleh...
Vis, naar dat vele overgeven

Grappig van die Dolfijn. In Kinsale hebben ze een zeehond

Fijn, Star, dat alles goed is En lastig, want dan wel belangrijk inderdaad, dat je bloeddonor wordt. Hier meest standaard bloedgroep die je maar kunt bedenken en te lage bloeddruk om bloed te kunnen geven (en langzame stollingsfactor daarnaast), dus ik mag niet. Voelde me na 6 buisjes laatst na eerste afspraak VK al slap.

Rebbel, leuk al die plopjes

Je hebt ook kinder King Louie jurkjes, wist je vast al wel - Petit Louie. Daar heeft Chica er een paar van. Ik koop ze altijd groot en dan kan ze ze lang aan, ze blijven heel mooi.

Potje kan best al met 18 maanden, gewoon vast voor de lol oefenen. Chica was met 2 jaar zindelijk, maar was een tijd lang al geïnteresseerd in haar luierinhoud en wat ik op de WC deed. Misschien beginnen met haar op potje laten zitten terwijl jij naar de wc gaat? Leuk hoor, lekker vlug geinteresseerd is ze

Bedankt voor de link, ik ga kijken

Heb bij H&M ook leuke zomerjurk gezien, met spaghettibandjes. Kan alleen niets zien op H&M site hier, want geen Flash.

Ik ben verslaafd aan Crunchy Sticks van Verkade trouwens. Topic openen?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Cheeseburgerjurk is geweldig! En volgens mij kan je ook ongelimiteerd cheeseburgers eten met zo'n jurk, want hij lijkt me erg rekbaar...

Rebbel grapig, wij hebben ook geen auto, ook om milieuredenen. Ik vind het wel prima zo. Door al dat fietsen blijf je lekker fit en in de trein zitten vinden we ook wel leuk.... We doen wel mee met een deelauto-systeem zodat we met de auto kunnen als het heel goed uitkomt. Leuke link naar die kleding trouwens! Ik ga er denk ik wel wat kopen.... Heb jij er wat gekocht? Weet je of het ruim valt of juist niet?

Nala/Aruba; wij hebben ook een hond, een mechelse herder uit het asiel die van nature vrij zenuwachtig is. Het heeft wel een tijdje geduurd voor ze aan mijn zoon gewend was, maar dat ging wel goed allemaal. Het scheelt dat ze er in feite langzaam aan kunnen wennen. In het begin is een kind nog niet zo bedreigend, en pas na een tijd kunnen ze gaan kruipen en aan staarten trekken enzo. Onze hond moest een paar keer opnieuw wennen, toen kind ging tijgeren, kruipen, lopen. Maar nu gaat het prima...

Vis dus aan het kokhalzen? Naar is dat he? Hopelijk trekt dat snel weer weg.... Veel plezier in NL!

Ik heb naast me een lijst dringende klusjes liggen, denk dat ik daar maar eens wat mee ga doen....

Ik was gisteren ook weer bij de VK trouwens. Toch altijd leuk om het hartje weer te horen enzo...

Ciao!
Nog wat uitgebreider zitten neuzen op jouw link Rebel, maar owwww.... het is echt heel leuk vind ik! Ik ga er denk ik het een en ander inslaan... Qua sexy-benen-steunkousen-toestand staan er ook wel leuke dingen tussen. Misschien durf ik die "catsuit" wel aan.... Heb je nog meer leuke links voor kleding?
Volgens mij is Goodmoodmom van zelfde fabrikant als Goodmoodkids (logisch ook ). Heb daar ooit niets voor Chica besteld, maar dat zat voor geen meter. Raar vormloos. Vind sommige dingen er op de site mooi uitzien, maar zou het dus daarom niet bestellen.

Ik denk dat ik net als bij Chica heel weinig positiekleding gebruik en voornamelijk eigen kleding blijven dragen (rokken onder buik dragen, wat lange topjes uitrekken en de KL jurken ). Nu wil ik wel echt die zomerjurk bij H&M.

Fijn dat alles goed was bij de verloskundige, Mmomo
Volgens mij heeft ze een nepbuik. Ik zie de 'randjes'.
Aruba, heb ff op Hyves gezet waar ik woon. Is een beetje lastig uitleggen.

Had net mijn moeder aan de lijn; die vertelde dat mijn oom (waarvan mijn tante in juni is overleden) een prijs heeft gewonnen in de Staatsloterij!

Jullie geloven nooit hoeveel: 50.000 euries!!!

Niet te geloven. Ben zo blij voor em. Tuurlijk haalt het niet zijn verdriet weg, maar wel alle financiele zorgen.
Rebbel ga zo naar je site kijken, klinkt leuk van iedereen. Jurk Prenatal check haha. Hij was in het echt veel rozer en minder leuk, heb hem ook niet gekocht.

Met het potje ben ik begonnen met savonds standaard voordat de pyama aan ging hem op de pot te zetten en plas en poep geluiden te maken en zelf ook op wc te zitten. Klinkt heelrijk ubermoeder he haha maar het werkte wel. Het is een tijdje goed gegaan dat hij op de wc of pot wilde poepen, nu is de lol er weer af en doet hij niets maar probeer zo regelmaat er in te houden. Misschien dat het voor jou ook zo werkt?

Leuk zo'n milieuvriendelijke kerel! Mmomo wist ik het al een beetje van. Wil zelf ook wat meer milieuvriendelijker zijn maar ben het toch iets minder. Fiets wel vaak en laat auto staan, is best oke toch ?

Nala wat leuk voor je oom, is toch een mooie meevaller en hoop dat je honden straks gewoon bijdraaien. Meestal komt het wel goed toch?

Inad dat is ideaal als je op die manier je kleding kunt blijven aanhouden. De zomerjurk bij H&M is echt te gek. Tenminste bedoel je die met spagettibandjes?

Vis balen dat je zo misselijk voelt de laatste dagen en nog geen uitnodiging hebt. Veel plezier alvast in Nederland en hoop werk aan de winkel. Puf voor?

Star en Mmomo lekker om het hartje weer te horen!!!
Haha, lekker handige opmerking van mij, over die Prenataljurk. Moet er natuurlijk net iemand die jurk gekocht hebben! Ach, gelukkig hoef jij niet de kleding te dragen die ik leuk vind, Nala.

Ha Mmomo, ook autoloos! Wij gebruiken idd ook wel eens auto, hoor, gaan we gewoon naar Europcar. Wel handig als we naar schoonouders in Zeeland moeten, want das met OV niet zo'n prettige reis. Wij vinden treinen ook wel leuk, maar het is tegenwoordig wel eens een behoorlijke opgaaf met uberbeweeglijk meisje.

Die catsuit moet je doen, is gaaf! Ik durf niet, te veel rollen voor.

Ik vind de jurk errug mooi, daar ga ik wel voor. Verder doe ik ook wat Inad doet, veel rekbare 'gewone' kleding zoeken. Eigenlijk heb ik nog genoeg van 2 jr geleden, dochter is namelijk ook van eind augustus. Maar ga vast niet 9 mnd geen nieuwe kleding kopen, daar ben ik te veel vrouw voor.

Heb verder geen goede tips voor kleding dan de welbekende merken (Mamalicious, Queen Mum, Esprit, enz) helaas, maar als je goodmood leuk vindt, vind je deze kleding misschien ook wel wat www.perfectlybasics.nl Wel een btje prijzig alleen en 't is dus geen positiekleding, maar wel rekbaar.

Ben benieuwd over welke H&M-jurk het gaat, ik vind die lange Angelina Jolie-jurk ook wel wat. Staat wel bij de gewone kleding, maar kan ook best over een buik heen denk ik. Wordt geloof ik wel de hit voor deze zomer, zie ze overal, die lange jurken.

Vis, vervelend dat gekokhals. Best raar ook, dat het nu pas begint... Hopelijk is het snel weer over! Wel gaaf dat je weer naar NL komt! Succes met voorbereiden.

Dier, hier dus net zo'n ubermoeder, ben blij dat ik niet de enige ben die plasgeluiden maakt op de wc, haha. Ik ben gisteren idd voor het slapengaan begonnen met op het potje zitten. Vooralsnog vindt ze het vooral een leuk stoeltje en heeft ze meer lol in het maken van het geluid dan dat ze daadwerkelijk ook met plassen of poepen bezig is, maar goed. Ga in de zomer wel beginnen aan het blote-bips-lopen ofzo.

En vaak fietsen is hartstikke goed! Pluim op je hoed.

Fijne avond verder. Ik zit weer met m'n dekentje om me heen en voetjes omhoog.
Rebbel, goed idee van zomer blote billen. Grappig, Chica is ook van augustus. Maar dat is inmiddels bijna 4 jaar geleden en meeste kleding van toen heb ik niet meer of kan echt niet meer.

Ik ga eens kijken bij de andere dingen die je noemt.

Ja, vind die lange jurken ook mooi, wist niet dat ze naar AJ vernoemd zijn

Aruba, denk ook dat buik nep is

Nala, wat fijn voor je oom zeg!

Dier, Nesta dus ook op de pot. Goed hoor

En is inderdaad die met spaghettibandjes. Kan hier vandaan wel op HM site. Op deze computer zit wel flash. Dus even kijken hoor:

Ik vind geel mooier maar paars is ook leuk:

en dit is zeker zo'n angelina jurk?

wel mooi, maar ook heel open. Vind borsten daar nu (i.t.t. normaal gesproken te groot voor )
Maak je niet druk Rebbel, lig er niet wakker van hoor.

Smaken verschillen gewoon nou eenmaal. Gelukkig maar.

Enne... Heb niet de jurk maar het tuniekje gekocht. Hihi.
Wist ook niet dat ze naar AJ vernoemd waren hoor, Inad, maar die liep er toch in toen ze zwanger was? Of heb ik het nou mis en was het iemand anders?

Is idd wel waar wat je zegt over borsten, had ik nog niet aan gedacht. Miss toch geen goed idee van mij dan.

Over welke nepbuik hebben we het, die in de catsuit of niet? Ziet er wel nep uit iig.

Enne Nala.... maak me niet zo snel druk, hoor.
Meiden, vanaaf eindelijk de finale van Wie is de Mol!!!
Goed dat je me helpt herinneren, Nala, want ik heb vanavond kaartjes voor het theater en ik moet het dus opnemen. Ik heb alle aflevering gezien, dus de laatste uitzending wil ik niet missen.

Bij de verloskundige was alles goed. Ik heb nu voor het eerst het hartje gehoord. Vanaf nu ga ik er dus maar vanuit dat het gewoon goed is. Zojuist heb ik ook op mijn werk het formulier ingeleverd om mijn zwangerschapsverlof te regelen. Vanaf 10 augustus gaat mijn verlof in (4 weken voor de uitgerekende datum) en die week ervoor neem ik vakantiedagen op, dus per saldo stop ik dus 5 weken van te voren.

Star... Volgens mij was jij geadviseerd om bloed te geven. Ik zou zeggen doen... Zelf geef ik al ruim 10 jaar bloed en ik vind het totaal niet erg. Die prik is niet fijn, maar verder vind ik het totaal niet erg om te geven, ondanks dat ze mij nooit makkelijk kunnen prikken. Na het geven is er altijd iets te drinken en wat te eten, dus dat maakt alles weer goed .
Ik ga trouwens voor paars i.p.v. geel... Deze heb ik trouwens niet gezien op de HM site, wel een soortgelijke jurk, maar dan met een motiefje.... Die vind ik ook wel leuk.
Zo bij gebrek aan forum maar wat dingen bij HM besteld
Gympy, bij mij prikken ze ook heel erg makkelijk, maar ik vind het wel een naar gevoel en het blijft ook echt wel een dag of twee beurs/gevoelig die plek. Maar goed, als dat het ergste is. Na zwangerschap en bv maar eens over denken (want dan mag je sowieso niet geven).

Fijn dat alles goed was bij de VK Gymp! Ben je nu wat gerustgestelder? Vier weken van tevoren wil ik ook proberen dit keer, zie wel hoe het loopt.

Nala, ik heb net bij gebrek aan Viva forum maar het WIDM forum doorgespit Is het al avond? Kan zoooooo niet meer wachten.

Jeeee, dat is best veel geld om te winnen. Naar dat je tante er niet van heeft kunnen genieten

Vis, volgens mij woont Funghi in beide baaien (zo ben ik tenminste ooit voorgelicht ). Echo komt voor jou nu gelukkig ook wat dichterbij. Heb je het hartje eigenlijk al wel gehoord bij de vk?

Ik hou me nog even in met positiekleding. We gaan het paasweekeinde een paar dagen naar London, dus wil daar winkelen. En bij Gordon Ramsay eten, maar dat krijg ik er vast niet door

Die zwarte halterjurk idd wel AJ, maar ook erg ordi. Vind ik. Hou niet van halters. Die bovenste twee wel erg leuk. Geel vast mooi bij jou Inad! Ik ga voor de paarse (rent nu naar HM om nog bestelling te plaatsen, had die hele jurk gemist )
Leuk Star, paars bij jou weer heel mooi denk ik

En Gympie, fijn dat alles goed was

Hier ook eerste keer hartje horen,

En, tatadadadadadaaaaa:

Het klonk heel zachtjes want pas 12,5 week, maar als een:

Het hartje van onze baby. Ier helemaal blij, ik ook

(even gekopieerd van Theehuis, vond paardje zo lief )
Joepie voor hartje van Inad en Gympy! Leuk! Officieel dus ook zwangerschapsverlof aangevraagd, Gympy. WOrdt steeds officieler he?!

Ja INad dat jurkje bedoelde ik maar ik ga ook voor het motief waarschijnlijk, staat beter bij mijn huid . Denk dat geel jouw super staat, ik kan helaas geen geel hebben. Vindt zwarte jurk ook mooi maar met grote borsten kan die wat ordi worden. Bij mij staat het sowieso niet mooi die enorme boobies nou .

Haha Rebbel, geniaal het hoort dus bij moeder zijn dat achterlijke gedoe. ALs je mij dit 3 jaar geleden had verteld had ik je uitgelachen en ja hoor daar zit moeders op de wc poep en plas geluiden te maken. Hoop dat het lukt en ik begreep toen van CB dat je het vooral niet moet pushenen op vaste momenten moet proberen. Wel leuk hoor weer zo'n fase. Probeer het nu ook vooral te doen omdat ik straks vast minder puf heb. We zien het wel voorlopig is hij nog lang niet zindelijk hoor!

Jaaaaaaaa Wie is de mol vanavond. Jullie dus ook veel zin in? Ik ben echt heel benieuwd! Zal straks ook eens op forum kijken Star, ben benieuwd wat de ideeen zijn. Ik blijf bij Jon :-)

Snap star van bleodprikken. Is altijd even doorbijten maar zou wel tof zijn als je het doet!
Super Gympy en Inad, hartje gehoord!!!

Ik blijf bij Anniek, heb er ook zin in!!!
Jaaaaa, we zaten echt wel goed met Jon!!! Zo cool dat ik na aflevering 1 al goed zat!
Yeah dat vind ik ook Rebbel! We hadden het bij het rechte eind. Leuk om te zien weer he! Ik zit al klaar voor volgend jaar
Jon de Mol heet ie toch ook Duh dus

(heeft geen televisie )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven